יש תאריך וטריילר לעונה החדשה של ריק ומורטי! וגם: חניבעל בורס שלח כפיל לבכורת סרט, עוד ספיישלי סטנדאפ וסרטי קומדיה בנטפליקס וריבוט ל"משפחת סילוני" משום מה.

 

ריק ומור-3

אחרי בכורה של פרק אחד ב-1 אפריל, עשרות שמועות ואין ספור התבכיינות של מעריצים, יש לנו סוף סוף תאריך לעונה השלישית של קומדיית המד"ב המצויירת האהובה של אדולט סווים "ריק ומורטי". יוצרי הסדרה ערכו לייבסטרים ביום חמישי שם הם הודיעו שהעונה החדשה תתחיל ב-30 ליולי (תתאפקו עוד קצת, חנונים). ולא רק זה הם גם חשפו טריילר לעונה החדשה! לצלילי Bonkers של הראפר הבריטי דיזי ראסקל, אנחנו רואים מראות כמו גרסה ענקית של סאמר, מחווה ל"מקס הזועם" וריק בתור מלפפון חמוץ. כמו שאומר הקריין של הטריילר "רק סדרה כל-כך חכמה יכולה להיות כל-כך מטומטמת".

מקור: Deadline

חניבעל המבולבל

״ספיידרמן: השיבה הביתה״, הסרט הגדול החדש של מארוול ערך בכורה הוליוודית גדולה השבוע וכל כוכבי הסרט היו שם: טום הולנד, רוברט דאוני ג׳וניור וגם הקומיקאי חניבעל בורס…. סוג של. בורס שמשחק תפקיד משני בסרט פירסם בטוויטר שהוא מחפש מישהו שדומה לו בשביל אירוע ושהוא ישלם לו 500 דולר על זה. שחקן בשם ג׳ו קרול, שנראה כמו גרסה חתיכית יותר של בורס לדעתי, נבחר לתפקיד והשתתף בבכורה הגדולה של הסרט, בזמן שבורס האמיתי שיחק פלייסטיישן או משהו. נראה שהטריק עבד על כמה אנשים (הי, הם כולם נראים אותו דבר, לא?) וקרול רואיין על ידי התקשורת כאילו הוא בורס. אם חניבעל היה חושב על התעלול הזה קודם, הוא אולי לא היה מבטל את ההופעה שלו בארץ בשביל לשחק בסרט.

מקור: Entertainment Weekly

ג'סיקה לא-ג'ונס וחצי שעה זה השעה החדשה

ובחדשות השבועיות על דברי הקומדיה החדשים שנטפליקס מביאה: ענקית הסטרימינג ממשיכה להביא לנו כל-כך הרבה ספיישלי סטנד-אפ שכשאני רואה "קימי שמידט" אני מצפה שיחתכו מדי פעם לקהל, ועכשיו הם עושים את זה עם סדרה של שישה ספיישלים של חצי שעה. הטריילר ל-The Standups מבטיח לנו שישה קומיקאים, מקום אחד ו-2,395 בדיחות שיסופרו על ידי מנחת התוכנית Not Safe של קומדי סנטרל, ניקי גלייזר, כותב "קונאן" לשעבר דיון קול ועוד. הספיישלים יצאו ב-4 ביולי (לכבוד אמריקה!) ואת הטריילר אפשר לראות כאן.

נטפליקס גם שיחררו טיזר לעוד סרט קומדיה מקורי, The Incredible Jessica James, בכיכובה של הקומיקאית וכתבת ה"דיילי שואו" לשעבר, ג'סיקה וויליאמס. ג'יימס מככבת בתור בחורה צעירה בניו-יורק שחולמת להיות כותבת מחזות ולפי הטריילר אוהבת לרקוד ברחוב ובחדרי מדרגות. זה לא, כמו שחשבתי, ביוגרפיה מתוחכמת על השודד המפורסם ג'סי ג'יימס אם הוא היה אישה. כריס או'דאוד (The IT Crowd, מסיבת רווקות) ונואל וולס (Master of None) גם מככבים בסרט, שיוצא ב-28 ביולי ושאת הטריילר שלו אתם יכולים לראות כאן.

מקור: Splitsider ו-The AV Club

ג'יין, תפסיקי את הריבוט המטומטם הזה!

תכירו את ג'ורג' ג'טסון, הבן שלו אלרוי, הבת ג'ודי, ג'יין אשתו… ועכשיו תתכוננו להכיר אותם שוב אבל הפעם בלייב-אקשן! וורנר ברוס עובדים על ריבוט של סדרת האנימציה ה….אהובה? ששודרה בארץ תחת השם "משפחת סילוני" על משפחה סיטקומית משנות החמישים אבל אם הם היו בעתיד. הרעיון החדש שלהם עכשיו הוא להפוך את זה באמת לסיטקום, עם שחקנים, סט, שלוש מצלמות, צחוק מוקלט והכל. גארי ג'נטי שכתב בשביל "איש משפחה, "וויל וגרייס" ו"מרושעות" יהיה השואוראנר ורוברט זמקיס, במאי "בחזרה לעתיד" ו"מי הפליל את רוג'ר ראביט?" יהיה המפיק עם הסדרת תצא לפועל. בנוסף לכך, וורנר ברוס גם עובדים על סרט מצוייר של הג'טסונז אז יכול להיות שנראה הרבה מחיקוי "משפחת קדמוני" הזה (שבעצמם היו חיקוי של The Honeymooners) בעתיד.

מקור: TV Line

Comments

comments

מה חשבת?