טריילרים חדשים לסרטים וסדרות על קומיקאים בכיכובם של רוברט דה-נירו ופיט הולמס, דייב שאפל יעשה שלושה ספיישלי סטנד-אפ בנטפליקס, כריס רוק יפיק קומדיה אקטואלית חדשה והמקום הכי חם לקומדיה הוא אנטרקטיקה

.

 

צוחקים ובוכים

אתם יודעים מה אני אוהב? סרטים וסדרות על קומיקאים. פשוט אין מספיק כאלה! כי קומיקאים הרי הם אנשים כל-כך מרתקים. ידעתם שהם בעצם עצובים מבפנים? השבוע יצאו שני טריילרים חדשים, אחד לסרט ואחד לסדרה, על קומיקאים. הראשון הוא סרט חדש בכיכובו של הסבא בהפרעה האהוב עלינו רוברט דה נירו, בשם The Comedian שנכתב בין השאר על ידי הקומיקאי והרואסטמאסטר ג'ף רוס. בטריילר אנחנו רואים שוב את דה נירו משחק קומיקאי כמו ב"מלך הקומדיה" רק שהפעם הוא מצליח. הוא אדם מיושן ולא מאוד מצחיק שכמובן יוצא עם אישה צעירה ממנו ב-30 שנה (לזלי מאן). דני דה-ויטו והארווי קייטל גם שם.

הטריילר הנוסף הוא לסדרת טלוויזיה חדשה בשם Crashing, של הקומיקאי פיט הולמס, בהפקת ג'אד אפאטו, שדווקא נראית נחמדה. מבוסס על חייו של הולמס. היא עוסקת בקומיקאי שמתגרש מאשתו ונאלץ לעבור לגור עם חבריו הקומיקאים. בטריילר אנחנו רואים את ארטי לאנג, טי ג'יי מילר ובתפקיד אשתו לורן לפקוס הנפלאה. הסדרה תשודר ב-HBO בפברואר 2017.

יום קר בלוח השידורים

קורה לפעמים ששתי סדרות חדשות בעלות קונספט דומה נמצאות בפיתוח באותו זמן, לדוגמא "רוק 30" ו"סטודיו 60". אבל זה בדרך כלל לא קורה אם הקונספט הזה מאוד ספציפי, כמו נגיד "אישה מגיעה לעבודה חדשה באנטרקטיקה ומוצאת את עצמה עובדת עם אנשים משונים". וזה בדיוק הקונספט ששתי סדרות חדשות, אחת ב-NBC ואחת ב"פוקס" עוסקות בו. כבר דיווחתי פה על הסדרה של NBC משניים מהכותבים של Bob's Burgers, אבל עכשיו יש גם סדרה מ"פוקס" בשם Thin Ice מיוצרת New Girl ליז מריוות'ר. מי ידע שאנטרקטיקה תהיה המקום הכי חם לקומדיה? אה? אה? הבנתם?

מקור: Splitsider

שימו על שאפל

דייב שאפל איז באק בייבי! אחרי שהנחה את SNL לפני שבועיים, הסטנדאפיסט האהוד חתם עכשיו על הסכם עם נטפליקס לשלושה, כן שלושה, ספיישלי סטנד-אפ. זה אחד יותר ממספר הספיישלים שכריס רוק חתם לעשות איתם, אבל יכול להיות שעדיין שאפל יעשה רק שני ספיישלים ואז פתאום יחליט לברוח לאפריקה חשוב. עדיין לא ידוע מתי ישודרו הספיישלים וכמה דקות מהם יוקדשו לאנשים בקהל צועקים לשאפל שיעשה ריק ג'יימס.

מקור: The Verge

רוק דה ניוז

ואם כבר מדברים על כריס רוק, הקומיקאי עובד כרגע על הפקת תכנית חדשה. התכנית תהיה שיתוף פעולה עם רובין ת'יד, שהייתה הכותבת הראשית של The Nightly Show, הספין אוף של דיילי שואו בכיכובו של הכתב שלהם ל"ענייני שחורים" לארי ווילמור, שבוטלה אחרי שתי עונות. התכנית החדשה תהיה גם קומדיה על חדשות ותשלב מערכונים, כתבות שטח וכו'. ת'יד תככב בתכנית שתיקרא The Rundown With Robin Thede ועדיין מחפשת רשת שידור.

robin-thede-on-the-nightly-show

מקור: Variety

Comments

comments

מה חשבת?