אולי תהיה עונה חדשה של "המלך היל", לואי לא בטוח אם "לואי" תחזור, הטריילר לסדרה החדשה של יוצר "שני גברים וחצי" עם קתי בייטס מוכרת הסמים בנטפליקס,  סרט ביוגרפי על לוסיל בול וצעצועי המין של ברוד סיטי.

 

שיבת המלך

הי, זוכרים את ״המלך היל״? סדרת האנימציה הקלאסית של מייק ג׳אדג׳ וגרג דניאלס ברשת פוקס? עם כל הדמויות האהובות כמו האנק, ו… פרופיין… אוקי, אף פעם לא ראיתי את ״המלך היל״ אבל אני יודע שזו סדרה מאוד מוערכת ואהובה שרצה במשך 13 עונות, שזה די מרשים. והאנשים שכן ראו ואהבו את הסדרה ישמחו אולי לשמוע שרשת פוקס והיוצרים ג׳אדג׳ ודניאלס נמצאים בשיחות מוקדמות על אולי להחזיר את הסדרה. כמו שהם מדגישים שוב ושוב אלה רק שיחות מוקדמות ודניאלס וג׳אדג׳ מאוד עסוקים עם פרוייקטים אחרים, אבל הי: אולי!

מקור: TV Line

לואי לא

ועם כבר מדברים על סדרות קומדיה אהובות שאולי ואולי לא יחזרו מתישהו, בוא נדבר על האפיפיור של עולם הקומדיה לואי סי קיי. לאחר ששנה שעברה מנהל רשת FX אמר שגורל התכנית ״לואי״ תלוי בהאם לואי רוצה לעשות עוד ״לואי״, סי קיי פנה השבוע על פשוטי העם שהתקבצו מתחת למרפסת לו, ואמר שהוא לא חושב הרבה על חזרתה של התכנית ושהוא לא אותו בנאדם שהוא היה שעשה אותה. הוא הוסיף שאם התכנית אי-פעם תחזור, היא תהיה בגרסה שונה, אבל הוא לא יודע אם זה אי פעם יקרה. הוא אז ריפא מצורע וחזר פנימה לעבוד על עוד ספיישל סטנד-אפ.

מקור: The AV Club

תאוריית הבאנג הגדול

תשיגו מאנצ׳יז ותכינו את הבאנגים שלכם, סטלנים יקרים, כי הנה הטריילר הראשון סיטקום הוויד החדש של נטפליקס,Disjointed, מבית יוצר קומדיות הסטלנים האהובות ״תאוריית המפץ הגדול״ ו״שני גברים וחצי״ צ׳אק לורי, וכוכבת סרטי הסטלנים הקלאסיים ״אודות שמידט״ ו״מיזרי״ קתי בייטס. מאז שצ׳יץ׳ פגש את צ׳ונג לא ראינו כזה מפגש פסגה בין סטלנים. בייטס מככבת בסדרה בתור היפית זקנה ופרועה שמנהלת בית מרקחת לוויד, ובהחלט אפשר לאות את אותו הומור מעפן של לורי רק עם וויד וקללות כי זה בנטפליקס. יש.

מקור: Splitsider

מיס לוסי

ועכשיו לידיעה על סרט רציני על כוכבת קומדיה. התסריטאי האגדי אהרן סורקין, שבנוסף ליצירת סדרות כמו ״הבית הלבן״ כתב סרטים ביוגרפיים כמו ״הרשת החברתית״ ו״סטיב ג׳ובס״ עובד כעת על אגדת הקומדיה, והדוגמה הראשונה שאנשים נותנים בויכוח מטופש על ״האם נשים יכולות להיות מצחיקות?״, לוסיל בול כוכבת ויוצרת ״לוסי אהובתי״. הסרט Lucy and Desi שיעסוק בנישואיה לוסי לקו-סטאר שלה ושותפה היצירתי דסי ארנז, יצא דרך שירות הסטרימינג של אמאזון, ותככב בו השחקנית זוכת האוסקר קייט בלנשט בתור לוסי, ולפי החדשות השחקן זוכה האוסקר חוויאר ברדם, מ״ארץ קשוחה״ אולי יגלם את ארנז, מה שיביא לגרסאות מאוד רציניות ומשוחקות היטב של סצנות כאלו.

מקור: Deadline

צעצועי סקס והברוד סיטי הגדולה

אם אי פעם אמרתם למישהו או מישהי שכדאי להם לראות ״ברוד סיטי״ והאם אמרו לכם לדחוף את זה לתחת שלכם, עכשיו אתם יכולים! הסיטקום המצליח והאהוב של קומדי סנטרל שיתף פעולה עם חברת אביזרי מין לליין שלם של מוצרים בהשראת הסדרה ומגוון הקאצ׳פרייזים שלה, שכולל ויברטורי ״יאס קווין״, טבעות זין ״ריספקט יור דיק״ וכמובן באט-פלאג ״תחת של מלאך״. אני מקווה שקידום זה יתפוס ויהפוך לנורמלי לכל תכנית קומדיה עד שגם פה בארץ נוכל לקנות דילדו ״שמחות״ מהודר.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?