תאריך לעונה החדשה של "תרגיע", טריילר לעונה החדשה של "ברוד סיטי" וסרטים חדשים עם מילה קוניס, קייט מקינון ועוד על נושאים כמו ריגול ופורנו.

 

עוד סיטי

דה גירלז אר באק אין טאון! כן, הטריילר החדש לעונה הרביעית של "ברוד סיטי" ומכיל בתוכו את כל הריקודים, עירום, בדיחות כוס, סטראפ-אונז וחברות אמיצה שאנחנו רגילים אליהם. בנוסף הטריילר מציג לנו כוכבים אורחים ישנים שחוזרים, כמו חניבעל בורס או ג'ון גמברלינג, וחדשים כמו סטיב בושמי, וונדה סייקס ורופול. וכמובן הדמות האהובה על כולנו בינגו ברונסון! אילנה ואבי חוזרות לעונה הרביעית ב-23 באוגוסט, והסדרה גם כבר חודשה לעונה חמישית.

מקור: Splitsider

סמוב ריטורן

דיווחתי לפני כמה חודשים שהדוד היהודי העצבני של כולנו, לארי דייוויד, יחזור בקרוב ל-HBO עם עונה חדשה של הסדרה האהובה שלו "תרגיע", אבל מתי בדיוק?! השבוע  השחקן והקומיקאי ג'יי בי סמוב שמשחק בסדרה את ליאון הודיע שהסדרה למסכים בראשון באוקטובר. HBO לא אישרה את ההודעה אז יכול להיות שהוא סתם מדבר שטויות, אבל בכל מקרה לי לא אכפת עד שהוא מודיע על "פוטיטאנג 2".

מקור:Complex

המרגל שליהק אותי

סרט קומדיה חדש סוף סוף יראה את הצד המצחיק של סרטי מרגלים! יה בייבי! מילה קוניס וכוכבת SNL קייט מקינון יככבו ב-The Spy Who Dumped Me בתור שתי חברות שמסתבכות בפרשיית ריגול אחרי שהחבר לשעבר של אחד מהם מגיע לדירתם ומביא אחריו חולייה של מתנקשים. לסרט גם לוהק חסן מינאז' כתב הדיילי שואו שהנחה לאחרונה את ארוחת העיתונאים של הבית הלבן ושהוציא ספיישל סטנד-אפ בשם Homecoming King לנטפליקס החודש. מינאז' ישחק סוכן CIA שמנסה לתפוס את הדמויות של מקינון וקוניס, אחרי שהן בורחות.

מקור: Deadline

סופטגור

הי חברים, אוהבים פורנו? אוהבים את סרט הפנטזיה-דרמה-קומדיה "פלזנטוויל" מ-2003 על אנשים מההווה שנכנסים לתכנית טלוויזיה משנות החמישים? אז אתם אולי תאהבו את הסרט המסקרן החדש Deep Murder שמספר שחקנים לוהקו עליו השבוע ושמפיקו תיאר בתור "גרסת סופטקור של פלזנטוויל" (שאני נשבע שזה משהו שראיתי באתר אינטרנט פעם). הסרט יעסוק בדמויות שונות של סרטי פורנו (שליח פיצה, אישה שבעלה בטיול עסקים, מאלף לטאות כוח) שמתחילים לצאת מהסטריאוטופים שלהם כשרוצח סדרתי מגיע לעולם שלהם. בסרט ישתתפו בין השאר השחקנית קייטי אסלטון, שאתם אולי מכירים מתפקידה בתור ג'ני בקומדיה The Leauge או מהופעתה לא מזמן בסדרה Legion, וכריסטופר מקדונלד הלא הוא שוטר מקגאווין מ"האפי גילמור" ומגוון דושים אחרים בסרטי קומדיה שונים.

מקור: The AV Club

Comments

comments

מה חשבת?