עונה חדשה למיסיז מייזל, סוף סוף צער גידול בנות נגמרת, הסרט המוסד מגיע לפרטנר וצפוף בעונה חדשה

חדר 104 עונה 3

האנתולוגיה של האחים ג'יי ומארק דופלאס ("כולנו יחד", "הליגה") עבור HBO, חוזרת בעונה חדשה

הסדרה מאפשרת הצצה לחדר אחד במוטל אמריקאי ממוצע ובוחנת את סיפוריהן של הדמויות שעוברות בחדר בכל לילה נתון.
הסדרה מקבלת בברכה את הרעיון שכל דבר בנאלי יכול להפוך למעניין אם עוצרים ובוחנים אותו לעומק, ולכן כל אחד מפרקי הסדרה מספר סיפור אחר כשפרט לחדר עצמו שנשאר אותו דבר – הטון, העלילה, הדמויות ואפילו תקופת הזמן – משתנים וכך גם הז'אנרים: לפעמים זו סדרת דרמה, לפעמים קומדיה ולפעמים מותחן אימה.

החל מ-4/12 | רביעי | 23:30 | ב-yesEDGE ב-yesVOD וב-STING TV

The Moodys

סדרה קומית בת ששה פרקים, העוקבת אחר משפחה לא מתפקדת שמתאגדת לכבוד החג. מככבים דניס לירי ("הצילו"), אליזבת פרקינס ("העשב של השכן") וג'יי ברושל ("כשגבר פוגש אישה"). אם הסדרה תצליח ויוזמנו עונות נוספות, הן יתארו מפגשים נוספים של המשפחה באירועים למיניהם.

4 בדצמבר, פוקס

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Maisel)
עונה שלישית לקומדיה של אמזון, בכיכובן של רייצ'ל ברוסנהן, אלכס בורסטין וטוני שלהוב

6 בדצמבר אמזון

צער גידול בנות: הדור הבא (Fuller House)

עונה חמישית ואחרונה סף סוף

6 בדצמבר נטפליקס

מועדון האסטרונומיה: תוכנית המערכונים (The Astronomy Club)
נבחרת הקומיקאים השחורים הראשונה של תיאטרון "אפרייט סיטיזנס בריגייד" – מביאים את ההומור החכם והאבסורדי שלהם לתוכנית מערכונים.

6 בדצמבר נטפליקס

Work in Progress
קומדיה חדשה העוקבת אחר לסבית בגיל העמידה (אבי מקאנני, שגם יצרה את הסדרה יחד עם טים מייסון) המציבה לעצמה יעד: לתקן את חייה בתוך 180 יום.

8 בדצמבר שואוטיים

למה נשים רוצחות

קומדיה שחורה מבית היוצר של מארק צ'רי ("עקרות בית נואשות")

הסדרה עוקבת אחר חייהן של שלוש נשים מפסדינה, החיות בשלושה עשורים שונים כשכל אחת מהן מתמודדת עם חוסר נאמנות בנישואיה.

סימון גרוב (לוסי לו, "אלמנטרי") היא אשת החברה הגבוהה בשנות ה- 80, גרושה פעמיים ונשואה לקרל. היא מגלה שקרל הוא בעצם הומוסקסואל ופותחת ברומן עם בחור צעיר ממנה.
בת' אן סטנטון (ג'ניפר גודווין, "עד עצם היום הזה") היא עקרת בית בשנות ה-60 המגלה שבעלה בוגד בה.
טיילור הארדינג (קירבי הוול-בפטיסט, "להרוג את איב") היא עורכת הדין בשנת 2018 בנישואין פתוחים, שמערכת היחסים שלה עם בעלה עומדת במבחן כששניהם נמשכים לאותה אישה.

עכשיו ב-yesVOD ~ החל מ-8/12 | ראשון | 21:15 | ב-yesDrama

דן סודר: ספיישל סטנד אפ – Dan Soder: Son Of Gary                                      סטנד אפ

ספיישל הסטנד אפ הראשון של הקומיקאי והשחקן דן סודר ("מיליארדים", "איימי שומר", "הסטנדאפיסטים") ב-HBO, שצולם לפני קהל חי באולם בוארי בניו יורק.

בספיישל החדש שלו מתמודד סודר עם שאלות הרות-גורל שעולות באמצע שנות השלושים לחיינו: האם להביא ילדים? האם לרצות שיאהבו אותך זה דבר רע? האם כלבי משטרה נמצאים בצד שלנו? סודר מוצא הומור בכל סיטואציה קשה (או משמימה), מתינוקות שבוכים במטוסים ועד לזיכרונות מאמו החד הורית שנאלצה לגדל לבדה ילד משונה למדי.

שבת ה-14.12 ב-21:00 ב-HOT HBO, והחל מה-8.12 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

שני גברים וחצי – עונות 1-5 – Two and A Half Men                                       חדש

חמש העונות הראשונות של הסיטקום המצליח של רשת CBS, מבית היוצר של צ'אק לורי ("ממי", "המפץ הגדול"), מגיעות לשידור יומי ב-HOT קומדי סנטרל ו-HOT VOD.

זוכה "גלובוס הזהב" צ'ארלי שין ("ספין סיטי", "וול סטריט") מגלם את צ'ארלי הארפר, רווק נהנתן, הולל ורודף נשים, שאורח חייו משתבש כשלביתו עוברים גם אחיו הנוירוטי והלוזר אלן (ג'ון קרייר, "לרקוד עם טייסים") ובנו של אלן, ג'ייק (אנגוס טי. ג'ונס, "הג'ונגל מת מצחוק 2").

למרות המורכבות החדשה בחייהם ויחסיהם המנוכרים של שני האחים, צ'ארלי ואלן חולקים מטרה אחת – שניהם אוהבים את ג'ייק ורוצים בטובתו. הם חייבים לעשות הכל כדי לשמור על המשפחה מתפקדת ולהפוך אותו לגבר טוב יותר – ועל הדרך גם את עצמם.

החל מה-15.12, ראשון-חמישי ב-22:30 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

המוסד

קומדיה ישראלית העוסקת בסיפורו של סוכן מוסד החובר לסוכנת  CIA במטרה לעצור ארגון טרור המתכנן להשמיד את העולם בעזרת טלפוניים סלולריים. אם יכשלו במשימה, לא יזכה ראש המוסד להדליק משואה ביום העצמאות בשידור חי בטלוויזיה, דבר שאסור שיקרה…

בכיכובם של צחי הלוי, טל פרידמן, עדי הימלבלוי ובבימויו של אלון גור אריה.

טריילר>>

הסרט זמין להזמנה  החל מ- 19 בדצמבר, ב-VOD בפרטנר TV

אנגרי בויז – Angry Boys                                                                    העונה במלואה

הקומיקאי זוכה פרס ה"לוגי" כריס לילי ("We Can Be Heroes") יצר ומככב בקומדיה המוקומנטרית זוכת פרס האקדמיה האוסטרלית לקולנוע וטלוויזיה, שנוצרה בשיתוף בין HBO ואיגוד השידור האוסטרלי. כל פרקי הסדרה, ששודרה במשך עונה אחת, יעלו ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

לילי מגלם ב-"אנגרי בויז" לא פחות משש דמויות שונות – צמד תאומים עבריינים בגיל ההתבגרות, סבתם – סוהרת במוסד לעבריינים צעירים, ראפר אפרו-אמריקאי, אם יפנית מניפולטיבית ואלוף גלישה.

לצדו של לילי מככבים בסדרה גם דבורה ג'ונס ("קצה האגם"), שרה סאת'רלנד, קלייד בוריין ("שכנים"), ריצ'רד לוסון ("פולטרגייסט"), ג'ורדן דאנג ("גיבורים") וגרג פיירול ("ראש").

מה-18.12, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

המקום הטוב / The Good Place, עונה 3

סדרת הקומדיה על ארבעה אנשים שמנסים להסתדר בחיים שאחרי המוות. עם קריסטן בל, טד דנסן.

29.10 נטפליקס

גאווין וסטייסי

עשור אחרי שהסתיימה הקומדיה הרומנטית של ה-BBC – בין היתר בכיכובו של ג'יימס קורדן, שגם יצר את הסדרה עם רות' ג'ונס, אף היא חלק מהקאסט – היא חוזרת לספיישל חג מולד חגיגי עם כל הקאסט המקורי.

25 בדצמבר BBC

צפוף – עונה 3 – חינם                                                                               עונה חדשה

הסיטקום הכי צפוף בטלוויזיה חוזר בעונה חדשה – דניאל הבן התגייס ומגיע הביתה בעיקר בסופי שבוע, דניאל הבת מנצלת את העובדה הזו להשתלטות עוינת על החדר שלו, בעיקר כי היא חייבת מקום לארח את החבר הרציני החדש והמיליונר שלה – רוי. מיכל, אמא של דניאל הבת ותמר עברה לגור בבניין ומנסה להתקרב מחדש לבנות. אבישי עדיין לא החזיר את המפתח ספייר ודניאל הבן עדיין עם איילת. בעצם כבר לא. אה רגע, בעצם כן.

החל מה-26.12, בבכורה חינם ב-HOT VOD young וב-NEXT TV


Comments

comments

מה חשבת?