דייב שאפל ינחה את SNL, הסימפסונז שוברים את השיא, שלדון מ"תאוריית המפץ הגדול" מקבל ספין-אוף וסדרות חדשות מבית סת' רוגן ואוון גולדברג על גיבורי-על והאילומינטי. מבזק קומדיה רגיל לחלוטין, כי לא קרה שום דבר מיוחד השבוע

.

תאוריית השלדון קטן

הנה החדשות הכי גרועות של השבוע, אין ספק בזה, ובהחלט החדשות הגרועות ביותר שמעורב בהם מישהו עם השם שלדון: תאוריית המפץ הגדול אולי תקבל ספין-אוף. כמו גידול סרטני שלא רק שלא עוזב אלא שולח גם גרורות, נודע השבוע שהסיטקום הוותיק אולי יזכה לסדרת בת שתתמקד בכוכב המעצבן ביותר שלה, שלדון קופר, בתור ילד. באופן משונה הסדרה, שתיקרא "שלדון", כנראה תהיה בפורמט סינגל-קאם, כלומר לא עם צחוק ברקע ויותר בסגנון סדרות כמו רוק 30, והסדרה התיאורטית אף תוארה כדומה ל"מלקולם באמצע". אני כבר לעגתי הרבה ל"תאוריית המפץ הגדול" במבזקים. אז רק אסיים ואומר שאבי התמכר לסדרה בזמן האחרון, אבל קורא לה רק "שלדון" אז הוא ממש הקדים את זמנו.

מקור: The AV Club

SN-Chap-L

הנה חדשות טובות שאולי יעודדו אתכם, לא שקרה משהו השבוע שאתם צריכים להתעודד בגללו. הקומיקאי האגדי דייב שאפל, שכיכב בתכנית קצרת היומין אבל אגדית "שאפל שואו", ינחה את SNL השבוע, עם אורחים מוזיקליים, קבוצת הראפ האגדית A Tribe Called Quest. נשמע די אגדי. זו הפעם הראשונה ששאפל ינחה את התכנית, ויהיה מעניין לראות איך חוש ההומור שלו יתערבב שם. שאפל גם היה בחדשות השבוע על זה שסוג של הגן על דונלד טראמפ, וטען שהתקשורת סוג של עיוותה את מה שקרה בקלטת האודיו המפורסמת שלו, אבל למי אכפת מזה. זה לא כאילו שטראמפ חשוב עכשיו.

מקור: TV Line

סימפסונז גונה דו איט

בנג'מין פרנקלין אמר פעם שיש שלושה דברים שאפשר לסמוך עליהם: מוות, מסים ושהסימפסונז יהיו בטלוויזיה. כמובן, הוא אמר את זה 200 שנה לפני שהסדרה נוצרה, אבל,הי, הוא היה מאוד חכם. "משפחת סימפסון", שנמצאת כרגע בעונה מספר 28, חודשה השבוע באופן רשמי לעונות 29 ו-30, מה שיגרום לה להגיע ל-669 פרקים ולעבור רשמית את סדרת הקאובוים Gunsmoke ולשבור את השיא של פרקים של סדרה מתוסרטת. רובכם כמוני בטח לא רואים יותר את הסדרה על בסיס שבועי, אבל עדיין יש בזה משהו ששווה הערכה, בעיקר כי מדובר בסדרה כה טובה שהביאה לנו דמויות אייקוניות, ציטוטים רבים ורעיונות מופרכים כמו טראמפ בתור נשיא. חה חה.

simpsons-season-2-1-bart-gets-an-f-repeats-4th-grade-old-review-episode-guide-list

מקור: Deadline

עוד אייטם על סת' רוגן ואוון גולדברג

יוצא שאני כותב פה הרבה על צמד הכותבים והמפיקים סת' רוגן ואוון גולדברג, וזה לא בגלל שאני מאוד אוהב את העבודות שלהם, למרות שאני כן, אלא זה בגלל שהם כל הזמן עושים דברים שונים, ומשתלטים על תעשיית הבידור כמו תמנון רב-זרועות מזוקן שמעשן וויד. השבוע הם הודיעו על הפקת שני סיטקומים חדשים אחד בפוקס ואחד ב-ABC. הסדרה בפוקס תעסוק בבוגר MIT שאפתן שמקבל עבודה בתור עוזר של של גאון היי-טק בסגנון סטיב ג'ובס, ואז מגלה שהגאון מנסה להיות גיבור על דמוי-באטמן ורוצה שהוא יהיה העוזר שלו (כי בפעם הקודמת שסת' רוגן עשה משהו עם גיבור על עשיר, זה עבד כל-כך טוב), והסדרה ב-ABC תעסוק בזוג צעיר שמנסה לחיות חיי נישואן נורמליים בפרברים בזמן שאחד מהם חבר באילומינטי. נשמע כמו שתי סדרות מעניינות שנוכל לראות כי הכל בסדר ולא קרה שום אירוע נוראי ממש השבוע.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?