גל גדות תנחה את SNL, קטעים מספיישל "קונאן בישראל", ג'ים קארי ומישל גונדרי מתאחדים לסדרה קומית, התכנית החדשה של כתב הדיילי שואו וסדרה חדשה מבית איימי פולר ונטשה ליון.

 

לייב פרום ניו-יורק- זה ערב שבת!

אני מקווה שלא נמאס לכם לשמוע ישראלים מעפנים מתלהבים מההצלחה של גל גדות באמריקה, כי הנה עוד פסקה שלמה על זה! סאטרדיי נייט לייב חוזרים עוד מעט לעונה 43 והם חשפו שאת הפרק השני של העונה בשבעה באוקטובר החדשה תנחה גל גדות. זו הפעם הראשונה שישראלי או ישראלית מנחה את התכנית וזה קצת מגניב. צפו למערכון "וונדר וומן" ולגדות עושה חיקוי סביר של אישיות שקל לחקות. את הפרק השלישי של העונה ינחה עוד מנחה חדש לתכנית, הקומיקאי קומייל נאנג'יאני שסרטו "חולי אהבה" יצא השנה לביקורות אוהדות. ואת פרק הבכורה של העונה ב-30  לספטבמר ינחה ריאן גוסלינג, אבל הוא גבר חתיך שכבר הנחה מלא פעמים את התכנית וקיבל הכל בחיים אז למי אכפת.

מקור: The Hollywood Reporter

קונ-כאן, קונ-שם

ולעוד התלהבות לבנטינית על שמזכירים את המדינה שלנו באמריקה, Conan Without Borders: Israel, הספיישל שבזכותו דודה שלכם שלחה בקבוצת וואטסאפ סלפי שלה עם מי שהיא קראה לו "הג'ינג'י הזה מהטלוויזיה" שודר השבוע ב-TBS. והתכנית הייתה נחמדה והעלתה הרבה קטעים מהספיישל לעמוד היוטיוב שלה Team Coco שם תוכלו לראות את קונאן בים המלח, עם חיילות צה"ל וסוף סוף מוצא פיתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני.

מקור: Splitsider

קארי און, קארי און

הגאון הקומי/קריאת עזרה אנושית, ג׳ים קארי מתחבר לחבר ישן לסדרת טלוויזיה חדשה ברשת ״שואוטיים״ (שגם משדררת את הסדרה בהפקתו ״מת על הבמה״ שחודשה לאחרונה לעונה שנייה). החבר הוא הבמאי הצרפתי המוערך, מישל גונדרי, שביים את קארי בקלאסיקות הגברים העצובים הקלאסית ״שמש נצחית בראש צלול״. גונדרי יביים וקארי יככב ב-Kidding, סדרה על בחור בשם ג׳ף המוכר לעולם בתור ״מיסטר פיקלז״, כוכב תכניות טלוויזיה לילדים, שאחרי שהמשפחה הפיקטיבית של הדמות שלו מתחילה לקרוס, עובר משבר רציני. נשמע מאוד גונדרי וקארי. הסדרה נוצרה ונכתבה על ידי דייב הולסטיין, שכתב בעבר בשביל סדרות כמו ״העשב של השכן״ ו״לגדל את הופ״, וגונדרי יביים את כל עשרת הפרקים. אני עובד כרגע על גרסה ישראלית בכיכובו של יובל המבולבל.

מקור: Variety

אופוזיציה בינארית

התכנית החדשה של קומדי סנטרל שתנסה למלא את משבצת ה"תכנית שאנחנו משדרדים אחרי הדיילי שואו, ועדיף שינחה אותה כתב לשעבר של הדיילי שואו" היא The Opposition בהנחיית ג'ורדן קלפר (כתב לשעבר של הדיילי שואו), והשבוע יצא טיזר (אותו תוכלו לראות כאן) חדש שמבהיר קצת מה התכנית תהיה. בפרומו, קלפר עומד בחלל חשוך ומלא אפקטי עריכה מוגזמים ומדבר על איך התכנית תספר לכם את כל העובדות ש"תקשורת המיינסטרים" לא מספרת לכם. בעצם, זה קצת דומה לתכנית הישנה של סטיבן קולברט אבל במקום פארודיה על התכניות השמרניות של פוקס ניוז, זה יותר פארודיה על אתרי הקונספירציה האמריקאים ומנחים כמו אלקס ג'ונס המשוגע. הפרק הראשון של התכניות ישודר ב-25 בספטמבר, או לפחות זה מה שהם רוצים שתחשבו! הכל זה רק הסחה מהתכניות האמיתיות שלהם! אנשי לטאות!

מקור: TV Line

נדיה פעמונ-יה

עוד שבוע, עוד סדרה קומית חדשה בפיתוח נטפליקס. הפעם מדובר בשיתוף פעולה בין שלוש נשים עם ניסיון רב בעולם הקומדיה: איימי פולר, שלא צריכה הצגה, לזלי היילנד שכתבה את הסרטים "לשכב עם אחרים" ו"הרווקה", ונטשה ליון ששיחקה את ג'סיקה בסדרת סרטי "אמריקן פאי" ואת ניקולס ב"כתום זה השחור החדש", סדרה שאנשים טוענים שהיא סוג של קומדיה. לסדרה החדשה אין עדיין שם אבל ליון תשחק אישה בשם נדיה שהיא "אורחת הכבוד במסיבה שנראה שאי אפשר לברוח ממנה". היילנד וליון יכתבו ופולר תפיק.

מקור: Deadline

 

Comments

comments

מה חשבת?