מחפשים סרט קליל ומשעשע שיגרום לכם לצחוק? קבלו את ההמלצות שלנו לסרטי קומדיה שאפשר למצוא בענקית הסטרימינג, נטפליקס

למי מאיתנו זה לא קרה? אתם נכנסים לנטפליקס בשאיפה למצוא סרט חביב שיעביר לכם את הזמן ויגרום לכם לשכוח למשך 90 דקות מהצרות שלכם. אלא שאז אתם הולכים לאיבוד בין ספריית התכנים העצומה של שירות הסטרימינג. הבחירה בסרט אחד זה כמו "בחירתה של סופי". לא פשוט. אז אחרי שהמלצנו לכם על סדרות וסרטי קומדיה בנטפליקס שמרבית הצופים לא ממש מכירים ודיברנו על קומדיות סקס, הנה לפניכם רשימת סרטי קומדיה מומלצים בנטפליקס. בחרנו לכם את הטובים ביותר.


"סופרבאד" – Superbad


סופרבאד הוא הראשון שבחרנו לסרטי קומדיה מומלצים בנטפליקס. הוא זכה בארץ לשם הנוראי "חרמן על הזמן". זו קומדיית נעורים קלאסית. יוצרי הסרט סת' רוגן ואוון גולדבר כתבו את התסריט כשהיו רק בני 13 והוא מבוסס על חייהם בתיכון בשנות ה-90. אוון (בגילומו של מייקל סרה) וסת' (בגילומו של ג'ונה היל) מחליטים לנצל את הלילה האחרון שלהם לפני המעבר לקולג', כדי לאבד את הבתולים שלהם. אז נכון, יש כאן בעיקר בדיחות סקס שנראות כיום מעט מיושנות, אבל הקסם של סופרבאד מצליח להישמר לאורך זמן. חוץ מזה, איך אפשר שלא להתמוגג מאחד הסרטים הראשונים שהציגו בפנינו את הכוכבת המושלמת ביותר ביקום, הלא היא אמה סטון?



"טיפש, מטורף, מאוהב" – Crazy Stupid Love


אם כבר הזכרנו את אמה סטון, אז אתם חייבים לצפות בסרט "טיפש, מטורף מאוהב" בכיכובה. הקומדיה הרומנטית הזאת עוסקת בגבר בגיל העמידה (סטיב קארל הענק). הוא מגלה כי אשתו (ג'וליאן מור) בגדה בו. אז הוא מתחבר לדון ג'ואן ג'ייקוב פלמר (ראיין גוסלינג שנותן הופעה מחשמלת) כדי ללמוד ממנו איך להצליח יותר עם בנות המין השני. בינתיים גם ג'ייקוב מוצא את עצמו מאוהב (בהאנה ויבר אותה מגלמת אמה סטון, אלא מה?). בזכות הליהוק המצוין, התסריט המפתיע והדמויות מעוררות ההזדהות, מדובר באחת הקומדיות הטובות ביותר של השנים האחרונות.



"מונטי פייתון והגביע הקדוש" – Monty Python and the Holy Grail


בנטפליקס קיימים סרטים רבים של חבורת מונטי פייתון. זהו המומלץ מכולם. הקומדיה הבריטית מבוססת על סיפורי המלך ארתור ואבירי השולחן העגול היוצאים למסע אחר הגביע הקדוש. יש בסרט הומור מטורף ופרוע, סצנות אלמותיות ודיאלוגים קורעים מצחוק שאינם קשורים בהכרח לעלילה. אף שיוצרי הסרט הגיעו אליו ללא שום ניסיון קולנועי ולמרות שהוא כמעט נגנז בשל בעיות תקציב, מדובר בקומדיה המצוטטת ביותר בכל הזמנים. אם נשתמש במשחק מילים, זהו הגביע הקדוש של הקומדיות באשר הן.



"המצוד אחר אנשי הבר" Hunt for the Wilderpeople


טאיקה ואיטיטי, מי שהביא לנו את הקומדיה המופלאה "ג'וג'ו ראביט" וגם את סרט גיבורי העל המופלא לא פחות "ת'ור: ראגנרוק", יצר גם את הסרט המשעשע "המצוד אחר אנשי הבר". ריקי (ג'וליאן דניסון) הוא נער ניוזילנדי שהתגלגל אצל משפחות אמנה. כשהוא מגיע לביתם המבודד של בלה והקטור, הוא משוכנע שמצא בית. אלא שאז בלה הולכת לעולמה. ריקי, שמשוכנע ששירותי הרווחה יעבירו אותו לבית אחר, מחליט לברוח למעבה היער של ניו זילנד. הקטור (סם ניל) יוצא בעקבותיו. השניים חווים הרפתקה מטורפת בטבע ולומדים הרבה זה על זה. זאת בזמן שהרשויות שמשוכנעות שהקטור חטף את ריקי רודפות אחריהם. אנחנו מבטיחים לכם שאם תשימו את הציניות בצד, אין ספק שגם אתם תתאהבו בסרט הזה.



"האקדח מת מצחוק" –  The Naked Gun


קשה להאמין, אבל "האקדח מת מצחוק", סדרה שהייתה להיט קומדיה מטורף בשנות ה-80, מבוססת בכלל על סדרת הטלוויזיה "יחידה משטרתית". הסרט, שהפך את לסלי נלסן לכוכב בקנה מידה עולמי, מספר על לוטננט פרנק דרבין שחוקר פרשיית רצח. בזמן החקירה הוא מגלה כי ישנה תכנית להתנקש בחייה של המלכה אליזבת השנייה. במהלך הניסיונות שלו לעצור את המתנקשים מתחוללות שלל סצנות שיגרמו לכם "למות מצחוק". אגב, אפשר בהחלט לוותר על שני סרטי ההמשך שהחווירו מאוד לעומת הסרט הראשון בסדרה.


"האקסים של החברה שלי (סקוט פילגרים נגד העולם)" – Scott Pilgrim vs. the World

מייקל סרה שכבר הזכרנו כאן את שמו, מככב בסרט שמבוסס על רומן גרפי מאת בריאן לי אומלי. "סקוט פילרים נגד העולם" עוסק בבחור חנון שחייב להביס את שבעת האקסים המרושעים של חברתו החדשה (מרי אליזבת וינסטד) על מנת לזכות בליבה. הסרט הזה כל כך הצליח, שפותח משחק וידאו מצליח שמבוסס עליו. למרות ש"סקוט פילגרים נגד העולם" יצא כבר לפני 11 שנים, ההומור והשנינות החדה כתער שבו לא התיישנו וגם בני דור המילניאל ייהנו מכל רגע.



טרילוגיית "אוסטין פאוורס" – Austin Powers


מייק מאיירס מוכיח כמה הוא יוצר קומי מוכשר בסדרת הסרטים "אוסטין פאוורס", שבה הוא גם מככב בתפקיד הראשי. זוהי פארודיה על סרטי המרגלים של שנות ה-60 ועל הדמות של המרגל הכל יכול ג'יימס בונד. תוכלו למצוא כאן ציטוטים בלתי נשכחים ("Yeah Baby, Yeah!"), דמויות קורעות (מי אמר מיני מי?) וסטייל מחריד ומזעזע.


"סטאלין מת!" – The Death of Stalin


ולסיום רשימת ההמלצות, נקנח בקומדיה שחורה. כביכול הקשר בין הומור ובדיחות לבין השליט הדיקטטור של ברית המועצות הוא מקרי בהחלט, אבל "סטאלין מת!" מצליחה לגרום גם לתקופות החשוכות ביותר בהיסטוריה להיות מצחיקות. השנה היא 1953. יוסיף סטאלין משליט טרור על ברית המועצות ומוציא להורג אנשים כהרף עין. אלא שאז, בבוקר אחד, סטאלין נופח את נשמתו. צמרת השלטון הרוסי מנסה להתמודד עם המוות שלו ולהיראות מכובדת ורשמית, בזמן שהאנשים הבכירים בצמרת השלטונית נועצים סכינים בגב אחד לשני ומפעילים מניפולציות. מזכיר לכם משהו?

Comments

comments

מה חשבת?