היום רוצים סטנדאפיסט למסיבת רווקות או סטנדאפיסטית: חשפן וסקסולוגית -אאוט, סטנדאיפסט – אין! מסיבות הרווקות של היום ממשיכות להעלות את הרף. אם בעבר הסתפקנו בקריוקי בסלון או במשחקי חברה שהכינו החברות של הכלה, היום התמונה נראית אחרת לגמרי. מופעי הסטנדאפ הביתיים הם אחד הטרנדים הבולטים שבולטים בנוף מסיבות הרווקות. הם מספקים לאורחות ובראשן הכלה, חוויה בלתי נשכחת, שונה וייחודית. אותם מופעי סטנד אפ הופכים כל מסיבת הרווקות לאירוע מלא שמחה וצחוק. אז איך מארגנים סטנדאפ למסיבת רווקות וכיצד מוצאים את הסטנדאפיסט המתאים? כל התשובות בפנים
.

אם יש לכן תחושה שמסיבות הרווקות של היום גדולות יותר, נוצצות יותר והרבה יותר מושקעות אתן ממש לא טועות. עד לא מזמן מסיבת הרווקות נחשבה לאירוע מצומצם יחסית שהוקדש לחברות הקרובות של הכלה בלבד והתרחש לרוב בסלון הביתי. מסיבת רווקות כללה בדרך כלל קצת נשנושים ואלכוהול ועוד חלק אמנותי כמו סדנת צחוק, קריאה בקלפים, ביקור של נומרולוגית או חשפן. היום כבר מדובר באירוע גדול הרבה יותר, אשר מהווה חלק מיריית הפתיחה לאירועי החתונה. מסיבות הרווקות של ימינו כוללות מיתוג מושקע, שלל אקססוריז, קייטרינג שווה לצד חלק אמנותי ייחודי המספק ערך מוסף. בולטים במיוחד הם מופעי הסטנדאפ הביתיים שהפכו לפופולריים ומבוקשים בז'אנר. 

לצחוק כל הדרך לחופה – כל הסיבות לקיים מופע סטנדאפ ביתי במסיבת הרווקות

כל כלה יודעת שהימים שלפני החתונה נחשבים לעמוסים ומלאי מתח. אז תשמחו לדעת כי מסיבת רווקות בהשתתפות סטנדאפיסט היא המתכון להפגת כל המתחים. מופע כזה יעלה לכן חיוך על הפנים, ויוביל לצחוק משחרר שיהפוך את הימים הלחוצים שלאחריו לנעימים יותר. זאת, בזכות האנדורפינים – חומרים כימיים המשתחררים במוחנו בזמן צחוק, אשר מעלים באופן מידי את מצב הרוח.

יתרון נוסף ומשמעותי של מופע סטנדאפ ביתי במסיבת הרווקות הוא ההתאמה המושלמת שלו לכלה ולאורחות שלה. המופע נבנה בהתאם לתוכן המתאים למשתתפות ועוסק בנושאים רלוונטיים עבורן. כך, שאף רגע לא צפוי להיות משעמם. מדובר באירוע המוקדש כולו לכלה ולמשתתפות, במקום שהכי נוח להן. זאת, בלי להידחק באולם עמוס קהל, תוך התאמה מקסימלית לעולמן. חלק מהסטנדאפיסטים ישמחו להתאים עבורכן את המופע באופן אישי, כך שישולבו במהלכו בדיחות אישיות הרלוונטיות לכלה וחברותיה. מופע כזה יכלול אנקדוטות שרק המשתתפות יכולות להבין, כך שהן יוכלו להזדהות בקלות עם המופע ולהתחבר אליו באופן מקסימלי. ניתן גם לשתף את האורחות כחלק פעיל מהמופע – הסטנדאפיסט יוכל לפנות לקהל, לשאול שאלות ולאלתר בדיחות שיהפכו את הערב לאישי ולמצחיק במיוחד. למופע יש תרומה גם בגיבוש אישי בין כלל המשתתפות באירוע, אשר חלקן לא הכירו לפני המסיבה. המופע יוצר זיכרון של חוויה משותפת המגבשת ומחברת בין האורחות, כך שלאירוע המרכזי – החתונה, הן יגיעו כבר כחברות שחולקות זיכרון משותף מהנה. 

איך לבחור סטנדאפיסט למסיבת רווקות – או סטנדאפיסטית?

ראשית חשוב להבין כי הצלחת האירוע תלויה במידה רבה בבחירת אמן סטנד אפ שיתאים לכן ולקהל שלכן. תחום הסטנדאפ בישראל נחשב לרווי כישרונות ומציע שלל אפשרויות, אך חשוב לבחור את הסטנדאפיסט המתאים לאורחות. זאת, מבחינת סוג ההומור, הבדיחות, הנושאים שבהם הסטנדאפיסט בוחר להתמקד והרלוונטיות שלהם לעולם התוכן של המשתתפות. אז איך בוחרים את הסטנדאפיסט המתאים ביותר, שיהפוך את מסיבת הרווקות לאירוע בלתי נשכח? בשלב הראשון עורכים מיפוי ראשוני של האמנים שנראים לכן המתאימים ביותר. חיפוש קצר בגוגל וברשתות החברתיות יעלה בפניכם סרטונים של האמנים בפעולה, כך שתוכלו להתרשם מהמופע של כל אחד מהם. לאחר צפייה קצרה תוכלו להחליט האם הסטנדאפיסט מתאים לכם או פחות רלוונטי. 

אל תשכחו להיערך מראש מבחינת לוחות הזמנים. לפני שהתחלתם לתכנן את האירוע לפרטי פרטים, חשוב שתוודאו שאמן הסטנד אפ שבחרתם זמין להופיע במועד שנקבע למסיבת הרווקות. ככל שהאמן יותר מבוקש כך חשוב לשריין תאריך מוקדם יותר. 

כמה עולה סטנדאפיסט למסיבת רווקות?

בשונה מהופעת סטנדאפ שמתרחשת באולם מופעים, הופעת סטנדאפ בבית מתומחרת לפי פרמטרים ספציפיים כמו מיקום האירוע, כמות האורחים, התאריך והיום בשבוע בו מתקיים המופע. פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר הוא המוניטין של האמן – כמה הוא מבוקש וסדר הגודל של האירועים שבהם הוא לוקח משתתף. כך למשל, אם מדובר באמן מוביל שנוהג להופיע באולמות גדולים ברחבי הארץ, סביר להניח שהוא ידרוש מחיר גבוה בהרבה מאשר אמן מתחיל אשר מופיע בברים קטנים.

באופן כללי, טווח המחירים למופע סטנדאפ כחלק ממסיבת רווקות צפוי להתחיל ב-3000 שקל ולהגיע עד ל-10,000 שקל על פי שקלול של כל הפרמטרים הנ"ל. אם התקציב שלכן מצומצם, יש לכן ערב גדוש ומלא בהוצאות, או שאתן מתלבטים בין מספר אמנים שונים, מומלץ מאוד לבצע סקר מחירים מקדים ולהשוות בין הצעות המחיר. כך, תוכלו לבחור בסטנדאפיסט שאהבתן שגם מתאים ביותר לתקציב שקבעתן מראש. 

הכינו את הבית מבעוד מועד

כאשר מדובר במופע סטנד אפ שמתקיים באולם מופעים, אין כל צורך לדאוג לציוד. הצוות הטכני במקום מטפל בציוד הנדרש כמו התאורה, מערכת ההגברה, הסאונד ואביזרים נוספים. במקרה של מופע סטנד אפ ביתי חשוב לוודא מראש מהו הציוד הנדרש. יש לבדוק עם הסטנדאפיסט בו בחרתם האם הוא מגיע לאירוע מלווה בציוד תאורה והגברה, האם נדרשת על כך תוספת תשלום והאם במידת הצורך, ניתן לשכור ציוד מתאים מחברה חיצונית. אם עליכם לטפל בנושא הציוד בעצמכם, חשוב שתבצעו סקר שוק מקיף המשווה בין הצעות מחיר מחברות ציוד שונות. זאת, כדי שתוכלו לבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר. בנוסף, חשוב לוודא מראש שהציוד מתאים לתנאי השטח בהם מתקיים המופע. אם למשל תבחרו לקיים אותו בגינה הפרטית שלכם, נדרשת תאורה אחרת מזו שתתאים למופע בסלון. לכן, יידעו מראש את הסטנדאפיסט בכל הפרטים והתייעצו עמו בכל פרט שנראה לכם חשוב. 

מלבד סוגיית הציוד הטכני, עליכן לארגן מראש את החלל הביתי כך שיתאים למופע. קחו בחשבון שמדובר במופע לא קצר, כך שיש לספק מקומות ישיבה נוחים מספיק לכל המשתתפות. אם אין ברשותכן רהיטים מתאימים, תוכלו לשכור מראש כסאות נוחים מחברות ציוד, או להיעזר בשכנים קרובים. בנוסף, חשוב לספק לאמן חלל מרווח דיו כך שהוא יכול לנוע בחופשיות, ממש כאילו הוא עומד על במה אמיתית. במידת הצורך, פנו רהיטים בסלון כדי לרווח את החדר.  

אם גם אתן רוצים לקחת את מסיבת הרווקות שלכם רמה אחת קדימה, אנו מזמינים אתכן להשאיר את פרטיכם כאן או ליצור קשר. אנו נשמח לחזור אליכן עם הצעת מחיר מפורטת על מופע הסטנדאפ שיהפוך את מסיבת הרווקות שלכן לחוויה מהנה שלא תשכחו.

לרשימת הסטנדאפיסטים

להזמנת סטנדאפיסט למסיבת רווקות, או סטנדאפיסטית (מומלץ להשאיר מספר)