Julio

יובל סמו ו"השוטר הטוב" חוזרים, תכנית מערכונים של נשים שחורות, ספיישל חדש של חוליו טורז, לסבית בהריון ועוד כמה דברים – קומדיות בטלוויזיה, אוגוסט 20

השוטר הטוב

דני קונפינו (יובל סמו) וחבריו ליחידה חוזרים בעונה שלישית, אקטואלית, סאטירית, פרועה ומצחיקה. אופטימיים ללא כיסוי, הם יוצאים לדרך עם מטרות חדשות אבל עם יכולות די חלודות- השוטרים רוצים אבל לא יכולים, דני יכול אבל לא ממש רוצה.

מ- 15/8 ימי חמישי ב- 22:00 שני הפרקים הראשונים ברצף, ב-yes COMEDY , ב–yes VOD וב-STING TV


משפחת ג'מסטון – The Righteous Gemstones 

דני מקברייד ("על הפנים", "סגני המנהל") חוזר לHBO- עם "משפחת ג'מסטון" – אותה הוא יצר, הפיק ומביים – סדרה קומית שמספרת את סיפורה של המשפחה הטלוונג'ליסטית הכי מפורסמת בעולם, המחזיקה במסורת ארוכה של סטיות, תאוות בצע וקיבוץ נדבות, הכל בשמו של ישו.

מקברייד יגלם את הדמות הראשית ג'ס ג'מסטון שרואה בעצמו אדם בעל דעות משלו בכל מה שקשור לכהונה הדתית, ובכך הוא מתכוון לקחת את כל מה שאביו, אלי ג'מסטון (ג'ון גודמן), בנה ולהרחיב אותו לטובת הקהל המודרני.

מ-22/8 ימי חמישי ב- 22:50 ב-yes EDGE  ומ-19/8 בבכורה ב-yes VOD   וב-STING TV. מה-19.8, ימי שני ב-23:00, ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

     
מזל טוב, את אבא

סדרה קומית חדשה בערוץ טדי, שנכתבה על ידי לי מלאך. הסדרה עוסקת בדמות לסבית 'גברית' (רומי אבולעפיה) שמתמודדת עם היריון ועם הנשיות שמעולם לא הייתה לה.


מצחיקה בשחור
/A Black Lady Sketch Show

רובין ת'אד ואיסה ריי ("לא בטוחה") חברו יחד והפיקו עבור HBO סדרה קומית המבוססת על מערכונים המבוצעים על ידי קאסט של נשים אפרו-אמריקאיות וכוכבים אורחים. התוכנית נכתבה, מבוימת ומככבות בה נשים שחורות בלבד, ביניהן ת'אד עצמה, קווינטה ברונסון, גבריאל דניס ואשלי ניקול בלאק.

מ-3/8 ב-yes VOD  וב-STING TV, החל מה-4.8, ימי ראשון בלילה ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


חוליו טורז – ספיישל סטנד אפ – My Favorite Shapes 

הקומיקאי חוליו טורז ("מפחידוס", סאטרדיי נייט לייב) מעלה ספיישל עבור HBO – תוכנית מולטימדיה בה הוא בוחן את הצורות החביבות עליו, הכוללות ריבוע העשוי מזכוכית, משולש, צורה אובלית שהיתה רוצה להיות עיגול, קקטוס בעל מודעות עצמית ושוקולד פררו רושה שחוליו מאוד אוהב כי היא שכחה את החצאית שלה בבית.

מ-11/8 ב–yes VOD  וב-STING TV, שבת ה-17.8 ב-22:00 ב-HOT HBO, והחל מה-11.8 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

החל מ-8 באוגוסט, בערוץ טדי בפרטנר TV.


בולרז

הדרמה הקומית המצליחה מבית HBO, בכיכובו של דווין ("דה רוק") ג'ונסון, חוזרת בעונה חדשה. הסדרה עוקבת אחר חייהם של שחקני ושחקני העבר של הפוטבול המקצועני ועוקבת אחר כוכב העבר ספנסר סטרסמור (ג'ונסון) שפרש והפך למנהל פיננסי של כוכבי פוטבול.

מ-3/9 ימי שלישי ב- 21:30 ב-yes EDGE ומ-26/8 בבכורה ב–yes VOD   וב-STING TV

חד הוריים

קומדיה חדשה עם בראד גארט ("כולם אוהבים את ריימונד") ולייטון מייסטר ("אחת שיודעת"). עונה שניה כבר הוכרזה.

הסדרה נפתחת כשקבוצה של הורים חד הוריים פוגשת את וויל (טאראן קילם בוגר "סטרדיי נייט לייב"), גבר בן 30 שעסוק כל כך בגידול ביתו עד ששכח מי הוא ואיבד את עצמו. כשהורים האחרים רואים עד כמה הוא שקוע בהורות, בוועד ההורים ובנסיכות הם חוברים יחד כדי להוציא אותו חזרה אל עולם המבוגרים, ולמצוא לו דייט.

 מ- 31/8 ימי שבת ב- 18:15 ב-yes COMEDY , ב–yes VOD; וב-STING TV


לשחות עם גברים

קומדיה בריטית משעשעת על גבר שחווה את משבר גיל ה-40, ומוצא נחמה בקבוצת שחייה צורנית לגברים בבריכה המקומית בעיירה בריטית קטנה. בעוד התחביב החדש עוזר לו להחזיר לעצמו את הבטחון, דווקא הסטראוטיפ הנשי שבו, מסבך אותו עם אשתו.

בבימויו של אוליבר פרקר (ג'וני אינגליש) ובהשתתפות: רוב בריידן, עדיל אקטאר, דניאל מייז ורופרט גרייבס.

החל מ-23 לאוגוסט, ב-VOD בפרטנר TV

Comments

comments

מה חשבת?