ספיישל סרטים חדשים של נשים לבנות: גרסה נשית של "אושן 11", רבל ווילסון תככב ברימייק ל"נוכלים עם סגנון", אוברי פלאזה עוקבת אחרי אליזבת' אולסן וברי לארסון הולכת לחנות חדי-קרן

 

יש הרבה דגים באושן

היום נשים יכולות לעשות כל מה שגברים עושים, כולל לארגן שודי בנקים מסובכים (הן מקבלות אבל 70 אחוז מהשלל שגבר מקבל). לכן, הוליווד, מאגר הרעיונות החדשים הבלתי נגמר, עובדת על רימייק/ריבוט/ריוואטבר, לסדרת סרטי קומדיות השוד שהתחילו ב״אושן 11״ ב-2001 (שבעצמו היה רימייק לסרט פרנק סינטרה וחברים מ-1960) אבל הפעם עם הנשים. בין השודדות יהיו אן הת׳וואי, ריהאנה, הלנה בונהם קרטר ומינדי קיילינג.

מקור: Deadline

נוכלי רעיונות עם סגנון

ואם כבר מדברים על רימייקים נשיים לקומדיות פשע בכיכובם של גברים, רבל ווילסון העסוקה מוסיפה ללו״ז שלה גם רימייק לסרטו של פרנק אוז מ-1988, ״נוכלים עם סגנון״, בכיבובם של סטיב מרטין ומייקל קיין (שבעצמו היה סוג של רימייק לסרט ״נוכלים בריביירה״ מ-1964). הסרט יעסוק הפעם בזוג נוכלות (ממין נקבה!) שינסו לרמות מיליארדר מתחום הטכנולוגיה. לעומת ״מכסחי השדים״, ״נוכלים עם סגנון״ הוא לא סרט קאלט ענק שמלא מעריצי קומדיה זוכרים בעל פה ועם הופעות משחק בלתי נשכחות, אז יכול להיות שהפעם האינטרנט לא יגיע למצב של איומי מוות. או אולי כן, מי יודע?

מקור: Variety

640 (1)

צרות ברשת

אוקי, אני רואה שכדי לכפר על ״ספיישל סדרות של גברים לבנים״ מהשבוע שעבר אנחנו עושים השבוע ספיישל סרטים חדשים של נשים… לבנות. אוקי. אבל הפעם זה לא רימייק! אוברי פלאזה המדהימה תככב בסרט חדש בשם Ingrid Goes West, בתור אישה שמפתחת אובססיה לכוכבת רשתות חברתיות (בגילומה של אליזבת׳ אולסן, האחות המוכשרת של מרי-קייט ואשלי שהן פעם היו שומרות במרתף) ומחליטה לצאת למסע למצוא ולהתחבר איתה. הסרט מתואר בתור קומדיה אפלה, ונשמע דומה באופן חשוד לתסריט שלי על חנוך דאום.

מקור: The AV Club

חד הקרן האבוד

בכל העולם מדברים על כך שהשחקנית זוכת האוסקר ברי לארסון קיבלה את תפקיד גיבורת העל מיס מארוול, אבל לנו באתר הזה לא אכפת משוברי הקופות הענקיים האלה שנקראים ״סרטי מארוול״! לכן, בוא נדבר על סרטה הראשון של לארסון כבמאית, קומדיה עצמאית בשם Unicorn Store, שיעסוק באישה בת עשרים ומשהו (לארסון) שעדיין גרה עם ההורים, ומקבלת הזמנה להגיע לחנות שתבחן את הרעיונות שלה על התבגרות. בחנות הזאת אולי יש ואולי אין חדי-קרן. התסריט נכתב על ידי סמנת׳ה מקינטייר שכתבה בעבר בשביל הסדרות Married ו״משועמם״. חזרו אלינו למבזק בשבוע הבא, שם כנראה נחזור לדבר על פרויקטים של אנשים עם אשכים.

מקור: Splitsider

Comments

comments

תגובה אחת

  1. ברי לארסון תזכר לנצח כדיאן מ'בוג'אק הורסמן'.

מה חשבת?