מבזק חדשות נשי במיוחד שבו איימי פולר מפיקה עיבוד ל"אפס ביחסי אנוש", היוצרת של "כתום זה השחור החדש" מפיקה סדרה על התאבקות נשים, איימי שומר מככבת בקומדיה על מסיבת רווקים ומוכרים את התחתונים של זאק אפרון

 

איימי ביחסי אנוש

הנה פיסת חדשות גדולה שתגרום לכל יוצר ישראלי להתגאות, וגם לקנא קצת, כאילו מה הסרט סטודנטים שלי על איזה קשה זה להיות אמן בתל-אביב לא שווה רימייק אמריקאי? איימי פולר ונטשה ליון (ניקולס מ״כתום זה השחור החדש״) צפו בקומדיה הצבאית שוברת הקופות והאהובה ״אפס ביחסי אנוש״ בפסטיבל טרייבקה, התאהבו בסרט ורכשו את הזכויות לעשות ממנו סדרת טלוויזיה. הסדרה תיכתב על ידי תמי סגהר, שכתבה מספר פרקים של ״ברוד סיטי״ וטליה לביא, הבמאית והתסריטאית של הסרט המקורי, תהיה מפיקה.

מקור: Ynet

ספנדקס זה הכתום החדש

ידעתם ש״כתום זה השחור החדש״ היה אמור להיות קומדיה? נשבע! בכל מקרה היוצרת של הסדרה הזאת, ג׳נג׳י קוהאן מפיקה סדרה חדשה לנטפליקס על נושא קצת פחות רציני, GLOW, או Gorgeous Ladies of Wresting שהייתה ליגת התאבקות טלוויזיונית לנשים בשנות השמונים. האלימות בסדרה הזה תהיה בטח קצת פחות אמיתית מהאלימות בסדרה הקודמת שלה ואני מקווה שתכיל דמויות פחות מעצבנות מאלקס.

מקור: Splitsider

אחת מהחברה

נו מה זה, עוד חדשות קומדיה על נשים? איזה מסכנים כל הגברים המקופחים האלה. איימי שומר העסוקה, שעובדת כרגע על קומדיית אם ובת עם גולדי הון, הוסיפה עוד סרט ללו״ז שלה, Who Invited Her, בו היא תככב בתור בחורה שמתעקשת לבוא למסיבת רווקים של החבר הכי טוב שלה, שם בטח קורים כל מיני דברים הומוריסטיים. הסרט יופק על ידי ריס ווית׳רספון והתסריט שלו ישופצר על ידי תמי סגהר (הי זו זאת מהידיעה הראשונה!).

מקור: Variety

640 (1)

משהו גברי

יאללה, בוא נסיים את המבזק עם משהו גברי. משהו שעוסק בדברים גבריים כמו: קומדיות גרועות, ביצים וכסף! איזה מישהו שעבד על סט ה״קומדיה״, ״סבא בהפרעה״, רוצה להרוויח איזה פיצוי על הנזק הנפשי שחווה שם ומוכר את הג׳וק סטרפ בצורת דבורה שזאק אפרון לבש במהלך סצנה בסרט (אוקי, האמת שזה מחסן אביזרים שמוכר את זה, אבל הגרסה שלי יותר מעניינת). הוא מוכר גם עוד בגדים מהסרט אבל הם לא נגעו בביצים השריריות של זאק אפרון, אז למי אכפת.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?