סדרות חדשות על שחייה צורנית ואחיות מבית דיאבלו קודי וטינה פיי, אד הלמס וטרייסי מורגן משחקים תופסת והתפקיד החדש והמאתגר של בריאן קרנסטון: עצמו, בסרט של ג'יימס פרנקו על עשיית The Room

.

 

התפקיד שנולד לשחק

בריאן קרנסטון שיחק הרבה תפקידים שונים בקריירה שלו. רופא שיניים מרושע ב"סיינפלד", אבא לחוץ ב"מלקולם באמצע", מורה כימיה שהפך לסוחר סמים ב"שוברים שורות" ומשהו בגודזילה. אבל בסרט חדש קרנסטון ישחק את התפקיד המאתגר ביותר בקריירה שלו: עצמו. ספציפית, עצמו בסביבות אמצע שנות האלפיים שעוד כיכב ב"מלקולם באמצע". הסרט הוא The Masterpiece, סרט קומדיה-ביוגרפי בבימויו ובכיכובו של ג'יימס פרנקו, על הסיפור האמיתי מאחורי סרט הקאלט הגרוע בצורה נפלאה The Room. האם לקרנסטון יש איזהו קשר ל-The Room? לא. אבל ג'יימס פרנקו עושה מה שבא לו.

מקור: The AV Club

תפוס אותי אם בא לך

זוכרים משחקי תופסת בבית-ספר? כל הילדים רצים אחריך, פתאום מישהו תופס אותך, סוגרים אותך בחדר אטום ל-36 שעות, ואז משחררים אותך. איזה נוסטלגיה! אבל מה אם משחק תופסת היה נמשך שנים? עשורים? מתברר שזה משהו שקרה באמת לפי המאמר הזה של Wall Street Journal מלפני שלוש שנים, והוליווד כנראה שמעה על זה ואמרה "כן! סרט! סרט מזה!". הסרט כבר נמצא בפיתוח כמה שנים, והיו אמורים לככב בו ג'ק בלאק ווויל פארל, אבל עכשיו גויסו אד הלמס וטרייסי מורגן, שזה בערך אותו דבר.

מקור: Splitsider

אל דיאבלו

הי, זוכרים את דיאבלו קודי? נו, התסריטאית שאהבנו לזמן קצר ב-2007 בזכות "ג'ונו", ואז היא הוציאה איזה סרט מעפן עם מייגן פוקס ואמרנו לה: "את יודעת מה? אנחנו לא אוהבים אותך יותר. למען האמת אנחנו גם לא אוהבים את ג'ונו יותר". ובכן, היא חוזרת עם סדרה קומית חדשה לרשת פוקס שיצרה יחד עם איאן ברנן, הקו-יוצר של "גלי". הסדרה תעסוק באישה בעלת השם המשעשע מריון לולו שיש לה "26 מדליות בשחייה צורנית, צו הרחקה אחד נגדה ואפס חברים". אני שנים אומר שעולם השחייה הצורנית הוא מכרה זהב לקומדיה אבל אף אחד לא הקשיב לי! המפיק יהיה לא אחר מאשר נבל-העל סיימון קאוול.

diablocody_ampliacion

מקור: TV Line

שובם של הבן והבת הפרודיגלים

טינה פיי ורוברט קרלוק עובדים טוב ביחד. היא יצרה את 30 רוק ב-NBC, הוא היה השואוראנר של הסדרה, ואז הם יצרו ביחד את Unbreakable Kimmy Schmidt, שהייתה גם אמורה להיות משודרת ב-NBC, שבטיפשוטם דחו אותה, אז הצמד הלך לנטפליקס. ועכשיו תראו מי בא זוחל חזרה לפיי וקרלוק, רוצים לשדר עוד סדרה? NB-Fucking-C. הסדרה, Sackett Sisters, תעסוק בשתי אחיות מרוחקות שמבצעות מעשה גבורה בסגנון קפטן "סאלי" סולנברגר, ונאלצות להתמודד עם התהילה שנפלה עליהם. הפיילוט נכתב על ידי כותב רוק 30 לשעבר לוק דל טרדיצ'י שגם יצר איתם את הסדרה.

מקור: The Wrap

Comments

comments

מה חשבת?