ֻראיון בלעדי, ייחודי, ראשון, חושפני, אמיץ ואישי עם האישה מאחורי דברים שקרו באמת, ובטח גם יש סקופ בסוף

עדיקלג, קומדיהעדי קלגסברון בשבילי היא יותר מעדי קלגסברון, האישה הזרה שאף אחד לא מכיר שפוגשים בסופרמרקט, ברכבת ובבית שאן ובכלל לא חושדים. היא האישה מאחורי הקומיקס דברים שקרו באמת, הקומיקס היחיד שיש בו קרפיון כדמות משנית.

מתי גילית שאת מצחיקה?

"עדיין לא גיליתי באופן רשמי שאני מצחיקה, אבל הגשתי מסמכים למשרד הפנים והם אמורים לחזור אליי בעניין הזה כל רגע עכשיו".

מהו קרפיון בשבילך?  

"הקרפיון הוא האלטר אגו המצחין ומפריש הרפש שלי".

מיהם היוצרים הקומיים שהשפיעו עלייך?

"כשהייתי קטנה וגיליתי את מונטי פייתון הייתי המומה מהרמות שאפשר להגיע אליהן בהומור וכמה שנונסנס יכול להיות גם מתוחכם. זה קצת מביך ומפגר אבל כשהייתי ממש קטנה אהבתי בטירוף את החבובות. כשהייתי עוד יותר קטנה לא הושפעתי מכלום כי הייתי תא מין חסר אופי שצף בתוך אבריי הרבייה של ההורים שלי, אנד לט מי טל יו, זו לא סביבה משעשעת במיוחד. בשנים האחרונות ג׳ון סטיוארט ולואי סי קיי הם בעיניי האנשים הכי מצחיקים ומעניינים ביקום".

הרבה מהקידום שלך נעשה בפסטיבלי קומיקס. את חושבת שהם מקנאים בפסטיבלים אחרים?

"אני די משוכנעת שפסטיבל הקומיקס מקנא בפסטיבלים אחרים. למשל 'פסטיבל העכברושים והעכברים המגונדרים של אמריקה' בקליפורניה. כלומר, יש להם פאקינג עכברושים בחצאיות טוטו!! האם לפסטיבל הקומיקס יש עכברושים בטוטו??? התשובה היא לא!! כך שניתן להניח שכן, הם מקנאים בפסטיבלים אחרים".

selfi300_b

מה את חושבת על היוצרים הקומיים של היום?

"אני לא מומחית בעניין הזה, אז קשה לי להצביע על שינוי חד משמעי בהומור היום, אבל התחושה שלי היא שהיום קומיקאים נותנים יותר קרדיט לקהל שלהם. כלומר, מעיזים לנסות להשתמש בבדיחות שלא מובן מאליו שהקהל יבין וסומכים על זה שאנשים יקלטו רפרנסים מגוונים. אני מניחה שזו תוצאה של השימוש המאסיבי באינטרנט ושל קלות הפצת רעיונות והומור ברשתות חברתיות. זה מאפשר לקומיקאים לקחת קצת יותר סיכונים וליצור חומרים שאף אחד לא ניסה קודם לפניהם במקום לחזור על אותן קלישאות בגרסאות שונות".

דברים שקרו באמת יוצא גם בדפוס וגם אונליין. תוכלי למנות את החסרונות והחסרונות של כל אחד מהם?

"החיסרון המרכזי של מדיום הדפוס הוא שזה מדיום מת. וככזה הוא בעיקר מרקיב לאט לאט וזה בכלליות עניין די מגעיל, מצחין ולא סניטרי. החיסרון היחיד שאני מצליחה לחשוב עליו ביצירה און ליין הוא שזו עבודה מנותקת פיזית מהקהל. אני לא ממש רואה איך אנשים מגיבים ופחות יוצא לי להכיר ככה את הקהל ואת היוצרים האחרים. מעבר לזה אני לא מצליחה לחשוב על חסרונות ליצירה און ליין כי האינטרנטים הם הדבר הכי טוב שקרה לאנושות מאז המצאת החיתולים למבוגרים"

הפרינט מרקיב creative commons: P.Lameiro
הפרינט מרקיב
creative commons: P.Lameiro

 מה המילה שהכי מצחיקה אותך ולמה?

Buttplugz. "הסיבה היא שהדבר היחידי שיותר מצחיק מתחת בעיניי זה ׳פקק-תחת".

מה הצבע שהכי מצחיק אותך ולמה?

"צבעים רצחו את כל המשפחה שלי. זה נושא רגיש ולא מצחיק בעיניי".

מה התפיסה הקומית שלך?  

"בגדול אני מאמינה גדולה באסכולת ה'חיח.' ופחות באסכולת ה'חי חי'או האסכולה הקדומה יותר 'חה חה חה'. כמוכן אני מתנגדת עקרונית לאסכולת ה'חחחחחחחחחחחחחחחחח'

מתי תבכי בפעם הקרובה?

"בקומיקס לא בוכים. מקסימום נמעכים על ידי פסנתרים שנופלים מהשמיים"

 

***

חדשות הילדים של הקומדיה

בשלישי הקרוב,  ערב סטנדאפ בהפקת הבלוג, בהשתתפות אביתר חלימי, רונה טל, אריק שגב, דדו מילמן, הרב מצליח ויפית חיו. הספסל,  ביאליק 26 רמת גן, 21:00

 

אירועים מצחיקים

 

Comments

comments

מה חשבת?