טריילר לסדרה החדשה של טרייסי מורגן, האנשים מאחורי "בוג'ק הורסמן" עובדים על עוד סדרה מצויירת על חיות מדברות לנטפליקס, מישל וולף תנחה את ארוחת הערב בבית הלבן עם או בלי טראמפ, האחים דופלאס חתמו על חוזה עם נטפליקס והדוקו של ג'אד אפאטו על גארי שנדלינג.

 

טרייסינג פלייסז

אחרי שכיכב ויצר סדרת מערכונים מוצלחת עם שותפו קיגן מייקל-קי, ג׳ורדן פיל יצר את הסרט האהוב עלי של השנה, ״תברח״, וקיבל עליו שלוש מועמדויות אוסקר. ועכשיו הוא יצר סדרה קומית חדשה בכיכובו של טרייסי מורגן, שהיה אחד מהחלקים האהובים באחת הסדרות האהובות עליי ״רוק 30״. וכל זה ביחד יוצר משהו שלפי הטריילר נראה… לא משהו. כאילו, אני אוהב את מורגן אבל זה נראה כאילו שהסדרה, בה הוא מככב בתור איש ששוחרר אחרי 15 שנה בכלא ומנסה להסתגל לעולם בחוץ, מלאה בקלישאות משעממות על ההיפסטרים המטורפים האלה והקפה והבראנץ׳ שלהם. אבל יש את מורגן שר שזה תמיד כיף. בסדרה מככבת גם טיפאני חדיש, כוכבת עולה בעולם הקומדיה אחרי שכיכבה בסרט המצליח Girls Trip בשנה שעברה, וסדריק הבדרן. הסדרה תעלה לרשת TBS ב-3 לאפריל.

מקור:Vulture

ונראה ציפורים בודדות

ואם כבר מדברים על טיפאני חדיש, היא גם הולכת להיות הכוכבת של סדרה חדשה מבית יוצרי הסדרה שאם אתה רואה היא הופכת אותך ליצור בלתי-נסבל שרק מדבר עליה, ״בוג׳ק הורסמן״! חדיש תככב ב-Tucca and Bertie סדרת אנימציה קומית חדשה לנטפליקס שנוצרה על ידי ליזה הנאוולט, המפיקה והמאיירת שיצרת את סגנון האנימציה של בוג׳ק. יוצר ״בוג׳ק״ רפאל בוב-וקסברג יפיק את הסדרה החדשה, יחד עם הרבה ממפיקי ״בוג׳ק״,שתעסוק בטוקה, ציפור טוקאן שחצנית ומשוחררת שמדובבת על ידי חדיש, וחברתה הכי טובה ברטי, ציפור שיר לחוצה. נראה שכמו ״בוג׳ק״ הסדרה תעסוק בחיות מואנשות שמתמודדות עם בעיות של מבוגרים, כמו בדידות, מציאת אהבה ולחץ חברתי לראות תוכניות מקוריות של נטפליקס.

מקור: The AV Club

הקומיקאית שצחקה, זאב

ארוחת הערב של תא כתבי הבית הלבן מתקרבת, והשאלה שנשאלת היא: האם טראמפ יבוא? בדרך כלל זה נהוג שהנשיא יושב וצוחק בנימוס בזמן שהקומיקאי שמנחה את הערב מספר בדיחות, אבל מר ״אל תגידו שום דבר על גודל הידיים שלי״ הבריז מהארוחה שנה שעברה, והיה הנשיא הראשון שעשה את זה מאז רייגן שלא בא כי הוא פאקינג היה בבית חולים מתאושש מהתנקשות! בכל מקרה, האירוע יונחה השנה על ידי הסטנדאפיסטית וכתבת הדיילי שואו מישל וולף, שחלקכם אולי זוכרים בתור אחת ממופעי הפתיחה בהופעה של כריס רוק בארץ לא מזמן. שמעתי שטראמפ אולי יבוא אם יבטיחו לך שיהיה בופה אכול-ככל-יכולתך של עוף KFC.

מקור: NY Times

מאמבל-מור!

אחרי עסקת הארבע-סרטים שנטפליקס חתמו עם אדם סנדלר לפני כמה שנים (שמאז התנפחה לשמונה), ענקית הסטרימינג חתמו על עסקה חדשה עם אנשים שעושים סרטים שהם ההפך המוחלט מסרטי הפלוצים וצעקות של סנדלר- האחים דופלאס, הצמד מאחורי דרמדיות אינדיות בסגנון ה״מאמבלקור״ אותו המציאו. הסרט הראשון הוא קומדיה בבימויו של חברם אלכס למן ובכיכובו של ריי רומנו. מארק דופלס כתב עם למן את התסריט ויככב יחד עם רומנו. לסרט עדיין אין שם אבל הוא מתואר על ידי היוצרים כ״ברומאנס מתוק-מר על חברות, תמותה וספורטים מומצאים״. מה שזה לא אומר.

מקור: The Hollywood Reporter

דוקומנט-גארי

נראה שיש הרבה סרטים דוקומנטריים על קומדיה בזמן האחרון. והנה עוד אחד! השבוע יצא הטריילר ל-The Zen Diaries of Gary Shandling דוקומנטרי בשני חלקים מבית ג׳אד אפאטו על אגדת הקומדיה והאדם שתיאר כ״מנטור הכי חשוב שהיה לי״ גארי שנדלינג ז״ל. הסרט מכיל ראיונות עם אנשים כמו ג׳ים קארי, ג׳רי סיינפלד, שרה סילברמן קונאן אובריאן, וגם קטעי ארכיון שונים של שנדלינג בעצמו.

מקור: Splitsider

 

Comments

comments

מה חשבת?