אדם סנדלר עושה לנטפליקס עם כריס רוק, מריה במפורד מופיעה במועדוני באולינג, לנורמן ליר יש פודקאסט וג'סי אייזבנרג וג'יי ג'יי אברהמס עושים סיטקום.

 

הסנדלר הולך עם רוק

כמו שדיווחתי לפני כמה שבועות, לאדם סנדלר יש לפחות עוד חמישה סרטים בדרך לנטפליקס, והוכרז השבוע מה יהיה הקונטקסט הבא בו הוא יבזבז לנו את הזמן ל-90 דקות. סנדלר יתאחד עם חברו הטוב מ-SNL כריס רוק,לאחר ששיתפו פעולה בעבר בסרטים כמו "מגודלים" ועשו הופעות קטנות בסרטים אחרים אחד של השני, לקומדיה בשם The Week Of שנכתב על ידי סנדלר וחברו רוברט סמייגל שידוע בעיקר בתור היוצר והמפעיל של טריומף, כלב העלבונות הקומי (זה טוב!) ובעבר כתב סרטים כמו "אל תתעסקו עם הזוהן" (זה רע!). סמייגל גם יביים את הסרט שיעסוק בשבוע שלפני החתונה של ביתו של סנדלר עם בנו של רוק, שבוע שבטוח מלא בבדיחות הפרשות, בדיחות גזעניות וקולות מצחיקים.

מקור: Splitsider

וואם, באמפורד , תנ'ק יו מאמפורד

מריה במפורד הנפלאה הביאה לנו את יחד עם נטפליקס את "ליידי דיינמייט" שנה שעברה, סדרה שכותב המבזק הזה קרא לה "הסדרה האהובה עלי של 2016", ולפני העונה השנייה של הסדרה היא גם תביא לנטפליקס את הדבר האחר שהיא עושה: סטנדאפ. השבוע יצא הטריילר הראשון לספיישל Old Baby שייצא ב-2 במאי והוא נראה קצת… שונה מספיישל סטנדאפ רגיל. בדומה לספיישל שלה מ-2012 בו ביצעה הופעה שלמה מול ההורים שלה, בספיישל הזה מריה תופיעה במקומות משונים הכוללים: אולם באולינג, חנויות ספרים ואפילו הבית שלה מול קהלים קטנים, וגם באולם גדול. זהו אכן רעיון מעניין לספיישל סטנדאפ אבל לא כמו הרעיון שלי בו אני פורץ לחדרי שינה של אנשים ומספר להם בדיחות.

מקור: The AV Club

ליר אין יור אירז

היום לכל אחד יש פודקאסט, מכותב המבזק הזה עד לאגדות חיות בעולם הטלוויזיה בנות 94. כן, נורמן ליר, שיצר בין השאר את הסיטקומים "הכל נשאר במשפחה", "משפחת ג'פרסון" ו"סנפורד ובנו" ינחה פודקאסט חדש בשם All of the Above בו הוא ידבר עם נושאים שונים עם מגוון אורחים מעולמות הבידור, הפוליטיקה ועוד. בין האורחים שכבר ידוע שיופיעו בפודקאסט הם איימי פולר, הקומיקאי הצעיר ג'רוד קרמייקל וג'וליה לואיז-דרייפוס. אני בטוח שמעריציו הותיקים של ליר יאזינו לפודקאסט ברגע שיבינו איך מורידים אותו בטלפון חוגה. (חחחח… איך הכנסתי לזקנים האלה! איזה לוזרים).

מקור: Deadline

אצא לי השוקה

ג'יי ג'יי אברהמס, האדם מאחורי סדרות כמו "אבודים" ו"פרינג'" וג'סי אייזנברג, השחקן שפעם הייתי כותב פה בדיחה על זה שהוא דומה למייקל סירה אבל עכשיו אני מרגיש שהבדיחה הזאת נדושה מדי אז אין לי בדיחה עליו, משתפים פעולה על סדרה קומית חדשה. אייזבנרג יכתוב, יביים ויככב ב-The Market, שתופק על ידי חברת Bad Robot של אברהמס, ותעסוק באלמן שנאלץ לעבור לגור עם בנו המבוגר (אייזברג), אחרי ששניהם עיבדות את עבודתיהם וצריכים לחזור לשוק העבודה. לא ידוע עדיין מי ישחק את האבא אבל אני מקווה שזה יהיה אייזנברג באיפור, בסגנון סרט של אדי מרפי.

מקור: The Hollywood Reporter

Comments

comments

מה חשבת?