תכנים חינמיים בערוץ טדי

תוכני טדי בחינם בקיץ:

שרופים, שלישיית, מזל טוב את אבא, הוליווד מותק

החל מה-5.7 ב-HOT VOD

למה נשים רוצחות – Why Women Kill        חדש ב-HOT

דרמה קומית של CBS מהיוצר המועמד לפרס ה"אמי" של "עקרות בית נואשות", מארק צ'רי. בסדרה מככבות המועמדת ל"אמי" לוסי לו ("להרוג את ביל", "המלאכיות של צ'רלי"), ג'ניפר גודווין ("אהבה גדולה", "עד עצם היום הזה") וקירבי האוול-בפטיסט ("להרוג את איב", "המקום הטוב"). העונה הראשונה של הסדרה, שיצאה בשנה שעברה, מגיעה ל-HOT VOD ול-HOT3.

הסדרה מציגה את סיפוריהן של שלוש נשים שגרות עם בעליהן באותו הבית בתקופות זמן שונות – בת'-אן (גודווין) היא עקרת בית בשנות ה-60 של המאה הקודמת, שעושה הכל כדי להיות אישה טובה לבעלה. סימון (לו) היא אשת החברה הגבוהה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, גרושה פעמיים ונשואה לקרל (ג'ק דבנפורט, "שודדי הקאריביים", "זיווגים"), וטיילור (האוול-בפטיסט) היא עורכת-דין מצליחה בשנת 2019 המנהלת נישואים פתוחים עם בעלה, איליי (ריד סקוט, "Veep"). שלושת מערכות היחסים הללו עולות על שרטון כאשר נחשפת בגידה מצד הבעלים. כל אחת משלושת הנשים מתמודדת עם הגילוי באופן שונה, שבאופן בלתי נמנע מוביל לרצח.

החל מה-5.7, ימי ראשון-חמישי בשעה 21:30

כל הפרקים יעלו בבת אחת ל-HOT VOD ול-NEXT TV

חדר 104 – עונה 4 – Room 104 עונה חדשה

"חדר 104" ("Room 104") סדרת האנתולוגיה הקומית של HBO, שנוצרה על ידי האחים ג'יי ומארק דופלאס ("Togetherness", "אנימלס"), חוזרת לעונה רביעית ואחרונה שתשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

כל פרק בסדרה עומד בפני עצמו, ומתרחש באותו מקום בדיוק – חדר 104 של מוטל אמריקאי שגרתי, אליו מגיעות בכל פעם דמויות אחרות עם סיפור שונה.

בעוד שהחדר עצמו, "חדר 104", נשאר זהה, כל השאר – העלילה, האווירה, הדמויות ואפילו התקופה – משתנה לחלוטין. על ידי שימוש בז'אנרים שונים כגון קומדיה, דרמה, מתח, אימה ומד"ב, האחים דופלאס מצליחים להוכיח שהמקום הכי בנאלי ומשעמם יכול להפוך למעניין, אם רק יודעים לעצור ולהביט.

העונה הרביעית ממשיכה לפרוץ את גבולות הסדרה עם פרק האנימציה הראשון בסדרה, פרק מסע בזמן, ועם מוזיקה מקורית שנכתבה על-ידי יוצר הסדרה מארק דופלאס ותבוצע על-ידו בפרק הראשון בו הוא מככב בעצמו. הדמויות בעונה זו כוללות זמר מנוכר שעושה הופעה חד פעמית אחרונה, אישה שנאבקת בהיסטוריית ההתמכרות שלה ועוד.

החל מה-26.7, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO

והחל מה-25.7, ימי שבת ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Comments

comments

מה חשבת?