תאריכים לעונות החדשות של "תרגיע" ו"בוג'ק הורסמן", טריילר לעיבוד החדש של The Tick, סרט חדש בכיכובם של  קלסי גראמר וקריסטן בל וקינן תומפסון מקים מותג אופנה משום מה.

 

תרגיעו את הסוס הזה

הקשיבו הקשיבו, חובבי יהודים זקנים וסוסים עצובים. שתי סדרות קומדיה אהובות הודיעו השבוע על שובם למסכינו. "תרגיע" של לארי דייוויד תחזור לרשת HBO ב-1 באוקטובר לעונה תשיעית של צעקות וסיטואציות מביכות. HBO שחררו גם סרטון קצר להכרזה על התאריך בו דייוויד מחופש ליוליוס קיסר ומצורפת פרפרזה למשפטו המפורסם: "הוא עזב, הוא לא עושה כלום, הוא חזר". ובנטפליקס, הטראגי-קומדיה האהובה על הכוכב לשעבר האלכוהוליסט שהוא גם סוס, Bojack Horseman חוזרת לעונה שלישית ב-8 בספטמבר, וכל החברים שלכם בפייסבוק יחזרו לדבר עליה (סתם. הם לא הפסיקו).

מקור: Time Out

איזו קרצייה

Spooooon!לאחר פיילוט מוצלח מגיע אלינו הטריילר הרשמי לעיבוד של אולפני אמאזון ל-The Tick, הקומיקס הסאטירי של בן אדלנד שזכה כבר לסדרת אנימציה וסדרת לייב-אקשן בעבר. הטריילר מראה לנו את העלילה המוכרת מהעיבודים הקודמים בה גיבור העל המטומטם אך הבלתי פגיע הטיק (מגולם על ידי פיטר סרפינוביץ', השחקן הבריטי בעל הקול הנמוך והטיימינג הקומי המעולה המוכר לכם אולי מ-Shaun of The Dead או "שומרי הגלאקסיה) מגייס את ארתור החנון המסכן להיות הסיידקיק שלו ולהלחם בפשע. הטריילר מראה שלמרות שהסדרה עודכנה ל-2017 ונראית יותר רצינית היא עדיין נאמנה למקור המטופש והכיפי. הסדרה תעלה לאתר אמאזון פריים ב-25 לאוגוסט.

מקור: The AV Club

פאת'ר פרייז'ר

תכינו את הסלט והביצים המקושקשות שלכם חברים, כי קלסי "פרייז'ר" גראמר יחזור בקרוב לבדר אותנו, הפעם עם סרט קומדיה חדש בנטפליקס. גראמר יחבור לקריסטן "ורוניקה מארס" בל בקומדיה Like Father שתעסוק באישה "וורקהוליקית" שנננטשת בחופה ומחליטה לצאת לבדה לשיט ירח הדבש שתכננה, אבל שם היא פוגשת את אביה שנטש אותה ואת אימה כשהייתה ילדה. איזה צירוף מקרי מטורף שבטח יוביל להרבה סיטואציות קומיות, ואני מתרגש שהסרט יחזיר את גראמר לעולם המים כמו קומדיית הצוללות האהובה שלו משנות התשעים Down Periscope.

מקור: The Hollywood Reporter

קינן וקל-ות'ינג

אחרי 14 שנים ב"סאטרדיי נייט לייב", ועשרות פעמים שנאמר לו "הי, הנה בחור שחור שנמצא בחדשות, אתה שחור, למה שלא תשחק אותו?" זה הגיוני שקינן תומפסון ירצה לפתוח את עצמו לדברים חדשים. הו, לא לעזוב את התכנית או משהו כזה, אבל אולי משהו כמו ליצור מותג אופנה חדש? כן, תומפסון פתח קיקסטארטר השבוע למותג בשם Smile Parade, אותו הוא מתאר כ"מותג אופנה באיכות גבוה שכולל דמויות מיוחדות ומגניבות", או במילים אחרות כובעים, חולצות וסווטשיריטים עם ציורים של דמויות כמו חזיר מעופף, קוף שאוהב ללכת לחדר-כושר, נשר פטריוטי עם סיגר, כריש עם סווטשירט ועוד דמויות עליהם תוכלו לקרוא באתר הרשמי של החברה. תומפסון מקווה לגייס 25,000 דולר לדבר המאוד מוזר ומטופש הזה.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?