טריי פארקר על העונה החדשה של סאות' פארק, טריילר לקומדיית אמהות פרועות חדשה, תפקיד חדש לטיטוס מ"קימי שמידט" וסרט הדוקו המפתיע שלואי סי קיי שיחרר באתר שלו.

 

גוינג סאות' פארק

האם סופה של "סאות' פארק" מתקרב? אולי. מתישהו. טריי פארקר, אחד משני יוצרי התכנית, התראיין השבוע לעיתון "לוס אנג'לס טיימס" לקראת עלייתה של העונה ה-21 של התכנית ולאחר עונה 20 שהייתה בפורמט קצת שונה וקיבלה ביקורות מעורבות. פארקר הודיע שהעונה הקרובה תהיה הרבה פחות פוליטית ותחזור למקורות של הסדרה. פחות טראמפ, יותר קקי. אבל איפה נוכל למצוא עכשיו את דעותיהם של גברים סטרייטים לבנים לגבי פוליטיקה? כנראה שבשום מקום. כשנשאל עם יש לו ולמאט סטון "נקודת סיום" בראש לתכנית, פארקר השיב ש"יומם קרב", כלומר שמתישהו הם יעשו משהו בתכנית שאנשים כל-כך לא יסכימו אותו ושכולם ישנאו אותם, אבל הם כבר, במילותיו: "עם התיקים ארוזים במכונית ואנחנו מוכנים לחזור לקולורדו. וזה קול, מאן." איזה דוש. העונה החדשה תתחיל ב-23 באוגוסט.

מקור: Splitsider

כיף עם אמא

לא מזמן הוליווד הבינה שגם נשים יכולות להיות מצחיקות, אבל החליטו שרוב הסרטים שהם יעשו עליהם יהיו בז'אנר "אנסמבל של נשים עושות לילה פרוע בעיר, ואולי הם אמהות או מתחתנות או משהו". אז אחרי "אמהות רעות" ו"לילה קשוח" הגיעה Fun Mom Night, סרט חדש על חבורה של אמהות שיוצאות ללילה מטורף בעיר בלה בלה בלה סמים בלה בלה בלה אלכוהול בלה בלה בלה בלה הסתבכות עם החוק. הטריילר, שנפתח עם קקי שנזרק לעבר אחת הדמויות הראשיות לא נראה מאוד מבטיח, אבל יש בו את פול ראד ואת דייוויד וויין ("קיץ אמריקאי חם ורטוב") בתור סוחרי סמים חובשי כיפות, אז זה נחמד. בסרט מככבות גם טוני קולט שהופיעה בסרטים כמו "החוש השישי" ו"רווק פלוס ילד" ושחקניות ושחקני קומדיה כמו קייטי אסלטון (The Leauge) מולי שאנון (SNL), ברידג'יט אוורט ("אסון מהלך"), אדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף") ו… אדם לווין? הזמר של "מארון 5"? אוקי…

מקור: The AV Club

סייק!

מכל הדמויות הצבעוניות שמככבות ב-Unbreakable Kimmy Schmid הדמות שהכי פרצה היא כנראה טיטוס אנדרומדון, שחקן ברודווי הכושל והשותף של קימי, בגילומו של טיטוס אנדרומדון. ובכן מעריציו של בורג'ס יזכו בקרוב לראות אותו משחק דמות שונה אך לא פחות Fabulous בסרט הקומדיה החדש I Hate Kids. בורג'ס יגלם מדיום (או יותר כמו לארג'? חה חה חה!) בשם The Amazing Fabular בסרט שעוסק בתסריטאי ששונא ילדים אך יום לפני החתונה שלו ילד מגיע לביתו וטוען שהוא בנו. נקווה שיהיה לבורג'ס איזשהו קטע מוזיקלי, אם אפשר כזה.

מקור: Deadline

לואי סי-גיי

אל הקומדיה השמנמן לואי סי קיי הוציא פרוייקט חדש, אבל זה לא עוד ספיישל סטנדאפ או סדרה קומית מדכאת אלא… סרט דוקומנטרי על חבורות רחוב להט"ביות? הא? כן, סי קיי הלך להקרנה של הסרט Check It שהפיק חברו מ"הוראס ופיט" סטיב בושמי ולואי סי קיי התרגש כל-כך שהוא החליט לשחרר אותו באתר שלו (תמורת תשלום סמלי של 5 דולר). סי קיי גם מופיע בטריילר חדש לסרט בו הוא מספר בהתלהבות על הסרט בזמן שאנחנו חותכים חזור ושוב מקטעים מהסרט לפרצוף הג'ינג'י הגדול שלו. ומי יודע? אולי יום אחד כל הסרטים בעולם ישוחררו דרך אתר האינטרנט של לואי סי קיי. אדם יכול לחלום.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?