השוטרים מ-What We Do In The Shadows מקבלים סדרת טלוויזיה, צ'בי צ'ייס מנסה עוד קאמבק, מינדי קיילינג ואמה תומפסון חוברות לסרט על עולם הלייט נייט ובוגר SNL  טרן קילם עושה סדרה עם הבלושי האהוב על אף אחד

 

קיווי פי די

אני בטוח שכבר נמאס לכם מזה שאנשים ממליצים לכם על קומדיית הערפדים הניו-זילנדית What We Do in the Shadows (אבל זה באמת סרט ממש טוב וכדאי לכם לראות אותו), אבל רק שתדעו שהסרט כל-כך אהוב שלא רק שהיוצרים עובדים על סרט המשך על חבורת אנשי הזאב החננות מהסרט הראשון, אלא גם על ספין-אוף טלווזיוני בשם Paranormal Event Response Unit שיעקוב אחרי שני השוטרים מהסרט, קרן ומייק, ומאמצם להילחם בתופעות על טבעיות בוולינגטון, בירת ניו זילנד. זה בהחלט רעיון יותר טוב מלעשות סדרה על המשטרה הרגילה של ניו זילנד שעוסקת בעיקר בפשעים שקשורים לכבשים או לוונדליזם של גדר מברשות השיניים.

מקור: Slash Film

צ'ייסינג פיימי

יש לי חלום, והוא לזיין מלא. יש לי גם עוד חלום וזה שצ'בי צ'ייס יעשה קאמבק. כאילו כן היה לו את קומיוניטי אבל לשחקן הקומי הכה מוכשר מגיע עוד הזדמנויות שאותן הוא יוכל להרוס בעזרת האישיות המחורבנת שלו. ואולי הקאמבק הזה יבוא דרך Federal Offense סרט חדש שצ'ייס יככב בו. הסרט יעסוק בשלושה חברים שעוזרים לסבא שלהם (צ'ייס) לברוח מבית האבות שלו ואיכשהו מסתבכים עם מאפיונרים, סוחרי סמים ציידי ראשים ועוד קלישאות של קומדיות פשע. טוב, תמיד יש את הפעם הבאה.

מקור: Splitsider

הייייירז אמה!

אמה תומפסון ומינדי קיילינג הולכות לככב ביחד בסרט חדש, שיתרחש בעולם העתידני המוזר בו נשים יכולות להנחות תוכניות אירוח ליליות. תומפסון תשחק מנחה טוק-שואו שהתכנית הוותיקה שלה נמצאת בסכנת ביטול אחרי שהיא מעסיקה לראשונה כותבת ממין נקבה (קיילינג), כי כמובן שזה מה שיקרה אם ניתן לנשים לכתוב לטלוויזיה. מה השלב הבא? להצביע?! קיילינג גם כותבת את התסריט.

מקור: Indiewire

טרן קיל מי נאו

מאז שהצטרף ל-SNL ב-2010, טרן קילם היה נכס מאוד חשוב לתכנית, עם הופעותיו הרבות במערכונים והחיקויים הרבים שעשה. אחרי שהודיע על עזיבתו השנה, רבים תהו מה הקומיקאי המוכשר יעשה עכשיו. והתשובה היא… סיטקום עם ג'ים בלושי? אוקי, לעבוד עם הבלושי האהוב על אף אחד לא נשמע כמו רעיון טוב, אבל התכנית Mating שתשודר בשואוטיים יכולה להיות טובה. קילם ישחק בחור שהתגרש לאחרונה ומוצא את עצמו לא מוכן לחיי הרווקות ובלושי את אביו והשותף העסקי שלו. הסדרה נכתבה על ידי סטו זיקרמן שכתב בשביל סדרת הדרמה האמריקנים ותעסוק כל עונה בסיפור אחר, אז לפחות קילם צריך לעשות מקסימום עונה אחת רק.

מקור: The Wrap

 

Comments

comments

מה חשבת?