טי. ג'יי מילר מככב בסרט אימוג'יז, אנדי סמברג עושה עוד מוקומנטרי ספורט ל-HBO, עוד אישיות אינטרנט חסרת כישרון מקבלת סרט ולהקת הפיצה של מקולי קאלקין

 

אימוג׳יי מילר

הקריירה של הקומיקאי טי.ג׳יי מילר די טובה בזמן האחרון, עם תפקיד ראשי בקומדיה האהודה של HBO "סיליקון וואלי" ותפקיד משני בשובר הקופות ״דדפול״. ועכשיו הוא הולך לככב לראשונה בסרט מצויר, The Emoji Movie! כן, שמעתם (או בעצם, קראתם) נכון, עושים סרט על אימוג׳יז. זה העולם שאנחנו חיים בו. עם כמה ש״סרט לגו״ היה מצחיק, אנחנו גם צריכים להאשים אותו על שנתן לגיטימציה לסרטים כאלה. מילר ידבב אימוג׳י עם שני הורים שהם אימוג׳י "meh", אבל הוא אימוג׳י מיוחד שיכול לבטא רגשות מרובים. כן, זו העלילה. ולכן הם בחרו בשחקן שרוב הרגשות שהוא הראה על המסך הם ״מסטול ומפוחד״ ו״מסטול ומרוגז״.

מקור: Variety

שימוש לא חוקי בסם-ברג

אחת מההפתעות הנעימות של 2015 הייתה סרט HBO בשם  Seven Days In Hell, מוקומנטרי שבו אנדי סמברג וקיט הרינגטון (ג׳ון סנואו מהסדרה הזאת שאולי שמעתם עליה) שיחקו שני כוכבי טניס ששיחקו אחד מול השני במשך שבעה ימים רצופים. הסרט היה מאוד מצחיק, ולמזלנו סמברג עובד על המשך. Tour De Pharmacy יעסוק בספורט האופניים ובעיקר בסקנדלים שקשורים לשימוש בסמים בספורט. כמו הסרט הקודם, Tour De Pharmacy ייכתב על ידי מארי מילר שכתב בעבר בשביל ״אבא אמריקאי״ ו״קלון היי״. בקאסט יהיו קומיקאים כמו וויל פורטה ונתן פילדר, שרירנים שנראים כאילו אולי משתמשים בסטרואידים אבל אני לא רומז כלום כמו ג׳ון סינה ודולף לונדגרן (כן, זה מ״רוקי 4״) , ובשביל תוספת WTF, מייק טייסון.

מקור: The Verge

josh-ostrovsky

היהודי השמן שהוא לא אני

הנה ידיעה מבאסת שתזכיר לכם שלא צריך באמת כישרון בשביל הצלחה. ״קומיקאי״ הטוויטר Fat Jew מקבל סרט! אם אתם לא מכירים את האישיות, שמו האמיתי ג׳וש אוסטרובסקי. הוא התפרסם בזכות החשבונות הפופולריים שלו בטוויטר ובאינסטגרם בהם הוא פרסם ממים ובדיחות שנעשו על ידי אנשים אחרים בלי לתת קרדיט. והוא מקבל סרט! הייתי משווה את זה לחנוך דאום מקבל סרט, אבל עם כמה שאני שונא אותו, דאום כן עשה כמה דברים בקריירה שלו לפני שהפך לגרסה הסאחית יותר של 9גאג. זה יותר כמו אם אחד העמודים האלה שמלאים רק בתמונות שכתוב עליהם ״תייגו חבר עם סרטן ערמונית״ היה מקבל סרט. הסרט יעסוק בילד שמקבל מהיהודי השמן אפליקציה קסומה שגורמת לסטטוסים שלו להתגשם! בלאח…

מקור: Splitsider

מקולי קקי

הנה שאלת קליק בייט בשבילכם: מה הילד מ״שכחו אותי בבית״ עושה היום? מאחד את להקת הפיצה שלו, כמובן! אתם מבינים, מאז 2013 מקולי קאלקין הוא הסולן ונגן הקאזו של להקת The Pizza Underground שעושה קאברים של הוולווט אנדרגראונד בנושא פיצה, ומשתמשים בקופסאות פיצה ככלי נגינה. כן. השבוע קאלקין הודיע שהלהקה תוציא עוד אלבום אחד אחרון שיהיה בוויניל ויוקלט עם מקהלת ילדים. לפי קאלקין הוא עדיין חושב שהלהקה מצחיקה, כי הם פשוט עושים את אותה הבדיחה שוב ושוב. אוקי.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?