לימודי סטנדאפ וכתיבה קומית גם בזום: ברור שיש לך כישרון טבעי. צוחקים מהבדיחות שלך וגם אין לך פחד קהל או פחד במה (או שכן אבל יודעים מה עזר לזה? הקלונקס). וצריך רק לשייף את החומר המבריק שלך קצת בבמות פתוחות… אה, רגע. זה לא ממש קורה. משהו חסר. אין מספיק במות פתוחות כדי לבדוק כל וריאציה על הגאג הזה ולראות מה עובד באמת. בשביל זה יש ייעוץ אישי לכתיבה קומית.

אז איך אפשר להשתפר? איך להגיע לקצב הנכון ולפאנצ'ים המדויקים? צריך מישהו שמבין בזה. ואם אפשר – איש מקצוע. מישהו שלא רק יגיד לך אם זה מצחיק או לא – שידע לכוון, לתת טיפים ולהתאים את החומר שלך. שידע, נו, ללמד את המקצוע. מישהו שנותן ייעץ אישי לכתיבה קומית ומלווה אותך. או סדנת סטנדאפ. פרטית או כולם ביחד. כי קצת קשה להכניס את מה שישפר את החומר ואת המופע שלך לתבנית. אבל מישהו שמבין בזה בטח יוכל לעזור. אה, וצריך שתהיה אופציה של לימודים מרחוק, כי כרגע קצת פחות מתאים להגיע.

מזל שילדי הקומדיה יודעים את כל זה. לכן הכנו בדיוק את מה שצריך. לייוי אישי פרונטלי לכתיבה קומית? יש! לימודי סטנדאפ בזום? יאללה, לפתוח מצלמה. לימודי כתיבה קומית? מרחוק? הנה, יש. מבחר המורים שלנו ישמח לשוחח ולמצוא איך לקדם אותך. אפשר להתחיל כבר עכשיו:

ליצירת קשר

מי מורי סדנת הסטנדאפ האישית של ילדי הקומדיה?

אורי ברויר – ליווי ממוקד לכתיבת סטנדאפ

תמונה של ארי ברויר הסטנדאפיסט בהופעה, מורה בקורס הסטנדאפ ילדי הקומדיה

אורי ברויר הוא סטנדאפיסט וגם תסריטאי. כוכב "היפה והחנון", "צחוק מעבודה", "החברים של נאור" ועוד ועוד. הוא מיוחד, מקצועי, שנון והוא צוחק גם על עצמו. יש לו ניסיון בטלוויזיה, בסטנדאפ ובכל מה שקשור לתעשייה. הוא ייתן לך שעת ייעוץ אישי, וגם כתיבה ועבודה משותפת על החומרים שלך. חומר משויף ומהוקצע מובטח!

אריק זילברמן – לעמוד על הבמה ולהצחיק

אריק זילברמן, מורה קורס סטנדאפ ילדי הקומדיה

אריק כותב לטלוויזיה ומעלה הופעות סטנדאפ. הוא הופיע ב"קומדי סטור", ב"שמש", ב"הפיג'מות", ב"אחורי החדשות" ב"מהדורה מוגבלת" ועוד ועוד. וחשוב מזה: הוא גם לימד ב"קאמל קומדי סקול" של מועדון הקאמל קומדי קלאב. רוצה ליהנות מכל זה גם?

דורון רהב – להפוך את המציאות לזהב קומי

דורון רהב, מורה קורס סטנדאפ ילדי הקומדיהדורון רהב היא סטנדאפיסטית, אמנית בית בקאמל קומדי קלאב, חלק מהרכב הסטנדאפ "נשי ותהני". מאות אלפי צפיות בסרטוני רשת, ניסיון רב בכתיבה לסטנדאפיסטים מוכרים, פינה קבועה בתוכנית רדיו של סלוצקי ודומינגז, חלק מ״אמא מדברת עכשיו״ של מאקו.

יוסי גבני – ייעוץ אישי, הנחיה והדרכה

יוסי גבני, יועץ אישי קורס סטנדאפ ילדי הקומדיה

יוסי גבני, כוכב "הצחוקייה" ,יוצר "קיסריה אקספרס", סטנדאפיסט ותיק ורציני ויקיר העיר גבעתיים. יודע כל מה שצריך לדעת על סטנדאפ, על התעשייה ועל טקסטים להופעות, לסטנדאפ ולטלוויזיה. הוא מציע ליווי וייעוץ אישי לכתיבה קומית ולסטנדאפ. ילדי הקומדיה פוגשים אותו מדי פעם בפארק השכונתי ומבטיחים שהוא נחמד כמו שהוא נראה.

איך נרשמים? כמה זה עולה? כמה מפגשים? מה בעצם הכי מתאים לך ספציפית? שאלות טובות. כדי למצוא את התשובות ולתת לך את התוכנית הטובה ביותר, כדאי ליצור קשר. אנחנו תמיד שמחים לדבר, ונקשר אותך למורה שיוציא ממך את הכוכב.

: