טריילר לסרט החדש של כוכבי "עובדים מצטיינים" , סדרות חדשות לאיסה ריי מ"לא בטוחה", איך לואי נמחק מסדרה של דיסני ו"משתגעים מאהבה" חוזרת? אולי!

 

משחק מכור

עוד שבוע, עוד טריילר למשהו חדש בנטפליקס, והפעם זה הסרט החדש של אנדרס הולם, אדם דיוויין ובלייק אנדרסון, כוכבי ויוצר הסיטקום "עובדים מצטיינים". ב- Game Over, Man, השלישייה משחקת עובדים בבית מלון בלוס אנג'לס שמוצאים את עצמם מגנים על דייריו שהפכו לבני ערובה של קבוצת חוטפים מסוכנים. או, ואחד מבני הערובה האלה הוא הזמר שאגי, שידוע בעיקר בתור היועץ לענייני הכחשת בגידות בלהיט It Wasn't Me שמתנגן לאורך הטריילר. בטריילר אפשר גם לראות את גארי ריצ'ארדסון מ"ויפ", את הבחור הזה שנראה כמו גרסה בלונדינית של מאט דיימון (לא זה מ"ברייקינג באד", האחר) והרבה יריות. הסרט הופק על ידי סת' רוגן ואוון גולדברג ובויים על ידי קייל ניוצ'ק, היוצר הרביעי של "עובדים מצטיינים" שביים וכתב הרבה מפרקי הסדרה. Game Over, Man יגיע לנטפליקס ב-23 במאי.

מקור: Splitsider

לא בטוח לגבי זה

אם שוטטתם בהוט VOD לאחרונה, אולי שמתם לב לסדרה הקומית ״לא בטוחה״ שנוצרה על ידי איסה ריי, שגם מככבת בה בתור איסה, אישה שחורה שמנסה להתמודד עם החיים המודרניים באמריקה בזמן שהיא לא בטוחה (או משהו, לא ראיתי את הסדרה). בעקבות הצלחת הסדרה, נודע השבוע שריי תפיק עוד שתי סדרות בשביל HBO. אחת היא סדרה קומית נוספת שריי תפיק בשביל כותב הדיילי שואו טרייבון פרי. הסדרה תיקרא Him or Her ותעסוק בחיי הדייטינג של גבר שחור ביסקסואל. הסדרה השנייה היא סדרת דרמה, אז מה זה קשור אלינו? בכל מקרה, נראה ש-HBO דוחפים לקצת ייצוג למיעוטים שזה טוב לכולם, חוץ משחקנים לבנים משעממים אני מניח.

מקור: Deadline

לואי לואי, לא לא!

פריצת פרשת לואי הביאה כבר לכמה תוצאות: הסרט המוזר שלו כנראה לא ייצא, FX ו-HBO ניתקו איתו את הקשרים, ועוד כמה פרוייקטים עתידיים שלו בוטלו או ימשיכו בלעדיו. אבל לואי גם היה כוכב אורח בהרבה תוכניות טלוויזיה כמו ״מחלקת גנים ונוף״ ו״פורטלנדיה״ ומה אפשר לעשות עם זה? לא הרבה, אבל בתוכנית אנימציה יוצר קל להיפטר מהג׳ינג׳י וזה בדיוק מה שסדרת האנימציה הקומית של דיסני,Gravity Falls, עשתה השבוע. סי קיי דיבב דמות של ראש ענקי עם יד אחת שיוצאת לו מהמצח (זה יותר הגיוני בקונטקסט) בפרק סיום העונה של התכנית, אך שתי השורות שלו הוקלטו מחדש לשידורים חוזרים על ידי יוצר התכנית אלכס הירש. זה גרסה הרבה יותר קלה לביצוע של החלפת קווין ספייסי בסרט ״כל הכסף בעולם״ (להקליט מחדש שתי שורות, במקום להחליף שחקן ראשי בסרט מצולם). הבעיה היא שיש גם דמות חוזרת בסדרה שדובבה על ידי הקומיקאי טי ג׳יי מילר שהואשם שבוע שעבר באונס. זה כבר יהיה קצת יותר קשה.

מקור: The AV Club

משתגעים שוב

ועכשיו לריבוט הסיטקום החוזר השבועי: בזמן האחרון נראה שהרבה סיטקומים ישנים מתכננים חזרה לטלוויזיה. יש את העונה החדשה של "רוזאן" שמגיעה עוד מעט, העונה החדשה של "וויל וגרייס" שכבר התחילה, שבוע שעבר דיווחתי כאן ש-NBC חושבת על להחזיר את "המשרד" והשבוע ישנם דיווחים שאותה רשת שוקלת להפיק עונה חדשה של סיטקום הניינטיז הקלאסי "משתגעים מאהבה" בו כיכבו פולר רייזר והלן האנט בתור זוג ניו-יורקי ש… השתגע… מאהבה… אוקי, אין לי מושג מה קרה שם. אף פעם לא ראיתי את "משתגעים מאהבה". אני רק יודע שאחות של פיבי הייתה שם. לפי הדיווחים רייזר והאנט הסכימו לחזור והעונה השמינית תעסוק בזוג מתכוננים ליציאתה של ביתם בת ה-17 לקולג'. העונה החדשה עדיין בשלבים מוקדמים, ולא בטוח עדיין שבכלל תקרה, אבל אני בהחלט… חושב שזה… ידיעה מהשבוע. לא יודע. לא ממש אכפת לי.

מקור: The Hollywood Reporter

Comments

comments

מה חשבת?