קובי בלולו הסטנדאפיסט ששם את את הב' בלולו

קובי בלולו הוא סטנדאפיסט ותיק שמנהל ליינים במקומות שונים, לאחד מהם אפילו קראו בלולו. אבל הוא עושה דברים מעניינים יותר כמו לבשל סטנדאפיסטים או ארוחת שף עם סטנדאפיסטים, לא סגור על הניסוח. הוא אפילו היה סטנדאפיסט צבאי כשהיה תפקיד כזה. אבל התכנסנו לראיין אותו לרגל המופע שלו היום בהודנא עם נעמה רודריגז.

למה החלטת להיות קומיקאי?

כי הייתי ילד שמן ולצחוק על אחרים ועל עצמי הייתה הדרך היחידה שלי להתמודד ולהתקדם בשרשרת המזון וככה זה נשאר עד היום, במקום להתמודד אני מספר בדיחות.

היית סטנדאפיסט צבאי. מה זה אומר? שואלים אם יש פה מישהו מחיל חימוש?

זה אומר שמסתובבים במוצבים ברחבי הארץ ומספרים בדיחות מורל על צה"ל, זה בתיאוריה. בפרקטיקה אכלתי בורקסים בשק"ם ועליתי 23 ק"ג. בנוגע לחימוש, לא מופיעים מולם כי הם דרוזים ולא מגיע להם.

מי הקומיקאים שהשפיעו עליך?

באמת שמלא מלא סטנדאפיסטים וקומיקאים. מכל אחד אפשר ללמוד משהו או לקבל פרספקטיבה קצת אחרת, גם מגרועים אני שואב השראה למה לא כדאי לעשות.

הכי השפיעו עליי או הצחיקו אותי: שלום אסייג, שחר חסון, דניאל חן, אסי כהן, סשה ברון כהן, לואי סי קיי ,ביל בר, כריס דליה, אדם שרון, ירון ברלד, יאיר הברבור גרינברג, אלי חביב, אלעד גלעדי, אלדד שטרית, קנדי אבלסון, עידן רונן, אייל בריג, עידן ברקאי, שי שוחמי, לאה לב, צח רוקח, דניאל גורי דא לימה.

אתה משלב בין היותך סטנדאפיסט להיותך שף. איזה אוכל הכי מצחיק?

קורקבנים זה האוכל הכי קומי.

אני נהנה לבשל ולעשות סטנדאפ ולשמחתי יצרתי לעצמי (ולקומיקאים אחרים!) את ההזדמנות לשלב את שתי האהבות בערב הקונספט – "Funny Fine Dine". עד כה הופיעו ואכלו בערב הזה: לאה לב, גל דודו ורד, הגר ארלוק, דניאל גורי דא לימה, עידן רונן, נועה מנור. בשנה הבאה נעדכן את הרשימה!

מה אתה חושב על הסצנה הקומית של היום?

אני חושב שהסצנה בהתקדמות. יש אינפלציה גדולה של מופיעים ולדעתי מי שיתמיד ויהיה טוב יצליח (איזו נוסחה, אה?). יש המון סטנדאפיסטים מאוד מוכשרים כיום ויש להם המון במות להופיע בהן. נוצר מצב שאנשים יוצרים ליינים בכל מיני מקומות שהם לא המועדונים המרכזיים וככה הם ממשיכים להשתפר מול קהלים שונים ומגוונים ובתנאים לא בהכרח אידיאליים להופעה, ומה אני אגיד לך? זה עובד. כי גם אני מהחבר'ה האלה. גלובליזציה עובדת גם בקומדיה, היום סטנדאפיסטים ישראלים שואבים המון השראה מחו"ל ולאט לאט רואים את זה מחלחל גם לסגנון הישראלי. יש לנו עוד המון לאן להתקדם ולהשתפר ואם נתמיד אז נצליח (אמרתי את זה כבר?).

אתה מזרחי. למה?

כי שני ההורים שלי ממרוקו.

מה המילה שהכי מצחיקה אותך?

בלולו.

היה לך ליין בלולו בר. איך מצאת מקום שהוא משחק מילים?

עליתי להופיע בערב של יעל רוזנס ונשארתי לנצח. זה היה מתבקש.

מתי היית אדיש בפעם האחרונה?

בהלוויה של חבר.

 

***

קובי מופיע היום בהודנא בר עם נעמה רודריגז. סטנדאפ היום

 

Comments

comments

מה חשבת?