מבזק קומדיה גדוש בטריילרים לסדרות חדשות עם אליסון ברי, סת' מקפרלן, אדם סקוט, ג'נה פישר, זאק בראף ועוד! וגם: "משפחה בהפרעה" חוזרת לעונה חמישית ובובי מויניהן עוזב את SNL.

 

משפחה בחזרה

החביאו את הכסף שלכם בדוכני הבננות, תנעלו את כלבי הים שלכם, והיזהרו ממרגלים קוריאנים כי משפחת בלות' חוזרת! השבוע ענקית הסטרימינג נטפליקס הזמינה רשמית עונה חמישית של סדרת הקאלט "משפחה בהפרעה" עם כל חברי הקאסט המקורי. זו תהיה העונה השנייה של הסדרה בנטפליקס לאחר שלוש העונות המקוריות שלהם ברשת פוקס, ונקווה שזאת תמצא יותר חן בקרב המעריצים. יוצר הסדרה מיטץ' הורוויץ שגם חוזר לפקח על העניינים אמר השבוע שהוא מתרגש להחזיר את הדמויות "ג'ורג' בלות' האב, לוסיל והילדים- מייקל, איוונקה, דון הבן, אריק, ג'ורג' מייקל ומי אני שוכח? טיפאני", בבדיחה מחוכמת שמשווה את ילדי בלות' לילדיו של טראמפ ומזכירה לנו שלמרות שדברים טובים קורים, העולם עדיין חרא.

מקור: The Hollywood Reporter

רוחות, אסטרונאוטים, דיילים ומתאבקות.

אני מקווה שאתם אוהבים טריילרים לסדרות טלוויזיה כי יש לנו הרבה כאלה היום? אה, אתם לא אוהבים. טוב זה מה יש. רשת פוקס מביאה לנו השבוע שלושה טריילרים שונים לקומדיות חדשות, שעל כולם דיברתי פה במבזק אז אתם צריכים לזכור אותם, אם אתם זוכרים כל מה שאני כותב פה. ראשונה, יש לנו את The Orville קומדיית המד"ב של סת' מקפרלן, בה הוא גם מככב בתור קפטן חסר-מזל של חללית מלאה במיספיטס, שנראית כמו סוג של "קומיונטי" בחלל, אבל עם סת' מקפרלן. מקפרלן הוא הפך לאדם די שנוא בשנים האחרונות, אבל אני בסדר איתו,והסדרה נראית חמודה. אחרי זה יש לנו את Ghosted קומדיית על-טבעית שנראית קצת כמו גרסה קומית ל"תיקים באפילה" אבל עם שני גברים. אדם סקוט וקרייג רובינסון משחקים שני בחורים שמגוייסים על ידי סוכנות ממשלתית לחקור אירועים על-טבעיים, שאחד סקפטי והשני מאמין. הסדרה גם נראית די מגניבה ויש בה גם אדיל אקטר מהקומדיה הבריטית והמוערכת Four Lions. גם Orville וגם Ghosted הם סדרות היי-קונספט עם הרבה אפקטים מיוחדים, אז כדי לאזן את זה יש לנו את LA to Vegas קומדיה קצת יותר קונבציונאלית מבית וויל פרל, שותפו הקבוע אדם מקיי ויוצר "משפחה מודרנית" סטיב לוויטן. דילן מקדרמוט ("אימה אמריקאית") מככב בתור טייס דוש שצריך להתמודד עם נוסעים מטורפים והיותו דוש גדול. וגם פיטר סטורמייר הענק ("פארגו" "ביג לבובסקי" "22 ג'אמפ סטריט")  נמצא שם שזה אחלה.

ובינתיים ברשת ABC הפחות ניסיונית יש דברים קצת יותר נורמליים. זאק בראף חוזר לטלוויזיה, המדיום בו אנשים אשכרה אהבו אותו עם Alex, Inc, קומדיה על העולם המטורף של הפודקאסטים שנראה שמשלבת את פרסונת הלוזר האהובה של בראף מ"סקראבס" אבל גם קצת אינדי-מובי-בולשיט של "גרדן סטייט". The Mayor בהפקת הראפר וכוכב המילטון דייוויד דיגס מספרת על ראפר צעיר שרץ לרשות העיר בשביל להתפרסם אבל התכנית שלו משתבשת שהתושבים אוהבים את הפתיחות וה-attitude שלו והוא נבחר. לסדרה יש קאסט מגוון שכולל את ברנדון מייקל הול, שאולי ראיתם ב-Search Party בתור ראש העיר החדש, ליאה מישל מ"גלי", ייבט ניקול בראון מ"קומיונטי" ודייוויד ספייד משנות התשעים. והמפיקה אלן דג'נרס מביאה לנו את הקומדיה הרומנטית Splitting Up Together בכיכובה של ג'נה פישר ("המשרד") ואוליבר הדסון ("נאשוויל") בתור זוג נשוי שהגירושין שלהם עוזרים להם לאהוב אחת את השני שוב. או משהו כזה. כל הסדרות האלה נראות בסדר.

אבל בואו לא נשכח שהטלוויזיה הכי חשובה היום, היא לא בטלוויזיה אלא באינטרנט, שהוא גם בטלוויזיה שלכם אם הטלוויזיה שלכם היא גם מחשב. ולכן יש לנו את GLOW קומדיית היאבקות הנשים של נטפליקס. אליסון ברי ("קומיוניטי", "לשכב עם אחרים") מככבת בתור רות', שחקנית מתוסכלת בלוס אנג'לס של שנות השמונים, שמוצאת את מקומה בליגת היאבקות הנשים Gorgues Ladies Of Wrestling או בקיצור GLOW (כן, זה היה דבר אמיתי) שמאורגנת על ידי סאם, במאי כושל בגילומו של הסטנדאפיסט מארק מארון (מהפודקאסט WTF). הסדרה נראית מאוד, מאוד אייטיזית, עם קוק, ותלבושות מצחיקות ורובוטים, אבל גם לא רעה.

מקורות: The AV Club ,Splitsider ו- Rolling Stone

ביי ביי בובי

טוב, זהו. אחרי תשע שנים של לחקות כל אדם שמן בחדשות, בובי מוניהן אומר "להתראות" ל-SNL ועובר לתכנית משלו ברשת CBS. התכנית עליה דיווחתי פה בעבר, Me, Myself & I, תעסוק באדם בארבע תקופות שונות בחיים שלו, עם מויניהן בתור הגרסה בת הארבעים בהווה. מויניהן היה מאוד מצחיק ב-SNL אבל כמו שציינו ב"ריק ומורטי" הוא היה שם הרבה מאוד זמן (אבל עדיין לא כמו קינן תומפסון ששם כבר 14 פאקינג שנים). אז תתכוננו להתגעגע לדמויות כמו הדוד השיכור, סלאפי פאפי וכמובן Ass Dan.

מקור: Deadline

Comments

comments

מה חשבת?