טיפים לבחירת סטנדאפיסט עבור הופעות סטנדאפ פרטיות


אתם חוגגים יום הולדת, מסיבת רווקים או מתכננים אירוע חברה? אם אתם באמת רוצים להפוך את האירוע שלכם למהנה ובלתי נשכח כדאי שתזמינו סטנדאפיסט עבור הופעות סטנדאפ פרטיות. אלו הפכו לאחרונה למבוקשות במיוחד, זאת בזכות היתרונות הרבים שלהן. אין צורך לצאת מהבית ולהיתקע בפקקים, אין חשש מהתקהלויות שעלולות להוביל להידבקות בקורונה או מחלות אחרות. ואפשר ליהנות מהופעה לפי הדרישה שלכם – עם בדיחות שמותאמות לכם ולמוזמנים.

אז אם אתם מתעניינים בהופעות סטנדאפ פרטיות, המשימה העיקרית שלכם היא לבחור סטנדאפיסט. ישנם מאות סטנדאפיסטים בישראל, והמבחר הזה עלול לבלבל אתכם. אז איך בוחרים את הסטנדאפיסט המתאים ביותר לאירוע שלכם? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

סגנון ההומור וההופעה


ראשית, כדאי לערוך רשימה של כמה סטנדאפיסטים שמצחיקים אתכם. מומלץ לצפות בסרטוני וידאו מתוך הופעות של הסטנדאפיסט כדי להבין אם חוש ההומור שלנו מדבר אליכם, ואם הוא עוסק בנושאים שאתם והמוזמנים לאירוע מתחברים אליהם. למשל, אם האירוע מיועד לאימהות, הרי שסטנדאפיסטית כמו מרינה אקילוב תתאים לכם. מצד שני, למסיבת רווקים זאת אינה הבחירה המתאימה. בחרו סטנדאפיסט שמתאים לקהל היעד, שתואם את האופי של האירוע ומעל לכל מצחיק אתכם ואת המשתתפים.

סטנדאפ בהתאמה אישית


בדרך כלל הופעות סטנדאפ פרטיות מאפשרות התאמה אישית לאירוע. ניתן לבקש מהסטנדאפיסט שיכתוב קטעים ייחודים על בעל השמחה או על החברה שלכם. גם אפשק לבקש שיימנע מבדיחות מסוימות כמו שימוש בגסויות. עם זאת, לא כל הסטנדאפיסטים הם בעלי ניסיון בעריכת סטנדאפ בהתאמה אישית ולא כולם יהיו מוכנים לשנות את המופע שלהם שהם רצים איתו שנים. אז אם אתם רוצים שהסטנדאפיסט יערוך עבורכם הופעה המותאמת אישית, כדאי לבדוק אם הוא מנוסה בכך ואם הוא פתוח לעשות זאת.

גידי ליבנה. הופעות סטנדאפ פרטיות



המלצות


ישנם סטנדאפיסטים רבים שמנוסים בעריכת הופעות סטנדאפ פרטיות, וכדאי לבדוק המלצות ברחבי הרשת לגביהם. האם הם מספקים הופעה טובה? האם הקהל היה מרוצה ולא הפסיק לצחוק? או שהסטנדאפיסט נתן הופעה מאכזבת? בדקו היטב את חוות הדעת בגוגל ובקבוצות פייסבוק שונות שעוסקות בהופעות לאירועים. כך תוכלו להתרשם מהסטנדאפיסט.

ברקו זרו. הופעות סטנדאפ פרטיות


תקציב


שיקול חשוב נוסף בהזמנת הופעות סטנדאפ פרטיות זה התקציב. העלות של הופעת סטנדאפ אצלכם בסלון מתחילה בילדי הקומדיה ב-2,000 שקל לסטנדאפיסטים מתחילים אך מוכשרים. סטנדאפיסטים ותיקים ומבוקשים יעלו החל מ-3,000 שקלים להופעה הנמשכת בין 45 דקות לשעה וחצי ויכולה גם להגיע ליותר מ-10,000 שקלים עבור הסטנדאפיסטים הוותיקים והמבוקשים ביותר. ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות ההופעה כמו הפרסום של הסטנדאפיסט והמוניטין שלו, הניסיון שלו, המיקום של האירוע, כמות המשתתפים באירוע ועוד. כמובן שיש לבחור סטנדאפיסט שתואם את התקציב שלכם, אבל אל תבחרו סטנדאפיסט רק משום שהוא הזול ביותר. בסופו של דבר, אם הוא ייתן הופעה גרועה, אתם תשלמו ביוקר וזה לא יהיה מצחיק בכלל. וגם אל תימנעו מסטנדאפיסט זול רק כי הוא זול, אולי אתם תהיו מהראשונים שתגלו את התותחים האמיתיים.



זמינות


גם אם מצאתם את סטנדאפיסט החלומות שלכם, כזה שגורם לכם ליפול על הרצפה מרוב צחוק ושגם עומד בתקציב שלכם, לא תוכלו להזמין אותו אם הוא לא פנוי במועד האירוע. חשוב מאוד להזמין מראש את הסטנדאפיסט ולתאם עמו את לוחות הזמנים. כך תוכלו להבטיח שלא יקרו פדיחות ותישארו ללא הופעת סטנדאפ באירוע שלכם. אם אתם מתעקשים על סטנדאפיסט מסוים שלא זמין במועד האירוע שלכם, שווה לשקול דחייה של האירוע לתאריך שבו הסטנדאפיסט זמין. כמובן שדחייה שכזאת צריכה להיות בהתאם ליכולת שלכם ובתיאום עם לוחות הזמנים של שאר המשתתפים וכמובן בהתאם לאירוע. לא צריך לדחות חתונה לחורף. 

חולמים שהסטנדאפיסט האהוב עליכם יופיע בסלון שלכם? צרו עמנו קשר ואנו נשמח לתת לכם פרטים  נוספים והצעת מחיר על הופעות סטנדאפ פרטיות.