סערה בעקבות ההופעה של מישל וולף בארוחת כתבי הבית הלבן, הטריילר לסדרה החדשה שלה וסרט חדש של ג'יליאן ג'ייקובס בנטפליקס, העונה החמישית של "משפחה בהפרעה" מתקרבת, גרסה אמריקנית של "מה שאנחנו עושים בצללים" והאם הולך להיות סרט של קימי שמידט?

 

דה ווייט אאוץ׳, רגישים

הסיפור שכולם דיברו עליו השבוע בעולם הקומדיה האמריקאי עוסק בנושא שקצת זר לנו, שלא לומר לא מעניין, אז קחו נשימה עמוקה ובואו נעבור עליו בפירוט. השבוע נערכה בוושינגטון ארוחת תא כתבי הבית הלבן המסורתית, האירוע בו כל שנה עיתונאים נפגשים להשתכר ולשמוע קומיקאי יורד על הנשיא מול הנשיא, או אם הוא תינוק בכיין כמו טראמפ, מול העובדים שלו. השנה המנחה הייתה הקומיקאית מישל וולף, וההופעה שלה זכתה לאהדה בקרב קומיקאים והזדעזעות טוטאלית בקרב פוליטיקאים ועיתונאים. כנראה שאף אחד לא ציפה שהקומיקאית ליברלית תספר בדיחות על כך שהיא לא אוהבת את הממשלה, או שתעליב את העובדים בה. היא בעיקר קיבלה ביקורת על הבדיחות שלה על דוברת הבית הלבן שרה האקבי סנדרס, שמבקרים טענו שהיו מיזוגניות והעליבו את המראה החיצוני שלה. בדיחות כמו: ״היא שורפת עובדות ומשתמשת בעפר כדי ליצור מראה עין מעושן מושלם״. אני חייב להגיד שאני מזועזע מה… מחמאה על המראה החיצוני של גברת סנדרס. אך היא מעיזה? תא כתבי הבית הלבן הוציאו הודעה בה הם מצהירים שלא הסכימו עם דבריה של וולף, ולא מאמינים שמישהו מעז לבקר את ממשל טראמפ. מה הלאה? שהעיתונות תבקר אותו? בינתיים, קומיקאים כמו הבוס שלה לשעבר סת׳ מיירס, וסטיבן קולברט הביעו תמיכה בוולף, וקולברט אף החזיר את הדמות האהובה שלו ״סטיבן קולברט״ בפינה סאטירית.

מקור: The AV Club

ניוזפליקס: אקטואליות ומבלות

ואם כבר מדברים על וולף, אני חייב להודות שכל הסערה הזאת היא קידום לא רע לתכנית החדשה שלה בנטפליקס שיוצאת החודש. נטפליקס גם כנראה חשבו ככה והחליטו להוציא פרומו ראשון לסדרה שתיקרא The Break with Michelle Wolf. בפרומו וולף מנסה למשוך את תשומת לבכם לתכנית שתכיל ״בדיחות, מערכונים, מפורסמים״ ולפי היוצרים אמורה להיות ״הפוגה מהרציניות של קומדיית לייט-נייט״. אבל כנראה עדיין יהיו בדיחות טראמפ. התכנית תעלה ב-27 במאי.

נטפליקס הוציאו גם טריילר לסרט חדש שלהם ״איביזה״, שמתרחש כמובן באי הקסום בו כולם מדברים כאילו יש להם רווח בשיניים, אבל אין להם. ג׳יליאן ג׳ייקובס (קומיוניטי), ונסה באייר (סאטרדיי נייט לייב) ופיבי רובינסון (Two Dope Queens) מככבות בתור שלוש חברות שטסות לספרד לטיול של העבודה של ג׳ייקובס, ואז ממשיכות משם לאיביזה בעקבות בחור שהיא נדלקת עליו. בטריילר כצפוי יש מוזיקה קצבית, רגעים מרגשים ובדיחות שפיך וחרא. אבל הוא נראה משעשע. הסרט יוצא ב-25 במאי.

מקור: Splitsider ו-Slash Film

משפחה בהפתעה

חדשות טובות למעריצי ״משפחה בהפרעה״ שלא וויתרו אחרי העונה הרביעית. יוצר התכנית, מיטץ׳ הורוויץ, הודיעה בטוויטר השבוע שהעונה החמישית של התכנית תגיע לנטפליקס ״בקרוב מאוד״ ושהוא הולך לשחרר ביום שישי הזה גרסה ערוכה-מחדש של עונה 4 לה הוא קורא Arrested Development Season 4 Remix: Fateful Consequences. העונה החמישית אמורה לעסוק במותה של לוסיל אוסטרו, דמותה של לייזה מינלי בסדרה, ולפי הכוכב ג׳ייסון בייטמן יהיו התייחסויות לדמיון בין משפחת בלות׳ לממשל טראמפ.

מקור: Splitsider

מוצצים במנהטן

הנה סדרה שאנחנו מקווים שלא תמצוץ! (הבדיחה הזאת עובדת יותר טוב באנגלית) רשת FX הזמינה רשמית גרסה אמריקאית של קומדיית הערפדים המוקומנטרית הנפלאה What We Do In The Shadows, סרט שכתבתי עליו במבזק הזה כמות לא הגיונית של פעמים. הגרסה האמריקאית תעביר את האקשן למנהטן, אך יככבו בה בעיקר שחקנים בריטיים מסתבר, ספציפית מאט בארי (The IT Crowd, Garth Marenghi's Darkplace), קייואן נובאק (Four Lions) והסטנדאפיסטית נטשה דומיטרו. אני קצת סקפטי לגבי גרסה של הסרט בלי השחקנים הראשיים, אבל טאיקה וואיטיטי עדיין יביים וג׳מיין קלמנט עדיין יכתוב, ומאט ברי הוא פשוט אחד האנשים הכי מצחיקים בעולם. הסדרה צפוייה לעופף אל החלון שלנו באביב הבא.

מקור: Deadline

אנברייקבל הסרט! אבל לא הסרט ההוא

החלק הראשון של העונה הרביעית של Unbreakable Kimmy Schmidt יגיע אלינו בסוף החודש הזה, ואחריו מתישהו שאר העונה, אך מה יקרה אחרי זה? השמועות אומרות שיוצרי הסדרה מתכננים לסיים את הסדרה אחרי העונה הרביעית עם סרט באורך מלא במקום עונה חמישית. שום דבר עוד לא בטוח, אך פיי וקרלוק אמורים לכתוב את הסרט, אם הוא יקרה. בינתיים תוכלו להנות מהקטע הקצר הזה מהעונה הרביעית שנטפליקס שיחררה השבוע, שמלא בבדיחות האבסורדיות להן אנו אנו רגילים מהסדרה.

מקור: Deadline

Comments

comments

מה חשבת?