משה פרסטר שלא הכרתם, אלא אם ממילא לא הכרתם אותו ואז זה מאבד את המשמעות

כשהיה משה פרסטר בן ארבע חטף כאפה מילד אחר בשם טל,  שלימים  יהיה מוכר כטל ברודי. משה המופתע שאל את טל "למה עשית את זה". השיב לו האחרון: "אתה יודע מה זה טייפקאסט?". מכאן נסללה דרכו הקומית של משה אל העיר הגדולה. התלבטתי רבות היכן כדאי לערוך את הראיון. משה הציע את נהריה, עיר הולדתו. לאחר שצחקתי הרבה שלחתי לו מייל.

 

מתי גילית שאתה מצחיק?

"ב – 6.10.1988, היום שבו איבדתי את בתוליי. הייתי כבן 25. כעשר שנים חיכיתי בשקיקה ליום הזה והנה הוא הגיע. התהליך של אובדן בתוליי החל בשעה 23:47. בשעה 23:48 הוא הסתיים, מה לעשות? הציפייה הארוכה עשתה את שלה.

"בשעה 23:51 כבר הייתי בחדר המדרגות ואז שמעתי אותה צוחקת. מתגלגלת מצחוק. במקום להיעלב  החלטתי לעשות מזה כסף. אני קומיקאי. צוחקים איתי, לא עליי".

במהלך הקריירה שלך עבדת הרבה בצמדים, עם טל פרידמן, אסף אשתר ואיתי שגב. לא הרבה יודעים, אבל אתה סטרייט. תוכל לספר לקוראינו מתי הבנת את זה?

"אני בעצם הומוסקסואל מלידה. נולדתי עם גנים חזקים ביותר של הומו ולא סתם הומו, גיי כזה שמזיינים בתחת בגנים מעופשים ואחרי זה בועטים לו בראש (תסלחו לי על הגסות אבל כזה אני).     אז בעצם כשהייתי הומו ועבדתי עם זכרים הייתי סטרייט וכעת כשאני בזוגיות עם נשים אני הומו"

 

 

מי הקומיקאים שהשפיעו עליך?

"בילדותי המעופשת בנהריה לא נחשפתי הרבה לקומיקאים. הייתי קורא ספרי מדע בדיוני אפלים, ובטלוויזיה היה רק ערוץ 1, שם צפיתי בדברים מפחידים כמו 'אני קלאודיוס' ו'פסוקו של יום'. כשפגשתי את טל פרידמן שבא מעיר נאורה כמו חיפה, הכרתי את 'מונטי פייטון' שמיד הצחיקו והקסימו אותי ובצורה מוזרה השפיעו עליי עוד לפני שהכרתי אותם. היום אני מאוד אוהב את לואי סי קיי ומאוד מקווה שהוא משפיע עליי".

 

 

בהישרדות VIP  היו מי שראו אותך  כפוליטיקאי ממולח ואשף תמרונים. אז איך הצלחת להסתיר את הזקפה?

"מה לא ראו אותה? הייתי שם בזקפה מתמדת, מטורפת!!! לא שמתם לב? הנשים המועטות שלי טוענות שיש לי זקפת אימים. האם אני חי בשקר?".

(בבדיקה של ההקלטות לפני העריכה התברר שמשה צודק. כוסאמק,עוד פעם מניפולציות של ההפקה)

מה אתה חושב על הקומיקאים כיום?

"בשנה האחרונה ביקרתי המון ב'קאמל קומדי קלאב'. ניסיתי שם קטעים חדשים שלי וצפיתי בשורה ארוכה של קומיקאים צעירים וותיקים שהופיעו שם. זה היה מקסים ומצחיק ולמדתי המון.    בקאמל קומדי קלאב יש איזה קסם של התחלה, של נועזות שאני זוכר מההתחלה שלי עם טל פרידמן. שווה ללכת לשם ולראות את גורי אלפי השנון והמפתיע, רועי לוי שהוא סטנדאפיסט טהור וחכם,  אורי גוטליב שמנסה חומרים שונים ונועזים  ועוד שורה של סטנדאפיסטים צעירים ומוכשרים שבטוח יהפכו בקרוב לשמות מוכרים".

שותפך לתחילת הקריירה טל פרידמן הוא כוכב התוכנית "ארץ נהדרת", שרצה בפריים טיים עשר עונות. תוכל להרחיב על ניסיון הרצח כדי לרשת את מקומו?

"מתברר שטל נורא עמיד לרעלים. בשנה האחרונה נפגשתי איתו בכמה מסעדות יוקרה במסווה של 'התגעגעתי אליך'. הארוחות היו על חשבוני והחדרתי לסטייקים משובחים ויינות יקרים רעלים שונים ומשונים, מרעל עכברים עד ציאניד קטלני, וכלום, בסיום הארוחה הוא גיהק קלות, טפח על שכמי ומיהר לפגישה עם קיציס.

אם יש מישהו מבין קוראי הטור הזה שמבין ברעלים, אנא צור איתי בדחיפות קשר בטלפון 04-99209?? (כן, חזרתי לגור בנהריה, עם אימא שלי…)"

(המספר המלא שמור במערכת. פה זה לא מעריב לנוער)

מה המילה שהכי מצחיקה אותך ולמה?

קקי.

"אני אדם שמושפע מאוד מהסביבה שלו. יש לי ילד בן ארבע וחצי. המילה 'קקי' מאוד מצחיקה אותו, במיוחד כשיש לה קשר אליי…  'תראה, אבא עשה קקי' (צחוק דקיק) 'אבא עשה קקי על הרצפה' (צחוק מתגלגל) 'אבא מרח קקי על אימא' (צחוק רועם)"

"קקי קקי קקי . או שיש לו הומור נמוך במיוחד או שזה ההומור בגיל ארבע וחצי (אני מקווה שהוא יתפתח)

"קקי. לצערי אני מושפע והמילה הזו  מצחיקה גם אותי (ופחות את הקהל הבוגר שלי)"

קקי

 

למה אתה מנהריה?

"כי אבא שלי הצליח לברוח מהנאצים ברומניה. אני ממש כועס עליו שהוא העז להימלט.  אם הנאצים היו תופסים אותו, מענים קשות ואיכשהו, בכוחות אחרונים, הוא היה מצליח לברוח,  הייתי יכול להיות היום רומני גאה הנהנה מכספי שילומים מכובדים".

 

תוכל להרחיב על תפיסתך הקומית, אם ישנה?

"שאלה רצינית. עם מילים רציניות כמו 'להרחיב' 'תפיסתך' 'אם ישנה' . איזה פחד! זה זורק אותי לבוחן פתע בתושב"ע , נהריה 1977. ואולי זו תפיסתי הקומית –   'בוחן פתע בתושב"ע , נהרייה 1977 '"

 

תעשה יח"צ.

משה פרסטר- "המציאות" מופע סטנדאפ חדש חדש חדש שכתבתי עם עוד אדם מצחיק בשם רועי צדוק.

ילדות עשוקה, בגרות עשוקה, זוגיות עשוקה, הורות עשוקה.  מסתבר שכל העושק הזה הוא גם ממש מצחיק. מופיע  כרגע, בעיקר בצוותא תל אביב. תביטו בדף הפייסבוק של המופע, פרטים, הנחות ותאריכים קרובים (אני ממש זונת פייסבוק עלובה ומקבל את כולם בתור חברים)

http://www.facebook.com/MshPrstrHmzywtstndp?ref=hl

משה פרסטר בוויקיפדיה

משה פרסטר סטנדאפ

Comments

comments

תגובה אחת

  1. ואו, הוא גס רוח במייל ממש כמו על הבמה!
    וקקי זה מצחיק.

מה חשבת?