ספיישל קומדיה של סטיב מרטין שורט וסטיב מרטין, פרוייקטים בנטפליקס של ריקי ג'רבייס, ריי רומנו, נורם מקדונלד ועוד, סת' רוגן חוזר לרומא העתיקה, סדרה חדשה של יוצר "בוג'ק הורסמן" באמאזון ואיזה מילה מ"משפחת סימפסון" נכנסה למילון?

 

סטיב שורט

שניים מהקומיקאים הכי אהודים וחמודים באמריקה נודיע השבוע שישתפו פעולה לספיישל בנטפליקס. לא אני לא מדבר על ג׳ו פיסקופו ואנדרו ״דייס״ קליי, אלא על סטיב מרטין ומרטין שורט יביאו לנו בשנה הבאה ספיישל בשם Steve Martin and Martin Short: An Evening You Will Forget For the Rest of Your Life שיכיל שירים, מערכונים, ושיחות על בין השניים על הקריירה שלהם והשוואה בין מרטין כשם פרטי ומרטין כשם משפחה, אני מניח. אין עדיין תאריך יציאה רשמי לספיישל אבל הם כן הוציאו הודעה מאוד חמודה אותו תוכלו לראות כאן.

מקור: Vulture

ניוזפליקס:

משום שנראה שכל שבוע יש יותר ויותר חדשות על פרוייקטים קומיים חדשים של נטפליקס החלטנו פה במבזק חדשות הקומדיה של ילדי הקומדיה בע״מ לרכז כמה שיותר מהם לידיעה אחת. בזירת הסטנד-אפ יצא השבוע טריילר לספיישל הסטנדאפ Humanity של האיש הבלתי נסבל ריקי ג׳רבייס. הספיישל ייצא ב-13 במרץ ובו ג׳רבייס ידבר על ההזדקנות שלו, החלטתו לא להביא ילדים וכנראה על איזה מיוחד זה שהוא אתאיסט. נטפליקס גם הודיעו על ספיישלים חדשים של הקומיקאי שכולם חושבים שהם יודעים לעשות חיקוי שלו- ריי רומנו , ובילי אייכנר, אותו אתם אולי מכירים מתפקידיו השונים בתור הומו חתיך שצועק על אנשים בסדרות שונות. לשני הספיישלים האלה אין עוד תאריך יציאה. באיזור הסדרות, הקומיקאי האוסטרלי כריס לילי המוכר מסדרות מוקומנטריות כמו Summer Heights High ו-Jamie From Tonga ומשימוש הבעייתי בבלאקפייס עובד על סדרה קומית לנטפליקס, והאתר גם עובד עם הקומיקאי וכתב הדיילי שואו חסן מינאז׳ על תוכנית אירוח שבועית שכבר הוזמן ממנה 32 פרקים (זה הרבה!), ותכנית אירוח שבועית של הקומיקאי האגדי נורם מקדונלד ממנה הוזמנו 10 פרקים (זה פחות הרבה).  ובזירת הסרטים, כוכבת הדרמה הקומית ״ג׳יין הבתולה״, ג׳ינה רודריגז תככב בסרט חדש של נטפליקס בשם Someone Great. הסרט, אותו תביים יוצר הסדרה Sweet/Vicious ג׳ניפר קייטלין רובינסון, יעסוק ב״אובדן, התבגרות ומעל לכל, הקשר הנצחי של חברות נשית״. נשמע קורע! פול פיג יפיק.

מקורות: Splitsider, Deadline, The Hollywood Reporter, Deadline, Deadline, Variety, Splitsider

תוכנית רפאל

עוד שבוע, עוד תוכנית אנימציה חדשה מהאנשים שעושים את ״בוג׳אק הורסמן״ באתר סטרימינג. אך הפעם בניגוד לתוכנית הציפורות המדברות של המאיירת ליזה האנוולט בנטפליקס, נראה שהסדרה החדשה של יוצר בוג׳ק רפאל בוב-וקסברג וכותבת ומפיקת בוג׳ק קייט פורדי באמזון לא תכיל חיות מדברות. Undone תהיה דרמה-קומית מצויירת על אישה בשם עלמה, ש״מגלה שיש לה מערכת יחסים חדשה עם זמן לאחר תאונת דרכים כמעט קטלנית, ומשתמשת ביכולת הזו כדי לגלות את האמת על המוות של אביה״. אין לי מושג מה זה אומר אבל זה נשמע קורע! השחקנית רוזה סלאזר תדבב את עלמה והסדרה כנראה תעלה מתישהו ב-2019.

מקור:The Wrap

פיינאפל אקרופוליס

סת׳ רוגן, הסטלן הכי חרוץ בהוליווד, לא מפסיק להפיק סדרות טלוויזיה. השבוע נודע שחברת ההפקות שלו ושל שותפו אוון גולדברג עובדים על עיבוד אמריקאי של הסיטקום הבריטי Plebs. הסדרה, שחוזרות בקרוב לעונה רביעית בבריטניה, היא קומדיית נוער בסגנון The Inbetweeners, אבל שמתרחשת ברומא העתיקה. רוגן עצמו יכול להשתתף בסדרה בתור גרסה מצחקקת ומעשנת של אפלטון. זה רעיון חינם ממני, רוגן!

מקור: Deadline

מילונדע!

כולנו ראינו את מאמרי הקליקבייט האלה בפייסבוק על איך ״משפחת סימפסון״ חזתה את העתיד, ורובם בולשיט. אבל הסדרה הקלאסית עדיין יכולה להשפיע על המציאות, כמו השבוע שמילון מרים-וובסטר האמריקאי הודיעו שיוסיפו למילון האינטרנטי שלהם את המילה הסימפסונית Embiggen. המילה באה מהפרק הקלאסי Lisa the Iconoclast בו בסרט ביוגרפי על מייסד ספרינגפילד, ג׳בדייה ספרינגפילד, הוא משתמש במשפט "A noble spirit embiggens the smallest man" (לאחר מכן, כשהמורה גברת קראבאפל אומרת שלא שמעה על המילה לפני שעברה לספרינגפילד, גברת הובר עונה לה ״I don't know why. It's a perfectly cromulent word״. Cromulent עדיין לא הוספה למילון). מאז המילה חדרה ללקסיקון האמריקאי, בעיקר באתרי אינטרנט שמשתמשים בה כשאומרים לקוראים ללחוץ על תמונה כדי להגדילה, והמילון מתאר אותה בתור מילה ״הומוריסטית״ ו״לא רשמית״ שמשמעותה להפוך משהו לגדול יותר. הודעות ספאם במייל כבר התחילו להשתמש במילה במכירת גלולות מסויימות.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?