נטפליקס מביאה לנו גרסה אמריקאית ל"השוטר הטוב", סדרת המשך ל-Wet Hot American Summer וסרט חדש בכיכובן של גיליאן ג'ייקובס ו-ונסה באייר. ואמאזון מביאה לנו סדרת זומבים בכיכובה של גלן קלוז.

 

מי המפכ"ל?

סדרה קומית חדשה בנטפליקס מגיעה ממקום לא צפוי: ישראל! ענקית הסטרימינג רכשה את הזכויות להפקת גרסה משלה של הקומדיה המצליחה של יס "השוטר הטוב" שתיכתב על ידי אנדי ברקמן, שיצר את הדרמה-הקומית "מונק" על הבלש המשעשע עם ה-OCD. עדיין לא ידוע מי ייכנס לנעליו הקטנות (כי הוא נמוך!) של יובל סמו בגרסה האמריקאית אך כבר לוהק שחקן אחד לסדרה: טוני דנזה, הזכור לכולנו מ"מי הבוס" ושלאחרונה הופיע ב"ברוד סיטי" יגלם את אביו של השוטר הראשי, שגולם בסדרה המקורית על ידי משה איבגי (איטלקי זה המרוקאי של האמריקאים).

מקור: הארץ

איחוד חם ורטוב

חברים, תביאו את משחת הזין שלכם ותמרחו קצת בוץ על התחת, כי הטריילר ל-Wet Hot American Summer: Ten Years Later. בסדרת ההמשך השנייה של נטפליקס לקומדיית הקאלט אנחנו פוגשים את מדריכי מחנה הקיץ האהוב עלינו 10 שנים לאחר הקיץ ההוא, כלומר עכשיו במקום שחקנים בני שלושים שמשחקים בני נוער בשנות השמונים, הם שחקנים בני ארבעים פלוס שמשחקים בני עשרים בשנות התשעים. הטריילר מבטיח לנו את חזרתם של שחקנים רבים מהסרט המקורי וסדרת הפריקוול First Days of Camp ביניהם איימי פולר, ג'ייסון שוורצמן, ג'נין גרופאלו, פול ראד וקריסטן וויג, (אך לא בראדלי קופר שעסוק מדי בפרוייקטים אחרים) ושחקנים חדשים כמו אדם סקוט ואליסה מילאנו (השחקנית השנייה מ"מי הבוס" שמוזכרת במבזק השבוע…) וגם מבטיח לנו פיאות, נשיאים אמריקאים ישנים וכמובן שובה של פחית הירקות המדברת האהובה עליינו. הסדרה תגיע לנטפליקס ברביעי לאוגוסט. מייק איט יור ביזוואקס לצפות בזה!

מקור: Splitsider

יש לנו איביזה!

ועוד בנטפליקס: סרט קומדיה חדש בכיכובן של שלוש נשים מצחיקות (אתם מאמינים? נשים מצחיקות!). גיליאן ג'ייקובס מ"קומיונטי" ועוד, ונסה באייר שלאחרונה עזבה את SNL ופיבי רובינסון הקומיקאית ומנחת הפודקאסטים  2Dope Queens ו- Sooo Many White Guys יככבו ב-Ibiza סיפורה של אשת עסקים (ג'ייקובס) שטסה לאיביזה לסגור עסקה חשובה אבל שם מתאהבת בדי ג'יי ונכנסת לסצנת הקלאבינג מה שמשנה את חייה. אני מקווה שידברו שם הרבה על האם אומרים "איביזה" או "איבית'ה". הנה הצעה לפסקול.

מקור: The Hollywood Reporter

חיזומבי גורלי

במהלך השנים היו הרבה זומבים בטלוויזיה האמריקאית, אבל תמיד היה חסר שם משהו: אף זומבי לא שוחק על ידי השחקנית המוערכת גלן קלוז. עד עכשיו! כוכבת "אלברט נובס" הצטרפה לפיילוט החדש של הסופר האמריקאי המוערך ג'ורג' סונדרס באמאזון שנקרא Sea Oaks, בתור הדודה ברני, שלא נותנת לעובדה שהיא מתה לא מזמן לעצור אותה מלהתנקם באחיינים והאחייניות שלה שמיררו את חייה. אם הפיילוט יהפוך לסדרה אז היא תתחרה בקומדיית זומבים אחרת באתר סטרימינג, Santa Clarita Diet של נטפליקס בכיכובה של דרו ברימור, שתחזור לעונה שנייה ב-2018. הולו כרגע מנסים לחשוב על איזה שחקנית קולנוע הם יכולים להשיג לקומדיית זומבים. נראה לי שלוסי לו פנויה.

מקור: The AV Club

 

 

Comments

comments

מה חשבת?