טריילר לסרט החדש של איימי שומר וגולדי הון, וויל פרל וקריסטן וויג עושים מחזמר על מחזות זמר, דיסני מרימה רימייק מלא קומיקאים ל"מעשיות ברווזיות" וג'יז, סוני אולי עושה רימייק ל"הכל נשאר במשפחה"

.

 

איימי וגולדי משתוללים באקוודור

אחרי שעשתה בהצלחה את הקפיצה מטלוויזיה לקולנוע עם "אסון מהלך", הגיע הזמן שאיימי שומר תככב בעוד סרט, שבו היא תוכל להשתכר ולספר בדיחות על הכוס שלה (לא שאני מתלונן, אני אהבתי את "אסון מהלך"). והסרט הזה הוא Snatched שיצא לו טריילר ראשון השבוע. בסרט שומר מככבת עם גולדי פאקינג הון בתור אם ובת שיוצאות לחופשה באקוודור, ונחטפות. אבל לפני זה שומר שוטפת את הכוס שלה בשירותים, והון חושבת שמשקה שמוגש להם במלון הוא זרע של לוויתנים. אז יש את זה. הסרט נכתב על ידי שומר, אחותה קים קרמל וכותבת "עצבניות אש" ו"מכסחות השדים" קייטי דיפולד, בוים על ידי במאי "50/50" ו"הלילה שלפני" ג'ונתן לווין, ומכיל קאסט מגוון שכולל את ג'ואן קיוזאק, וונדה סייקס וכריסטופר מלוני. הנה הטריילר:

מקור: The Wrap

ברודוויג (או ברודוויל)

מה אם היו עושים מחזמר על מחזות זמר? עשו את זה, עם גרסת המחזמר של "המפיקים" בברודווי שאז הפכה לסרט. אבל מה אם וויל פרל היה בזה? אה, הוא היה. אבל מה אם קריסטן וויג הייתה בזה? או, זה רעיון. וויג ופרל יחזרו לשתף פעולה בעיבוד קולנועי מוזיקלי לספר Everything is Coming Up Profits: The Golden Age of Industrial Musicals שמספר את הסיפור האמתי על איך חברות גדולות כמו קוקה-קולה או פורד היו מגייסות אנשי תיאטרון מברודווי ליצור מחזות זמר לעובדים שלהן על העסק שלהם, ובהם שחקנים מוכשרים היו משחקים בוכנות ומסועים. זה בהחלט נשמע כמו רעיון עם הרבה פוטנציאל לקומדיה, ואפשר בקלות לדמיין את וויל פרל צורח וקריסטן וויג עושה פרצופים מצחיקים שם.

מקור: Splitsider

שתיקת הברווז

זוכרים את סדרת הילדים המצויירת של דיסני DuckTales או כמו שקראו לה בארץ "מעשיות ברווזיות"? על דונאלד דאק, אחייניו יואי, דואי ולואי והדוד שלו סקרוג' "קמצוץ" מקדאק? ובכן, אני לא זוכר. אני הרבה יותר מדי צעיר ומגניב. אבל מתברר שבאמריקה זו הייתה סדרה די פופולארית כי עושים לה חידוש עכשיו וליהקו הרבה אנשים מגניבים מעולם הקומדיה. לשלושת האחיינים ליהקו את דני פודי (עאבד מ"קומיונטי"), בובי מויניהן מ-SNL ובן שוורץ (ג'אן ראלפיו ב"מחלקת גנים ונוף"). ויש גם את בק בנט מ-SNL בתור לאנצ'פד "שגרן" מקדאק הטייס וקייט מיקוצ'י מהצמד הקומי-מוזיקאלי Garfunkel and Oates בתור וובי הברווזית. כל הקאסט הקליט חידוש לשיר הפתיחה של הסדרה אותו אפשר לראות כאן. "בואו נברווז את זה!" כמו שהיו אומרים בסדרה (אני מניח).

מקור: Deadline

או ג'יז, אדית'

הי זוכרים את "הכל נשאר במשפחה" הסיטקום הקלאסי משנות השבעים, על גבר גזען, הומופוב ומיזוגן שהיה יושב על כורסא וצועק על אנשים? אילו שנים מיושנות היו שנות השבעים, בהן היינו פשוט נותנים לגברים לבנים נוראיים לככב בטלוויזיה שלנו, במקום לתת להם את הקוד לנשק גרעיני. בכל מקרה, חברת סוני עובדת עם התסריטאי האגדי נורמן ליר, לחדש כמה מהסיטקומים הקלאסיים שייצר, ביניהם "משפחת ג'פרסון" "מוד" וכמובן "הכל נשאר במשפחה". לפי סוני וליר, הם ישתמשו בתסריטים הישנים של הסדרה ופשוט ילהקו שחקנים מודרניים ויצלמו אותם מחדש, כמו איזה מופע אומנות מודרנית מוזר. טראמפ כבר עומד עם האצבע על הטוויטר בציפייה לתכנית.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

2 תגובות

  1. OMG, השמטת את החלק הכי חשוב – מי משחק את סקרוג'!

  2. ולמקרה שמישהו לא בדק עכשיו בוידאו מי זה – זה לא דונלד טראמפ. את סקרוג' מקדאק הולך לשחק לא אחר מדיוויד טננט!

מה חשבת?