סדרה חדשה עם טים היידקר, ג'ון סי ריילי ופרד ארמיסן, פרוייקטים חדשים בנטפליקס לגבריאל איגלסיאס, המשך סאגת אפו מ"משפחת סימפסון" ולורן מייקלס מפיק לעוד כוכבת SNL סדרה.

 

עפים לחלל

טים היידקר, חצי מהצמד ״טים ואריק״ עובד על עוד קומדיה שבוודאי תהיה ״מצחיקה״ כמו סדרת המערכונים המפורסמת שלו. היידקר יככב יחד עם עמיתו לקומדיה ״מצחיקה״ פרד ארמיסן וחברו הטוב והשחקן זוכה האוסקר, ג׳ון סי ריילי, ב-Moonbase 8, סדרה קומית על שלושה אסטרונאוטים מעפנים שחיים בסימולטור של נאס״א במדבר וחולמים לטוס לחלל. ג׳ונתן קריזל, שביים בעבר פרוייקטים בשביל כל השלושה, כולל ״טים ואריק״, ״פורטלנדיה״ ו-Check it out with Dr. Steve Brule, יביים את הסדרה וידאג לשמר את האווירה הלא-נוחה האהובה.

מקור: Deadline

פאטפליקס

נטפליקס אוהבים שיש מה לתפוס: אתר הסטרימינג עובד על שני ספיישלי סטנדאפ וסיטקום בכיכובו של גבריאל איגלסיאס, הקומיקאי המקסיקני השמן שמספר הרבה בדיחות על זה שהוא מקסיקני ושמן. Mr. Iglesias יהיה סיטקום קלאסי עם שלוש מצלמות וקהל חי (מה שאומר שכנראה לא צריך לראות אותו) ואיגלסיאס יגלם בו מורה בתיכון שעוזר לתלמידים קשיי יום אך מוכשרים להצליח. נשמע כמו ״סיכון מחושב״ עם מישל פייפר אבל קומי ועם קומיקאי מקסיקני שמן. וכאמור נטפליקס גם תשדר שני ספיישלי סטנדאפ של איגלסיאס שיצולמו בקרוב.

מקור: Variety

האנקי פאניקי

ועכשיו לעדכון השבועי בסאגת ״למה אנחנו לא יכולים פשוט להנות מהסימפסונז״. בפרקים הקודמים: הקומיקאי ההודי-אמריקאי הארי קונדבולו הוציא ב-2017 את הסרט הדוקומנטרי The Problem With Apu שהעלה כמה שאלות טובות לגבי דמותו של אפו, מוכר המכולת ההודי ב״משפחת סימפסון״ שמדובב על ידי האנק עזריה, והבעייתיות שלו. לפני כמה שבועות, כותב התכנית האגדי והשואוראנר אל ג׳ין הגיב לביקורת דרך פרק של הסדרה ובעצם אמר ״תפסיקו להתבכיין! אנחנו לא גזענים! אתם גזענים! עזבו אותי בשקט!״. השבוע האנק עזריה סוף סוף הגיב לביקורת בדרך קצת יותר בוגרת. בראיון עם סטיבן קולברט עזריה אמר שלא הסכים עם הדרך בה התכנית התמודדה עם הביקורת ושהוא היה רוצה, בין השאר, שהתכנית תעסיק כותבים ממוצא דרום אסייתי כדי להתמודד עם זה. הוא גם אמר שהוא מוכן לוותר על הדיבוב של אפו או לשנות את הדמות ומרגיש שזה ״הדבר הנכון לעשות״. אל ג׳ין כבר מחפש אתר שמרני איזוטרי שפרסם כתבה על כך שאין שום בעיה עם אפו כדי לשתף בטוויטר.

מקור: Splitsider

איידי בת, תרים!

עוד כוכבת ״סאטרדיי נייט לייב״ מקבלת פרוייקט משלה בהפקת לורן מייקלס, יוצר SNL והאיש הכי מחוקה שלא באמת כזה מוכר. חברת הקאסט איידי בריאנט תככב בסדרה חדשה לאתר הולו שתבוסס על הספר האוטוביוגרפי Shrill: Notes of a Loud Woman מאת הכותבת והקומיקאית לינדי ווסט. הסדרה תעסוק ב״אישה צעירה ושמנה שרוצה לשנות את החיים שלה, אבל לא את הגוף שלה.״ מה שזה לא אומר! עדיין לא ידוע אם בעקבות הסדרה בריאנט תעזוב את SNL, וגם כי אולי נמאס לה שהיא צריכה לחקות כל אישה מלאה לא משנה אם היא יודעת איך, או אם היא דומה לה.

מקור: The Hollywood Reporter

 

Comments

comments

מה חשבת?