איך קאת'י גריפין הסתבכה השבוע? וגם: סדרות חדשות מבית אדם פאלי וקווין הארט ואלבום סולו לבאסיסט של "ספיינל טאפ".

 

ראש כרוב

והשבוע בהחלטות קריירה גרועות/טובות: הקומיקאית קאת'י גריפין אותה אתם אולי מכירים מהסטנד-אפ שלה, תוכנית הריאליטי שלה, הופעת האורח שלה בסיינפלד או התקופה הקצרה בה הנחתה את "משטרת האופנה" לאחר מותה של ג'ואן ריברס, הצטלמה לכמה תמונות בשביל הצלם השערורייתי טיילר שילדס ובאחת מהן, והיחידה שלמישהו אכפת ממנה, אנו רואים אותה מחזיקה את ראשו הכרות (המזוייף) והמכוסה דם של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ. באופן לא מפתיע התמונה לא התקבלה באהבה בציבור האמריקאי, אפילו בחלק הגדול ממנו ששונא את טראמפ. גריפין התנצלה בהמשך השבוע, אך התעלול עלה לה בג'וב הקבוע של הנחיית ספיישל ראש השנה של CNN וגרם להרבה ימנים חארות באמריקה להרגיש טוב לגבי זה שגם בשמאל יש חארות.

מקור: The AV Club

זה לא כל-כך נעים לראות גן סאחי

פעם היו מבססים סיטקומים על דברים כמו ספרים, סרטים או מופעי סטנד-אפ, אבל היום עם הטכנולוגיה והסנאפצ'אט והספינרים אפשר לבסס סיטקומים על דברים כמו חשבונות טוויטר. סדרה חדשה כזאת בפיתוח עכשיו באתר הסטרימינג הולו ומבוססת על חשבון הטוויטר הפארודי LosFelizDaycare@ שמספק עדכונים מגן ילדים פיקיטיבי בשכונה הטרנדית לוס פליז בלוס אנג'לס, כמו למשל:

Stevia's vegan, flourless, all natural flax cake was  a huge success even though it was totally imaginary. Her friends enjoyed the idea of it

או:

"Our version of "fidget toys" are copies of Infinite Jest.

אדם פאלי ששיחק את מקס ב"הכל לטובה" ומפיק כעת את The President Show בקומדי סנטרל יפיק את הסדרה שתיכתב על ידי יוצר החשבון ג'ייסון שפירו וכותב "אבא אמריקאי" אריק ריכטר. אני מחכה לגרסה הישראלית "גנון פלורנטין".

מקור: The Hollywood Reporter

כסף קטן

אני בטוח שכולכם זוכרים את המוקומנטרי הקלאסי "ספיינל טאפ" בין אם ראיתם אותו או פשוט הייתם ליד אנשים שאמרו כל הזמן It goes up to eleven. להקת המטאל הפארודית הוציאה שלושה אלבומים אמיתיים וכעת הבאסיסט דרק סמולז, שמגולם על ידי הארי שירר, שידוע גם בזכות דיבובו של מלא דמויות ב"משפחת סימפסון", עובד על אלבום סולו חדש בשם Smalls Change. בין המשתתפים באלבום יהיו המוזיקאים האמיתיים פיטר פרמפטון, דייב גרוהל וצ'אד סמית', המתופף של רד הוט צ'ילי פפרז, והאלבום יעסוק בנושאים כמו בדיקות MRI ואי-אונות.

מקור: Splitsider

סטודיו למצחק

קווין הארט אולי לא מופיע יותא בכל סרט קומדיה שני כמו בשיאו, אך הוא עדיין נשאר עסוק עם ספר ביוגרפי חדש שיוצא בקרוב וסיטקום חדש שהוא מפיק יחד עם הראפר טי איי בשביל רשת "שואוטיים". הסיטקום נקרא The Studio ויעסוק בדברים המשעשעים שקורים כל יום באולפן הקלטות מוזיקאלי, אני מניח כמו למשל שפתאום בא שליח פיצה בזמן הקלטת שיר ראפ ואז אתם מגלים שהוא הביא פיצה עם פטריות במקום פיצה עם פפרוני. איזה צחוקים! טי איי והארט לא הולכים לככב בסדרה אבל יעשו הופעות אורח חוזרות.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?