אייל גולן מייצג קומיקאים, קריימר האמיתי מגיע לארץ, חברת ביטוח של גיבורי על, וגם: ז'אן קלוד ואן דאם חוזר. מבזק הקומדיה השבועי

 

אייל גולן קורא לי

לאייל גולן יש עסק חדש וזה לא שירות בייביסיטר או בושם בריח סליז. חברת הניהול שלו,״ליאם הפקות״, פתחה מחלקה לסטנדאפיסטים והחתימה השבוע את הלקוח הראשון שלהם רועי צברי. מצד אחד, לשתף פעולה עם אמן מצליח כמו גולן בטח יהיה טוב לקריירה של סטנדאפיסט, מצד שני זה כרוך להיות באותם מקומות עם אייל גולן הרבה. לא דווח עדיין אם גולן פתח תת-מחלקה מיוחדת לקומיקאיות צעירות, שקטות עם חיבה לקריוקי.

מקור: וואלה!בידור

גידיאפ

זה פרט טריוויה ידוע בין מעריצי סיינפלד שדמותו של קוזמו קריימר בוססה על שכן של לארי דייויד בשם קני קריימר. דיוויד התעקש לשנות את שם הדמות ל״קסלר״ כי ידע שקריימר האמיתי ימצא דרך לעשות מזה כסף והוא צדק, הבחור התחיל להציע סיורים בעיר תחת הכותרת ״הקריימר האמיתי״. ועכשיו הוא גם מגיע לארץ לכמה הופעות שבהן הוא… לא יודע, ידבר על איך הדמות מבוססת עליו. מה שבטוח, עבור מצב קהילת האתיופים בארץ זה רעיון יותר טוב מסטנד-אפ של מייקל ריצ׳ארדס.

מקור: וואלה! בידור

חצי כוח

אתם יודעים מה מגניב? גיבורי-על! אתם יודעים מה לא מגניב? חברות ביטוח! אולי אם נשלב אותם ביחד יצא משהו די מגניב. זה כנראה היה קו המחשבה של NBC ששיתפה פעולה עם ענקית הקומיקס DC ליצירת סיטקום בשם Powerless, על חברת ביטוח בעולם של גיבורי על. ונסה הדג׳נס תככב בסדרה יחד עם דני פודי (עאבד מ״קומיוניטי״) ואלן טודיק (וואש מ״פיירפליי״). סדרות היי-קונספט כאלה בדרך כלל לא מצליחות, אבל יהיה נחמד אם פעם אחת זה כן.

מקור: Splitsider

jean-claude-van-damme

 

ואן דאמיט

זוכרים את ז׳אן קלוד ואן-דאם? הבלגי המשונה הזו שהיה עושה סרטי אקשן בשנות התשעים בהם הוא בועט הרבה? אז השבוע הוכרז ששחקן העבר יככב בפיילוט קומי לאמאזון בה הוא ישחק גרסה של עצמו, רק שבסדרה בנוסף ל״שחקן״ הוא גם גיבור אקשן אמיתי בעל השם ז׳אן קלוד ואן-ג׳ונסון, קונספט שבחלט נשמע מגוחך מספיק בשביל להיות מצחיק. הפיילוט ייכתב על ידי כותב ״הבלתי נשכחים״ דייב קלהאן, ויבויים על ידי במאי ״קי ופיל״ פיטר אטנציו. מנחם גולן מתגלגל בקברו.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?