חדשות הקומדיה בספיישל סדרות טלוויזיה של גברים לבנים: התכניות החדשות של ג'ון סטיוארט, בובקאט גולדת'וויט וג'ונתן איימס, העונה החדשה של תרגיע ומה היה קורה אם סיינפלד הייתה עושה פרק על 9/11?

 

HBO-Yeah!

ערוץ הלא-טלוויזיה האהוב HBO הכריז כמה דברים השבוע, אבל הידיעה הגדולה היא לגבי הפרוייקט הבא של המנחה האמיתי היחידי של הדיילי שואו, ג׳ון סטיוארט. הפרוייקט שהוכרז כבר קרוב לעזיבתו את הדיילי שואו, התגלה השבוע כסדרת אנימציה שתעסוק בתחום שסטיוארט מכיר ואוהב: החדשות בכבלים. ברשת השוו את הסדרה לעיתון הפארודי הוותיק The Onion ואמרו שתשלב קטעים באינטרנט ותוכנית ארוכה בטלוויזיה. ברשת גם הכריזו בקטנה שבסתיו הקרוב יתחילו הצילומים לעונה החדשה של ״תרגיע״ הסדרה של היהודי האחר ההוא בשואוביז, לארי דייוויד, ושהתוכנית תחזור סוף סוף ב-2017.

מקור: The Verge ו-Screen Crush

סיפורי בובי

בובקאט גולדת׳וויט הוא אדם עם קריירה מעניינת. הוא פרץ לתודעה בשנות השמונים כשעשה קטעי קומדיה אוונגרדיים עם קול צווחני ומשונה, מה שהוביל לתפקידים בסרטים כמו ״תרגיל לשוטרים מתחילים 2״, אבל אז שינה פאזה והתחיל לביים ולכתוב דרמות קומיות אפלות כמו ״אבא שלך מלך״ בכיכובו של רובין וויליאמס ז״ל. הפרויקט הבא של גולדת׳וויט הוא סדרת טלוויזיה בשם  Messed Up Stories שתציג מדי שבוע סיפור שונה בז׳אנר שונה כמו ״מד״ב של שנות השבעים, מותחן פסיכולוגי; קומדיה רומנטית״. נשמע מעניין. הסדרה תעלה בערוץ TrueTV האיזוטרי מעט, ב-2017, לעונה של שמונה פרקים.

מקור: Indiewire

איימס טו פליז

ובעוד חדשות על סדרות חדשות של גברים לבנים (סוף סוף הם מקבלים קצת תשומת לב!) הסופר ג׳ונתן איימס, שכתב ספרים כמו ״התעורר, אדוני!״ ויצר את הסדרה האנדררייטד ״משועמם״, עובד על פיילוט חדש לרשת TBS, בשם World's End. לא מדובר בעוד קומדיה אפוקליפטית, אלא בסדרה על מורה לאנגלית שמתאשפז במוסד ומתחיל לפקפק בשיטות שלו ובאיך הם מתייחסים למטופלים. בסדרה תככב גם וונדה סייקס, האישה השחורה הקטנה שאתם בוודאי זוכרים מתפקידים קטנים ב״מבול של צרות״ ו״פוטי טאנג״ בתור מנהלת המוסד. אני מאוד אהבתי את ״משועמם״ אז זה נשמע מעניין. יאי, גברים לבנים!

מקור: Splitsider

cheated-on-the-contest

ווואטס דה דיל וויד' איירפליין קראש?

אוקי, הנה ידיעה שהיא לא על סדרה חדשה של גבר לבן. היא על סדרה ישנה של גבר לבן! יאי! והיא גם מוזרה מאוד. קומיקאי בשם בילי דומינו כתב תסריט לפרק של סיינפלד… שמתרחש אחר 9/11. התכנית אמנם ירדה מהמסכים ב-1998 אבל בשביל הכיף הבחור דמיין מה פרק של סיינפלד אחרי האירוע היה יכול להיות, והעלה את הכל לאינטרנט. כל אחת מהדמויות מעורבת בעלילה אחרת אפלה ומתאימה לתכנית: אנשים מתבלבלים בין ג׳ורג׳ לגיבור שהציל אנשים מהבניין, איליין מבואסת שהבחור שרצתה לזרוק לא מת בפיגוע כמו שחשבה וקריימר השאיל את הסכינים היפניים לטרוריסט שהיה מעורב בחטיפה. זה נישואין משונים בין הסיטקום הכי ניו-יורקי לאירוע החשוב בתולדות העיר. אפשר לקרוא את התסריט פה.

מקור: AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?