טריילרים לעונה החדשה של קימי שמידט ולקומדיית נזירות עם אליסון ברי, אוברי פלאזה ודייב פרנקו, ספיישלי סטנד-אפ חדשים בנטפליקס לשרה סילברמן, נורם מקדונלד ועוד, משחק קופסה מבוסס על Wet Hot American Summer ועוד סרט של איימי שומר.

 

קימי גטס א ת'ירד סיזון

הטריילר המלא לעונה החדשה של Unbreakable Kimmy Schmidt הגיע! או יה! הסדרה המקורית של נטפליקס מבית הצמד המנצח טינה פיי ורוברט קרלוק, היא אחת מהקומדיות האהובות עליי של השנים האחרות, ובזמן שסדרות קומדיה אחרות מתעקשות להיות סדרות דרמה, "שמידט" עדיין מלאה בסגנון המלא-בדיחות שאני זוכר מ"רוק 30", מה שאפשר לראות בטריילר החדש שמלא בשורות שאני הולך לצטט, אבל גם מראה לנו מה יקרה בעונה הבאה מבחינה עלילתית: אחרי שקיבלה את תעודת ה-GED שלה בעונה הקודמת, קימי הולכת לקולג' וגם צריכה להתמודד עם גירושים מהכומר (ג'ון האם) שעדיין נמצא בכלא על החטיפה שלה, טיטוס משוכנע שהחבר הרציני שלו מהעונה הקודמת, מייקי, בוגד בו וגואס-פול-למונייד וליליאן נפרדת מהחבר שלה, הרוצח רוברט דרסט (פרד ארמיסן) ורצה לראשות העיר, והכל נראה מצחיק וכיפי. שה-19 במאי יגיע כבר. ווה ווה!

מקור: Splitsider

התינוק של היטלר נשאר חי בנשף האבק

ואם כבר מדברים על קומדיה בנטפליקס, ענקית הסטרימינג פרסמה החודש רשימה של ספיישלים סטנדאפ חדשים שיגיעו בחודש הבא. הספיישלים הם: Old Baby של מריה במפורד, Hitler's Dog, Gossip and Trickery של נורם מקדונלד, Staying Alive של טרייסי מורגן, Homecoming King של חסן מינאז' (כתב הדיילי שואו שינחה את ארוחת העיתונאים בבית הלבן השנה) ו- A Speck of Dust של שרה סילברמן. נשמע כמו ספיישלים טובים של קומיקאים ותיקים וחסן הצעיר, ואני בטוח שכל אחד ימצא פה משהו שהוא אוהב (חוץ ממך, גיורא!).

מקור: Splitsider

הנזירות בובס

מה עם היו נזירות… אבל הן היו מקללות ועושת דברים שערורייתיים? זהו הקונספט של הקומדיה החדשה The Little Hours, שהטריילר הראשון שלה יצא השבוע, ולמרות הקונספט הקלישאתי הזה, היא עדיין נראית די מצחיקה. אליסון ברי (אנני מ"קומיונטי", דיאן מ"בוג'אק הורסמן, לא ברי לארסון), אוברי פלאזה (אפריל מ"מחלקת גנים ונוף") וקייט מיקוצ'י (חצי מהצמד המוזי-קומי "גרפונקל ואואטס"), שהם במקרה שלוש מהקראשז הגדולות שלי בתעשיית הבידור האמריקאי, משחקות שלוש נזירות בימי הביניים, שחייהם המשעממים משתנים כשמגיע משרת חדש וחתיך בגילומו של דייב פרנקו ("שכנים", אח של) והם נדלקות עליו. בסרט מופיעים גם עוד מלא אנשים מצחיקים ביניהם ג'ון סי ריילי, פרד ארמיסן (שאשכרה נראה שיהיה מצחיק כאן), אדם פאלי (מקס מ"הכל לטובה"), ניק אופרמן (רון סוונסון מ"מחלקת גנים ונוף") ועוד. הטריילר גם מציין שהסרט מבוסס על אחד מהסיפורים מהאוסף "דקאמרון" מהמאה ה-14, אבל נראה שלא יהיה מאוד נאמן למקור.

מקור: Paste

 

איי פיל פריטי אנד וויטי אנד ג-איימי

איימי שומר הולכת לככב בעוד סרט, מה שבטח יעצבן הרבה לוזרים באינטרנט. בנוסף לקומדיה Snatched בה היא מככבת עם גודלי הון שיוצאת בחודש הבא, שומר לוהקה השבוע לסרט חדש בשם I Feel Pretty, אזכור לשיר הידוע מ"סיפור פרברים" שבטח גורם לכם להיזכר בפרסומת ההו-כה-לא-מעצבנת של יס 4K. שום פרטים עדיין לא ידועים על הסרט חוץ מזה שהוא נכתב על ידי כותבי הקומדיה "המדריך לסינגלס" משנה שעברה, אבל איכשהו אני בטוח שעדיין מיליוני גברים באינטרנט כבר שונאים אותו. למעשה, אפילו שהטריילר לסרט עוד לא יצא, איכשהו כבר יש לו מלא דיסלייקס ביוטיוב ותגובות "יא גנבת בדיחות שמנה ומכוערת!". מוזר.

מקור: Deadline

שולחן איקאה חם ורטוב

ישנם הרבה מוצרים שיכולים ללוות סרט, אבל רק הטובים באמת מקבלים משחק קופסה. ומי שמצטרפת לזוכים כאלה כמו "רובוקופ" ו"עולם המים" היא קומדייה הקאלט Wet Hot American Summer! או לפחות זה מה שיקרה אם אנשים make it their beeswax לגשת לעמוד הקיקסטארטר ולתרום למשחק RPG שולחני שמבוסס על הסרט, שהוצאת הספרים הקומית The Devestator, השיקו. במשחק תוכל לשחק אחת מהדמויות האהובות מהסרט, או מחנאי חדש משלך, וחוות בעצמך חוויות כמו שיחה עם פחית ירקות מדברת, עצירת מטאור מהשמדת כדור הארץ ומזמוז עם אליזבת' בנקס (אליזבת' בנקס לא כלולה). התורמים לפרוייקט יוכלו לזכות בפרסים ביניהם להיות דמות במשחק ובקבוק משחת זין של ג'ין.

מקור: The AV Club

Comments

comments

מה חשבת?