אחים בלוז הסדרה? ויל פרל לא יהיה רייגן? מה הקומדיה החדשה עם אילנה מברוד סיטי וסקרלט ג'והנסון מסקרלט ג'והנסון? שאלות קיומיות כאלו ועוד בחדשות הקומדיה

הנשיא פרל מודח

טוב, חייבים להתחיל פה עם עדכון/תיקון לשבוע שעבר. כאילו כדי לדפוק אותי, בדיוק אחרי שיצא לאור המבזק בשבוע שעבר, הגיע אלי עדכון שוויל פרל פרש מהסרט שעליו דיווחתי בשבוע שעבר, ובו פרל ישחק את הנשיא רייגן כחולה דמנציה. רק יומיים אחרי, פרל הודיע על פרישה מהסרט, אחרי מספר תלונות, בהן מכתב מבתו של רייגן המנוח, פטי דייוויס, שבו אמרה שהיא לא מוצאת שום דבר מצחיק באלצהיימר (איך זה יכול להיות?) ושהיא לא רוצה שסרט ילעג לחולים במחלה. חבל, כי הסרט דווקא נשמע די טוב. אני רק מקווה שאף אחד לא יתלונן על איך שקראתי לרייגן ״אידיוט חובב סוכריות גומי״ במבזק בשבוע שעבר.

מקור: Splitsider

 

קום און אנד סיקוול!

אזהרה, ילדי שנות התשעים! הילדות שלכם בסכנה! שוב! הנבלים בהוליווד מתכננים סרט המשך ליצירת המופת משנת 1996, ספייס ג'אם, הסיפור הנצחי על חיות מצוירות ושחקן כדורסל נגד חייזרים, ובו ג'ורדן יוחלף על ידי לברון ג'יימס. אני יודע שכבר אמרו את זה בעבר, אבל הפעם יש במאי, ג׳סטין  לין (במאי ״מהיר ועצבני״ 3 עד 6 וסטאר טרק החדש שייצא בקרוב)! כן, אני מאוד מאוד אוהב את ספייס ג׳אם, אבל אני הראשון להודות שהוא לא סרט טוב. הלוני טונס לא נשמעים נכון, הבדיחות מעפנות ומייקל ג׳ורדן הוא שחקן גרוע, אפילו יחסית לכדורסלנים אחרים. לפחות לברון נתן הופעה די טובה ב״אסון מהלך״. וזו הזדמנות טובה להיזכר במערכון הדי מצחיק הזה של קולג׳ הומור.

 

מקור: Mashable

 

איזה גופה יש עליו

מישהו בהוליווד כנראה נזכר שאפשר לשים עוד נשים בסרטי קומדיה חוץ ממליסה מקארת׳י וקירסטן וויג. השבוע הצטרפו קייט מקינון (כוכבת SNL ו״מכסחות השדים״), אילנה גלייזר (אילנה מ״ברוד סיטי״),ג׳ילאן בל (ג׳יליאן מ״עובדים מצטיינים״ שאני כבר שנים אומר שצריכה להיות בעוד דברים) לסקרלט ג׳והנסון בקומדיה Rock That Body, הסרט שעוסק במסיבת רווקות שיוצאת משליטה כשהחשפן נהרג, נכתב על ידי הצמד לוסייה אניילו ופול דאונס, אותו אני שונא כי הוא גם מצחיק וגם חתיך. הצמד ידוע בעיקר בשל כתיבת מספר פרקים של ״ברוד סיטי״, שם דאונס גם שיחק את טריי, מאמן הכושר.

מקור: Entertainment Weekly

snl-kate-mckinnon-castcredit

 

טרן קילם וויט שוורצנס

ואם כבר מדברים על סרטים חדשים של כוכבי SNL עדכניים: טרן קילם, שלמרות שמו המגוחך הפך בשנים האחרונות לנכס מאוד חשובת לתכנית המערכונים, יזכה בקרוב לביים את סרטו הראשון, בכיכובו של הגאון הקומי ארנולד שוורצנגר. Why We're Killing Gunther, הוא באופן מפתיע לא ריבוט אפל של "חברים", אלא קומדיית אקשן על חבורת מתנקשים שמתאגדים להרוג את הקולגה שלהם, גאנת׳ר המתנקש הטוב ביותר בעולם. בסרט יופיעו גם חבריו של קילם ל-SNL בובי מויניהן ופול בריטיין, ואשתו של קילם, קובי סמולדרס, רובין מ״איך פגשתי את אמא״.

מקור: Variety

 

בלוז לעושר הגדול

למה אי אפשר לתת לגופתו מלאת הקוקאין של ג׳ון בלושי לנוח בשקט? אחרי סרט ההמשך המביש Blues Brothers 2000, הנבל דן אקרויד ממשיך לנסות לסחוט עוד כסף מהדמויות שיצר. הפעם, הוא משתף פעולה עם כותבת הקומדיה האגדית אן ביטס ואלמנתו של בלושי ליצירת סדרה מצויירת על צמד האחים עם משקפי השמש. הפרויקט הזה בפיתוח עוד משנות התשעים, אבל אולי הפעם הוא באמת יקרה. או שזומבי ג׳ון בלושי יהרוג את אקרויד. אחת משתי האפשרויות האלה בטוח.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?