סטנדאפ וקומדיה השבוע, 31-25 באוגוסט

קוסם, גיקים וג'ון קליז בשבוע הסטנדאפ שלנו

שני | שוטים בנסיך לרגל החזרה ללימודים (והאבטלה)

חמישה סטנדאפיסטים, מי מוכר יותר ומי פחות, כולם מצוינים, על במה אחת – ו-זה בחינם. איזה ספתח, אה? הם טוענים שהם חוגגים את החזרה לבית הספר של הילדים, אני תוהה למי מהם יש בכלל ילדים ובכל מקרה משוכנעת שהם כולם עדיין ילדים בעצמם. כולנו, לא? טוב, הם במיוחד. אותם וייסברג, עידן ברקאי, עמית ויינברג, אופיר סגרסקי, גיא אדלר בהנחייתו מלאת הקסם של אייל בריג.

שני 26.8 מתחילים ב 20:30 ומסיימים ב 23:30 (לכאורה)

"הנסיך" נחלת בנימין 18, תל אביב

שלישי | סטנדאפ לא לגיקים בלבד בגזרה הצפונית

ינאי בן נוח הוא חנון גאה שחיבר את הגיקיות והמגניבות שלו יחד ועשה מזה סטנדאפ. במופעיו הוא נוגע בשלל נושאים גיקיים כמו משחקי הכס, סרטי מרבל, קומיקס, גיימינג, מלחמת הכוכבים, אפוקליפסת זומבים וכי"ב לצד נושאי היומיום שנוגעים לכולנו. בהופעה הוא יארח חברים מצחיקים לא פחות שיגוונו את מנעד הנושאים וירחיבו את הפריזמה. מופעי סטנדאפ קונספטואלי שמגיע לחיפה זה לא דבר של מה בכך, על כן אני מציע להתכרטס ולא לפספס. עלות הכרטיס במוקדמות היא 40 שקלים והזמנה ניתן לבצע כאן. מחיר בקופות: 60 ₪.

יום ג' 27.8.19, מתחילים ב 21:30

"בארקי" דרך העצמאות, חיפה, ישראל

שלישי | קוסם ורוסי נכנסים לבר

שימו לב, זוהי לא בדיחה! זהו שמו של המופע, לא נגענו. ערב בק-טו-בק של הקוסם גידי ליבנה והסטנדאפיסט שמעון ראיצ'יק. עכשיו יהיה זמן טוב לספר לכם שיש לי סנטימנט מיוחד ליוצאי ברה"מ על רקע היותי כזאתי כשלעצמי. יש משהו מרגש בלראות את בני עדתי שהם גם בני דורי על הבמה. מאוקלמים, מצחיקים, אהודים ומשפילים את עצמם לעיניי כל עם גילויי הלב המוגזמים שלהם. כן.. ללא ספק נוגע בי. אז אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם מה גדולה הייתה שמחתי כשנכחתי לגלות את הערב הכל כך הזוי הזה של חצי רוסי – חצי קוסם על במה אחת. תציצו על הקסמים ביוטיוב. לא רע! אלה הולכים להיות 35 שקלים מושקעים היטב, אם אתם שואלים אותי. לכרטיסים.

שלישי 27.8 מתחילים ב 20:00 מסיימים ב 23:00

"צוזאמן" רענן 3, תל אביב

גידי
https://www.youtube.com/watch?v=oThbxmde5h8&t=39s

שמעון
https://www.youtube.com/watch?v=_-Z6xXWbPjE

רביעי | תמיר בוסקילה בשבי ציון

תמיר בוסקילה כבר לא ילד. רבים זוכרים אותו מהתכנית של דידי הררי שם גילם את "נושי" האגדי. מלבד היותו סטנדאפיסט, תמיד הוא גם שחקן. הוא עשה תפקידים בסדרות אהובות כמו 'רמזור', 'האלופה' ו'משיח'. מנעד הסטנדאפ שלו רחב והוא הוכיח לא אחת את הרגישות הגבוהה שלו לקהל שמאפשרת להתאים את עצמו בזמן אמת למידותיו והעדפותיו של הקהל. הוא מתהדר בסלוגן "אני מטומטם ואני מתפרנס מזה. מה איתכם?" ואני עונה "גם אני מטומטמת" ומשבחת את תמיר על היכולת להצחיק ולייצר הזדהות בו זמנית בקלילות ובמיומנות. במופע שלו הוא מפרק לגורמים את הסיטואציות היומיומיות הכי מעצבנות וקשות ומרכיב אותן מחדש לכדי רגעים קומיים מלאי קסם שמזכירים לי למה אנחנו הולכים לראות סטנדאפ מלכתחילה. פשוט כדי להפוך את ההתמודדות עם החיים האלה לקצת יותר קלה והרבה יותר מצחיקה. כרטיס יעלה לכם 60 שקלים.

רביעי, 28.8, מתחילים ב 20:30

"פאב הפרה" שבי ציון

שבת | פעם אחרונה שתראו את ג'ון קליז לפני שהוא מת

ג'ון קליז הוא אגדה חיה. הוא אחד ממייסדי 'מונטי פייטון', אחת מאבני היסוד של הקומדיה של כל הזמנים שבמידה רבה עיצבה את פני הסטנדאפ המודרני כפי שאנחנו מכירים אותו כיום. קליז שיחק בשלושת העונות הראשונות של מונטי פייטון וחזר מאוחר יותר לשחק בסרטי מונטי פייטון. כיום הוא בן 79(!) ולמען האמת הוא נראה ונשמע יותר חי, בריא ושמח מהרבה גברים בני גילי שאני מכירה. המופע הנוכחי עונה לשם "פעם אחרונה שתראו אותי לפני שאני מת". הוא תכנן שני מופעים בישראל וכצפוי, שניהם הגיעו לסטטוס sold out מאד מאד מהר. אי לכך, הוא הוסיף מופע שלישי במוצ"ש הקרוב. למרבה המורבידיות, יתכן וזו באמת תהיה הפעם האחרונה שתהיה לכם הזדמנות לראות את קליז לפני שהוא מת, אז הייתי מציעה לא לחשוב פעמיים ופשוט ללכת! כרטיסים זמינים ביציע בלבד (כל שאר המקומות כבר נתפסו) והעלות עומדת על 204 ש"ח. להזמנה.

מוצ"ש, 31.8, מתחילים ב 20:00

"היכל התרבות" הוברמן 1, תל אביב

Comments

comments

מה חשבת?