הסרט החדש של דה לונלי איילנד, סוויט די מקבלת עבודה נוספת, פלייט אוף דה קונקורדס עושים סיבוב הופעות שכנראה לא תראו וברני סנדרס ודונלד טראמפ המזויפים קיבלו תוכנית. חדשות הקומדיה השבועיות!

(Flick in a Box (office

השלישייה הקומית דה לונלי איילנד, נו אלה מכל הסרטונים האלה של SNL, דיק אין א בוקס, ג׳יז אין מיי פנטס, אתם יודעים, כבר מדברים הרבה זמן על סרט שהם כותבים. ובכן, השבוע חבר הקבוצה וכוכב ״ברוקלין 99״ אנדי סמברג חשף את הפוסטר, העלילה והשם של הסרט. Popstar:Never Stop Never Stopping יעסוק בראפר כושל (סמברג) שנאלץ לחזור לשתף פעולה עם להקת הבנים שהשתתף בה בעבר. השלישייה כתבה בעבר (או שיכתבה לפחות) את הסרט Hot Rod (״פעלולן לנצח״) שלמרות שהיה קומדיה די קונבנציונלית הכיל רגעים אבסורדיים שמייצגים טוב את חוש ההומור שלהם. אני מעריץ גדול של דה לונלי איילנד ומקווה שהסרט יביא את הקומדיה שלהם בצורה טובה למסך, ולעשות סרט בנושא מוזיקה נראה כמו צעד ראשון טוב.

מקור: The AV Club

 

טסים שוב (שוב)

לפני כמה שבועות פרסמתי כאן שאחרי שנים שלא הופיעו ביחד, Flight of The Conchords הולכים לעשות איזה הופעה שכנראה לא תוכלו ללכת אליה. אז מתברר שהם יוצאים בעצם לסיבוב שלם של הופעות באמריקה שלא תוכלו ללכת אליהם, ואם כן, אז לכו להזדיין. אבל עדיין זה חדשות טובות לעולם ואולי זה יוביל לעוד שיתופי פעולה שלא נצטרך לקנות אליהם כרטיס טיסה לפאקינג קנדה. בינתיים אני מאחל בהצלחה לריימנוסורוס וההיפהופופוטומוס.

 

מקור: SplitSider

די, יא כלבה!

במשך 11 שנים שיחקה קייטלין אולסן את די ריינולדס הברמנית/ שחקנית כושלת/ ציפור ענקית/ כלבה מטומטמת ב״פילדלפיה זורחת״ וספגה עלבונות על המראה החיצוני שלה, כישורי הריקוד שלה וההשתנה הרועשת שלה. אני חושב שאולסן מעולה בסדרה ותמיד קיוויתי שתזכה לעשות גם דברים אחרים, והשבוע התפרסם שהיא תככב בפיילוט לקומדיה חדשה מבית היוצרים של ״פילדלפיה״,The Mick, בו היא תשחק עוד אישה ששותה ומקללת הרבה, וצריכה לשמור על הילדים של אחותה בקונטיקט. ואל דאגה היא לא תצטרך לעזוב את ״פילדלפיה״ ותזכה לעוד רגעים בו אחיה יאיים להפוך אותה לרהיטים.

 

מקור: Variety

1a5b7c6275668a2519038fdd68224f01

לצחוק כל הדרך לקלפי

אולי שמעתם שיש עוד מעט בחירות באמריקה. כל המועמדים סיפקו חומר רב לקומיקאים, אבל יותר מכולם זה זוג ההפכים המוחלטים אך המעניינים באותה מידה, דונלד טראמפ וברני סנדרס. זוג הקומיקאים ג׳יימס אדומיאן ואנתוני אנטמניק הפכו את החיקויים שלהם לזוג הפוליטקאים הנ"ל למסע הופעות גדול של דיונים קומיים ברחבי ארה״ב ועכשיו ערוץ הטלוויזיה פיוז׳ן חתם איתם על עסקה לייצר סרטונים וספיישלים חיים. It's gonna be 'yuge!

מקור: SplitSider

Comments

comments

מה חשבת?