ג'ון סטיוארט חוזר לסטנד-אפ, הסדרה החדשה של יוצר הסימפסונז בנטפליקס, עוד ספין-אוף לדיילי שואו, אן האת'אווי אולי מחליפה את איימי שומר בסרט "ברבי" ואיפה תתרחש העונה הבאה של "ארצ'ר"?

 

איפה מעיל העור שלי?

ג׳ון סטיוארט, האבא שנטש את כולנו, אולי לא עושה בסוף את סדרת האנימציה/סאטירה הזו ב-HBO, אבל הוא לא גמר עם הרשת הזו. סטיוארט יעשה שני ספיישלי סטנד-אפ בשביל הרשת, דבר שהוא לא עשה מזה 21 שנה, עוד בשנות התשעים שהוא היה לובש מעיל עור ומבלה עם אדם סנדלר. הרשת גם תשדר השנה את ספיישל הצדקה לאוטיזם Night of Too Many Stars שינחה ג׳ון סטיוארט שוב השנה, ושודר בעבר בקומדי סנטרל.

מקור: Medium

דה אופוזישן, וואט א שואו!

ואם כבר מדברים על דברים שג׳ון סטיוארט השאיר מאחוריו, ג׳ורדן קלפר, אחד מהכתבים הבולטים של הדיילי שואו, מקבל ספין-אוף משלו. הספין אוף יקרא The Opposition with Jordan Klepper ולפי קומדי סנטרל יכוון את מטרותיו הסאטירית על תוכניות החדשות מלאות תיאוריות הקונספירציה ועובדות אלטרנטיביות שצצו בעידן טראמפ. עם כתב דיילי שואו לשעבר שינחה תוכנית שמשודרת אחרי הדיילי שואו בדמות ימנית מוגזמת, נראה שהרשת בהחלט מנסה לחזור לעידן סטיוארט וקולברט, רק עם החיוך הזחוח של טרבור נואה והשיער המטורף של קלפר. התכנית החדשה תתחיל ב-25 לספטמבר.

מקור: Splitsider

איטס גריינינג, מן! הללויה!

נטפליקס ממשיכה לתת צ׳אנסים ליוצרים צעירים עם הסדרות המקוריות שהלם, הפעם עם סדרת אנימציה קומית חדשה מבית בחור בשם מאט גרייניג, שיצר בעבר איזה סדרה על משפחה צהובה שקוראים לה סימפסון, ואיזה משהו שמתרחש בעתיד. הסדרה החדשה שלו,Disenchantment, הולכת בכיוון ההפוך, ומתרחשת בגרסת פנטזיה של ימי הביניים, בממלכה מתפוררת בשם Dreamland שם ועוקבת אחרי הרפתקאותיהם של נסיכה ״hard-drinking״ בשם בין, החברה האלפית שלה אלפו והשד האישי שלה, לוסי. במהלך הסדרה החבורה תפגוש טרולים, אורקים, פיות וגו׳. בסדרה יככבו אבי ג׳ייקובסון (אבי מ״ברוד סיטי״), הקומיקאי אריק אנדרה ונאט פסקול שאתם אולי זוכרים מסדרות כמו ״בן וקייט״ ו״נשואים״. אליהם יצטרפו שלל מדבבים וקומיקאים נוספים, כמו רוב הקאסט של פיוצ׳רמה (בילי ווסט, ג׳ון דימג׳יו, טרס מקניל, מוריס למרש) וקומיקאים בריטים כמו נואל פילדינג ומאט ברי מ״מייטי בוש״ ו״גארת׳ מרנגי״. הסדרה נשמעת מבטיחה ובטח תצליח יותר מהסדרות האחרות שלו שאף אחד לא שמע עליהן.

מקור: The Hollywood Reporter

אני אומר לך ברבי, את עונה לי "אן"!

לפני כמה זמן כתבתי פה על סרט קומדיה חדש שמבוסס על הבובה האהובה ״בארבי״ בכיכובה של הקומיקאית הלפעמים אהובה איימי שומר, שומר פרשה מהפרוייקט, אך אתה לא יכול להרוג סרט שמבוסס על מוצר מוכר -כלכך בקלות בהוליווד! אז שחקנית חדשה הולכת אולי לשחק את גורמת הפרעות האכילה ההיסטורית, וזו אן האת׳אווי. כי באמת האת׳אווי ושומר הם כמעט אותו בנאדם. לשניהם יש כמות ששנאה לא מוסברת באינטרנט, וזהו אין ביניהם שום דימיון אחר. אבל היא בהחלט שחקנית. הסרט, על ברבי שמגיעה לעולם האמיתי ושעל התסריט שלו עברו בין השאר כותבת ״סקס והעיר הגדולה״ ג׳ני ביקס, כותבת ״ג׳ונו״ דיאבלו קודי ואיימי שומר ואחותה, אולי יבויים על ידי אלית׳ה ג׳ונס, שביימה את הסרט Fun Mom Diner, שיוצא באוגוסט, וכתבתי על הטריילר שלו פה בעבר.

מקור: The Hollywood Reporter

תתקשרו לקנ-אי לוגינס

דנג׳ר זון! ספויילרים לארצ׳ר בכל הידיעה הזאת! לאחר שהעונה הקודמת של קומדיית האנימציה האהובה ״ארצ׳ר״ הציגה את שינוי הפורמט השלישי או הרביעי, אבל הכי גדול, שלה עד עכשיו, כשסדרת המרגלים שכבר הפכה לסדרת סוחרי סמים ובלשים פרטיים בילתה שנה בחלום התרדמת של סטרלינג ארצ׳ר בו הוא בלש בשנות השלושים, העונה החדשה מציגה עוד שינוי. אנחנו בתוך המוח של ארצ׳ר הוא ידמיין אותו ועוד חבריו באי, זאת לפי השם של העונה החדשה שנחשף השבוע בתור Archer: Danger Island (קריצה כמובן לשירו של קני לוגינס, אותו ארצ׳ר אוהב לשיר). לא ידוע עדיין חוץ מזה מה יקרה בעונה הבאה, או מה עתיד התכנית, אך צפו להרבה ראנינג גאגס, אזכורים איזוטריים וקומדיה נפלאה.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?