מערכת "ילדי הקומדיה" מספידה את דון ריקלס. וגם: הסדרה החדשה של חקיין טראמפ הטוב באמריקה, הרוטב של ריק ומורטי, המנחה החדש של לייט נייט בקומדי סנטרל והטריילר לסרט החדש של אוברי פלאזה ואליזבת' אולסן.

 

דון ריקלס ז"ל

אגדת הקומדיה דון ריקלס מת השבוע בגיל 90 מאי-ספיקת כליות, בגיל 90. ריקלס, שהקריירה שלו כקומיקאי נמשכה יותר משישה עשורים, הופיע באלפי מועדוני קומדיה ועשרות תוכניות אירוח, והיה ידוע בעיקר בהעלבות שלו, שלא משנה כמה היו מרושעות, אנשים אהבו אותו. ריקלס זכה לדוקומנטרי משלו ב-2007, Mr Warmth, ודיבב את מר תפוח-אדמה בסדרת סרטי "צעצוע של סיפור". רק לפני שבוע נודע על סדרת ראיונות שדון ריקלס יככב בה, עם אורחים הכוללים את שרה סילברמן, איימי פולר וזאק גליפיאנקיס. השבוע שוחרר הטריילר הראשון לסדרה, שתהיה כנראה הפרוייקט הטלוויזיוני האחרון של ריקלס.

מקור: The Hollywood Reporter

ריק מקמורטי

סדרת המופת של "אדולט סווים", "ריק ומורטי", הפתיעו את מעריציה הרבים השבוע, כשאחרי שנה וחצי ללא עדכון על מתי תשודר העונה השלישית, ושנה וחצי של מעריצים מתבכיינים על זה, הם שידרו את פרק הבכורה של העונה החדשה בלי התראה מוקדמת ביום היחידי בשנה שאף אחד לא יאמין שזה באמת קרה, האחד באפריל. הפרק החדש היה בהחלט מאוד טוב, אבל פרט אחד ממנו קיבל תשומת לב מיוחדת מהאינטרנט: האובססיה המשונה של ריק לרוטב נאגטס מיוחד שמקדונלדס הוציאו לכבוד יציאתו של הסרט "מולאן" ב- 1998 (קטע עם ספויילרים פה). חשבון הטוויטר הרשמי של הסדרה צייץ אחרי הבכורה לרשת המזון המהיר לגבי החזרת ה-Szechuan Sauce  והרשת הגיבה באמצאות וריאציה על ציטוט אהוב מהסדרה משולב עם המילה נאגטס. שזה לא ממש אומר כלום. המעריצים ממשיכים בינתיים לעשות עצומות ולהציק למקדונלדס בטוויטר, ודיסני באמת מוציאים רימייק למולאן בשנה הבאה, אז אולי? ריק ומורטי יחזרו לעוד עונה של הרפתקאות מד"ב ורפרנסים נישתיים "מתישהו בקיץ" לפי אדולט סווים.

מקור: The AV Club

קומדי סנטראמפ

קומדי סנטרל הזמינה לייט-נייט חדש שבטוח יהיה yuge, tremendous  ו- The Best. אנת'וני אטמוניק, קומיקאי ומאלתר ניו-יורקי, שהתפרסם לאחרונה בזכות חיקוי הדונלד טראמפ המעולה שלו, יביא את גילומו המדוייק והדוחה במיוחד של הנשיא לתוכנית לילה שבועית בשם The President's Show. מאז שנכנס לתפקיד טראמפ בשנה שעבר הספיק אטמוניק לככב במספר ספיישלים לרשת Fusion יחד עם הקומיקאי ג'יימס אדומיאן בתור ברני סנדרס, להופיע מספר פעמים בשעשועון הקומי של "קומדי סנטרל" midnight@ ולהסתכסך עם חקיין טראמפ הרשמי של SNL אלק בולדווין, שאטמוניק טוען שגנב לו את החיקוי. הרשת פרסמה את סרטון הפרומו הזה בו "טראמפ" מסביר איך קומדי סנטרל התחננו ממנו שינחה את התכנית, ופתחה חשבון טוויטר לטראמפ של התכנית ב LateNightDonald@, בו הוא כבר הספיק לרדת על דברים מגוונים כמו שרק, משפחת סטארק וג'ימי פאלון.

מקור: The Hollywood Reporter

און דה אייר ג'ורדן

ואם כבר מדברים על תוכניות לייט נייט ב"קומדי סנטרל": מאז שעזב את הרשת ב-2015 כדי להנחות תוכנית אירוח ב-CBS (מה שגרם לו פתאום להפוך מקומיקאי מגניב לסתם עוד בחור זקן עם טוק-שואו), קומדי סנטרל חיפשה מישהו שיחליף את סטיבן קולברט. הרשת ניסתה לשים כתב-לשעבר אחר של "הדיילי שואו" במשבצת של קולברט עם The Nightly Show, של לארי ווילמור, הכתב לענייני שחורים של התכנית, אך הוא שרד רק שתי עונות. כולנו יודעים מה קומדי סנטרל עשו לא נכון: הם היו צריכים לקחת גבר לבן! אין מספיק מאלה בעולם הלייט נייט בכלל. הרשת הבינה כנראה את טעותה, והודיעה השבוע על תכנית לילית בכיכובו של ג'ורדן קלפר, גם הוא כתב ב"דיילי שואו". כמו לקולברט, לקלפר יש סוג של "דמות" בדיילי שואו, סוג של Bro טיפש, אותה הוא ייבא לתכנית שלו. לתכנית של קלפר עדיין אין שם או תאריך, אבל אני מקווה שתצליח כדי שקומדי סנטרל תלמד לא לשים שוב מישהו שהוא לא גבר לבן בלייט-נייט.

מקור: The New York Times

אינגריד איז גוד

הטריילר לסרט הקומדיה החדש של אוברי פלאזה ואליזבת' אולסן יצא השבוע והוא בהחלט נראה… מעניין. פלאזה מככבת בתור אינגריד, אישה בעלת בעיות פסיכולוגיות שנהיית אובססיבית לגבי אושייה אינטרנטית (אליזבת' אולסן) ומתחילה לעקוב אחריה, כאילו לא לעשות לה Follow, לעשות לה Stalking. הטריילר לא מסביר לנו עוד הרבה על העלילה, אבל מראה לנו שהיא תכיל האשטאגים, סקס, אח משוגע בשם "ניקי" ואת או'שיאה ג'קסון ג'וניור, בנו של אייס קיוב, ששיחק לאחרונה את אביו בדרמה הביוגרפית "סטרייט אאוטה קומפטון". יש להדגיש שאין שום קשר בין הסרט למקרה בו אני לכאורה פיתחתי אובססיה לסניה ולדברג.

מקור: Splitsider

 

Comments

comments

מה חשבת?