היפנט כדי להצחיק ונתבע, ההאקלרים של וואן דיירקשן, הג'ודה החדש במלחמת הכוכבים, והאם סטנדאפיסטים מבטיחים גם מקיימים? יונתן עמירן עם חדשות הקומדיה ללא פואנטה

שלום, וברוכים הבית לעוד מבזק חדשות הקומדיה, היום נדבר על כל מיני ידיעות מהעולם אבל קודם כל:

 

קומיקאים מבטיחים לנסות

 

האתר הזה שאתם קוראים עכשיו מארגן ערב סטנד-אפ בשלישי הזה, 5 בינואר באוזןבר! בערב יבואו מגוון קומיקאים מרשימת ״הקומיקאים המבטיחים״, שפורסמה כאן באתר, בהם: לאה לב, טירן ביבי, אייל בריג, דניאל רצ׳קובסקי ואני! אז בואו לצחוק, אבל אל תעשו יותר מדי רעש כמו האיש בידיעה הבאה.

 

 

לכרטיסים
לכרטיסים

הכיוון האחד הוא החוצה

 

אם יש משהו אחד שקומיקאים שונאים זה את ההורים שלהם. אם יש שני דברים זה ההורים שלהם ושהקהל מדבר בזמן ההופעה. וזה לא משנה אם הקהל שלהם זה פרחה שיכורה או חבר לשעבר בלהקת בנים בריטית. חבר One Direction לשעבר בעל השם המגוחך לואי טומלינסון, הגיע עם פמלייתו למועדון סטנד-אפ בריטי השבוע, ואז, בטח באמצע איזה בדיחה בריטית מצחיקה על גברים שלבושים כמו נשים או מה שלעזאזל מצחיק את האנשים האלה, טומי לואיסון וחבריו החלו  לדבר בקול רם בין עצמם, בטח על תה או על משהו. לאחר ויכוח עם בעל המועדון הם גורשו מהמקום וכנראה התחילו לגנוב ארנקים בשביל חבורת היתומים שלהם. אם תעשו רעש בהופעה שלנו, אתם תוצאו, ולא אכפת לי אם אתם אמיר פיי גוטמן!

מקור: thesun

 

מאסטר ג׳ודה

 

מעריצי הסדרה המעולה 30 רוק זוכרים את ג׳ודה פרידלנדר בתור פרנק, הכותב חובב הכובעים של תכנית המערכונים בתוך התכנית. השבוע התברר שהקומיקאי הופיע לשנייה בסרט ״מלחמת הכוכבים״ החדש בסצנת הבר, שזה הגיוני מפני שהבר המקורי מסטאר וורס הראשון תואר על ידי אובי-וואן כמקום מגעיל, ופרנק היה משתין בצנצנות במשרד של ליז למון. וכן, אני יודע שבשבוע שעבר כתבתי ידיעה על שני קומיקאים שהיו להם תפקידים קטנים בסטאר וורס, בקצב הזה אני אכתוב על זה בכל שבוע עד הסרט הבא.

מקור: the interro bang

 

All Glory To The Hypno-Comic

 

בזמן שקומיקאים כמוני משקיעים דקות ולפעמים עשרות דקות בפיתוח בדיחות מעולות, יש קומיקאים עצלנים יותר שבוחרים להשתמש בהיפנוזה כדי לבדר את הקהל. קומיקאי-מהפנט כזה נתבע החודש על ידי משתתף מהקהל שטוען שמשום שעדיין היה בטראנס, המהפנט אחראי על זה שנפל מהבמה ושבר רגל. המהפנט, שבאופן מפתיע לא חובש כובע מגבעת גדול ואין לו שפם ארוך ומעוקל, לא הגיב.

מקור: RT

 

זה הכל לשבוע ואני אראה אתכם בהופעה!

Comments

comments

מה חשבת?