ג'רי סיינפלד חוזר לעוד שתי הופעות בארץ, טריילרים לעונה החדשה של "קראשינג" של פיט הולמס וספיישל הסטנדאפ של ג'אד אפאטו והקומיקאי הגדול בצרפת מקבל סדרה חדשה בנטפליקס. וגם: האם "תברח" יתחרה כקומדיה בגלובוס הזה? אולי!

 

וואטס דה דיל וויט מנורה מבטחים?

אחרי שנתיים: הוא חוזר! ג׳רי סיינפלד, הסטנדאפיסט הענק שלא חשף את איבר מינו מול נשים, ולמעשה אני לא בטוח אם יש לו איבר מין, חוזר לעוד שתי הופעות בארץ הקודש. ההופעות יתקיימו שוב בהיכל מנורה מבטחים ב-30 בדצמבר (אחת ב-19:00 ואחת ב-22:00) הכרטיסים ינועו בין 295 ל-1255 שקלים, או כמו שסיינפלד קורא לזה, טיפ לנהג מונית. עם העולם במצב שבו הוא נמצא: טראמפ, הטרדות מיניות, התחממות גלובלית, אני בטוח שלסיינפלד יהיה הרבה מה לומר, על דברים אחרים לגמרי שלא קשורים לנושאים רציניים כאלה, אולי משהו על איך נעליים זה מוזר.

מקור: מעריב

קראש בנדיקוט

אז רק שבוע שעבר דיווחתי על התאריך לשובה של הסדרה הקומית הביוגרפית על הסטנדאפיסט הנחמד שלא מוציא את הזין שלו מול אנשים- ״קראשינג״ של פיט הולמס- והנה השבוע הגיע הטריילר לעונה החדשה. בטריילר לעונה השנייה פיט ממשיך במסעו בעולם הקומדיה, חושב על אלוהים, מוצא אולי אהבה חדשה, וכמובן- פוגש הרבה קומיקאים בהופעות אורח: ביל בור, ג׳ון מולייני, וויטני קאמינגס, ג׳ף רוס, החבר הישן ארטי לאנג ועוד רבים וטובים. העונה השנייה, עדיין בהפקתו הנאמנה של ג׳אד אפאטו, תגיע ל-HBO ב-14 לינואר.

מקור:Uproxx

איי גט אפאטו אגין

ואם כבר מדברים על ג׳אד אפאטו: איל הקומדיה האגדי חוזר השנה לתחום בו התחיל: סטנדאפ, והשבוע נחת טיזר לספיישל החדש שלו בנטפליקס אותו תוכלו לראות כאן. בטיזר ג׳אד מדבר על איך הוא הפסיק לעשות סטנדאפ בתחילת שנות התשעים, ואז אנחנו רואים מספר חברים קומיקאים שלו: איימי שומר, מייק בירביגילה, כריס גת׳רד, מנסים להוריד אותו מלעשות את הספיישל הזה. בקיצור, הירידות העצמיות להם אנו מצפים מהאיש. Judd Apatow: The Return, מגיע לנטפליקס ב-12 לדצמבר ובטח יהיה קצר בשלוש שעות מהסרט הממוצע בהפקת אפאטו.

מקור:Splitsider

גט דה פאק אאוט

אה, אתם מריחים את זה? טקס גלובוס הזהב מתקרב, ואתם יודעים מה זה אומר: איזה סרט שהוא לא קומדיה או מחזמר מנסה לדחוף את אפו לקטגוריות ״הסרט הטוב ביותר- קומדיה או מוזיקלי״ כדי שיהיה לו פחות תחרות לזכות. שנה שעברה זה היה חגיגת הפיפי מרוב צחוק ״להציל את מארק ווטאני״ והשנה זה ״תברח״, לדעתי אחד מהסרטים הטובים של השנה, בבימויו של ג׳ורדן פיל. עכשיו, פיל הוא קומיקאי ובסרט יש הרבה סצנות קומיות, בעיקר בזכות שחקן המשנה ליל רל הוורי, אבל ״תברח״ הוא סרט אימה שמדבר על נושאים רציניים בחברה האמריקאית, לא מדובר פה ב״קיאנו״. פיל עצמו גם לא נראה מרוצה מהמועמדות הזו, וכתב בטוויטר שלדעתו ״תברח״ הוא סרט דוקומנטרי. המועמדויות לטקס יוכרזו ב-11 לדצמבר ואז נראה אם התעלול הזה עבד.

מקור: Indie Wire

אח אלמלח

גד אלמלח הוא קומיקאי צרפתי-יהודי מצליח במיוחד, אך הוא לא שם ידוע מאוד באמריקה, כמו עמיתו למקצוע ז׳אק לה ז׳אק-ז׳אק הידוע בצרפת בשל סרט הקומדיה המצליח שלו ״החילזון שאהב לעשן ולבגוד בנשים״. בזה בדיוק תעסוק סדרה חדשה בנטפליקס שיצר אלמלח בשם Huge In France, בה יככב אלמלח בתפקיד עצמו, סטנדאפיסט שעוזב קריירה מצליחה בצרפת כדי לעבור ללוס-אנג׳לס, שם הוא אלמוני ומנסה להתחבר מחדש עם בנו, דוגמן בן 16 ששונא קומדיה. לא ידוע עדיין מתי הסדרה תשודר בנטפליקס, שכבר באמתחתם ספיישל סטנד-אפ בצרפתית של אלמלח בשם Gad Gone Wild, שעלה לאתר בינואר של השנה ועוד ספיישל באנגלית שיעלה לאתר מתישהו ב-2018 שם הוא ידבר על איך קרואסון שונה מהמבורגר או משהו.

מקור: Deadline

 

Comments

comments

מה חשבת?