האנשים מאחורי מסיבת נקניקיות מנסים לקבל אוסקר, דונלד גלובר מקבל תפקיד חשוב בסרט של "מלחמת הכוכבים", קווין הארט הוא סנטה קלאוס ואיך בדיחה מהסימפסונס הגיעה לתערוכה של יוקו אונו?

 

אוסקר מאייר

סת' רוגן ואוון גולדברג עושים סרטים מצחיקים ביחד כבר עשור, אבל ולמרות כל העבודה הטובה שלהם, לא סביר שהם יתקרבו לפרס האוסקר בקרוב. או אולי כן? כי למרות שהאקדמיה כידוע שונאת קומדיות, רוגן וגולדברג עשו סרט אנימציה השנה, "מסיבת נקניקיות" והם חושבים שבקטגוריה הזאת יש להם סיכוי. חברת סוני יוצאת בקמפיין אוסקר שלם לסרט על נקניקיות מקללות לא רק לקטגוריית "סרט האנימציה הטוב של השנה" אלא גם לקטגוריית השיר המקורי, עם שיר הפתיחה המדהים של הסרט שהולחן על ידי אגדת פסקולי דיסני וזוכה בשמונה אוסקרים אלן מנקן. אבל אני אומר למה לעצור שם? האוסקר אוהב טרגדיות ויש הרבה מיתות, בין אם של מאכלים או בני-אדם בסרט, ואם זה לא יעבוד אולי הטרגדיה של להיות אנימטור מנוצל בסרט תפנה אליהם.

מקור: Complex

לאנדונלד

התחלתי לכתוב את חדשות הקומדיה פה באתר בסביבות אותו הזמן שיצא "הכוח מתעורר", אז מילאתי מקום במבזקים באייטמים מעפנים על הופעות אורח של קומיקאים בסרט. "ג'ודה פרידלנדר היה ניצב!" "ביל היידר ובן שוורץ היו הקול של BB-8!" בלה בלה בלה. ובכן השבוע יש לי חדשות אמיתיות. דונלד גלובר, טרוי מ"קומיוניטי" סטנדאפיסט, ראפר, כותב ברוק 30, חבר בקבוצת מערכונים לשעבר ובאופן כללי אוצר בעולם הקומדיה, לוהק לתפקיד בסרט ספין אוף על האן סולו בצעירותו. גלובר ישחק את לאנדו קלריסיאן, חברו הטוב של סולו שגולם בסרטים המקוריים על ידי בילי די וויליאמס, ויצטרף אל אלדן ארנרייך שיגלם את סולו הצעיר. גלובר כרגע מככב בדרמה קומית על עולם הראפ בשם Atlanta שאותה הוא גם יצר.

מקור: Splitsider

הו הו הארט

אני יודע שאתם כולכם עסוקים כעת בהלואין, תופרים את התחפושות שלכם, מתכוננים לצאת לטריק אור טריט, וכו', אבל הוליווד מתכוננת כבר לחג המולד. ומה אומר חג המולד יותר מסנטה קלאוס? מה עם סנטה קלאוס שמגולם על ידי קומיקאי שחור נמוך ורזה? כן, קווין הארט, שמופיע בממוצע בכל סרט קומדיה שני, ישחק את הדמות האייקונית ששוחקה בעבר על ידי כולם מטים אלן עד הביג ליבובסקי, בקומדיית חג מולד בשם Dashing Through Snow, על בלש שעובד יותר מדי ויש לו בעיות עם הילד שלו ובלה בלה בלה חג המולד ובלה בלה בלה סנטה קלאוס.

מקור: Vulture

isingleplumb-450x254

יוקו או-יה!

מי אמר שליוקו אונו, אין חוש הומור? לא יודע. לא מדברים הרבה עליה בזמן האחרון. בכל מקרה, בתערוכת אומנות שנאצרה על ידי אונו ברייקאוויק ישנה יצירה מיוחדת מאוד באדיבות אומנית איסלנדית: שזיף שוחה בבושם בתוך כובע של גבר. גיבוב שטויות אולי לחלק, אבל מעריצי סימפסון יזהו את הבדיחה מהפרק הנהדר Homer's Barbershop Quartet, בו, כחלק מפארודיית ביטלס ענקית, בארני מביא את חברתו האמנית דמויית-יוקו לבאר של מו ובזמן שהוא מזמין בירה, היא מזמינה בדיוק את ה"משקה" הזה (שמו מביא לה מיד כמובן). עכשיו, האם יוקו זיהתה את הבדיחה או שמא האזכור הזה לא הופיע לה ברדאר? מי יודע. מה שבטוח שזה הדבר הכי מעניין שאפשר למצוא בתערוכות של יוקו אונו באיסלנד.

מקור: The AV Club

Comments

comments

מה חשבת?