נערות הקולג' קומדיה

קומדיית סקס של נערות הקולג', קומדיה שחורה של הבי בי סי, קומדיה בריטית על תקופת הקורונה, ושני סרטי קומדיה בהופעת בכורה

חיי הסקס של נערות קולג'
The Sex life Of College Girls

"חיי הסקס של נערות קולג'" ("The Sex Lives Of College Girls") היא קומדיה חדשה של שירות הסטרימינג HBO MAX. הסדרה נוצרה על-ידי התסריטאית והמפיקה מינדי קיילינג ("המשרד", "מינדי")עם במאיה נמנים זוכה ה"אמי" קביר אקטאר ("האקסית המטורפת"), זואי קסאווטס ("אמילי בפריז") ודיוויד גורדון גרין ("סגני המנהל", "משפחת ג'מסטון").

בסדרה מככבות פולין שלאמה ("המלך של סטטן איילנד"), אמריט קאוררנה ראפ ואליה שאנל סקוט.

הסדרה מתמקדת בארבע נערות בנות 18 שלומדות בקולג' הבדיוני "אסקס" בוורמונט ועוקבת אחר חייהן הפרועים בעודן מתמודדות עם הקשיים של תלמידי קולג'.

עוד משתתפים בסדרה: גאווין לת'רווד ("ההרפתקאות המצמררות של סברינה"), קונור דונאלי ("סיפור אימה אמריקאי), כריסטופר מייר ("הרומן") ומידורי פרנסיס.

החל מה-4.8 ב- HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-30.8, ימי שלישי ב-20:45 ב-HOT3

מבוימים – ספיישל
Staged

"מבוימים" ("Staged") היא קומדיה בריטית שנוצרה על-ידי סיימון אוונס ופין גלין כתגובה למגבלות של תקופת הקורונה. אוונס גם משתתף בסדרה בתור עצמו. הסדרה שודרה במשך שתי עונות ובעקבות הצלחתן הוזמנו לה גם פרק ספיישל ועונה נוספת. כעת, הספיישל מגיע רק ל-HOT!

בסדרה מככבים דיוויד טננט ("דוקטור הו", "ברודצ'רץ'") ומייקל שין ("הסקס של מאסטרס") בתור עצמם, ולצדם אוונס, אשתו של טננט ג'ורג'יה טננט ("הולבי סיטי"), בת זוגו של שין אנה לאנדברג ואחותו של אוונס לוסי איטון – כולם מגלמים את עצמם.

פרק הספיישל כולל פספוסים וקטעים שטרם נראו בעונות הקודמות, ובנוסף מראה כיצד הסדרה נהגתה. החל בניסיונות ראשוניים לצלם את הסדרה וכלה ברעיונות השונים לגבי אפיון הדמויות. מדובר במבט ייחודי על סדרה ייחודית שנוצרה בתקופה הכי ייחודית שהייתה לנו.

הסדרה קיבלה ביקורות נלהבות ותשבחות על השימוש המקורי במגבלות הקורונה כדי לייצר סיטקום יצירתי ומצחיק שאומר דבר מה על הזמנים בהם הוא נוצר. ביקורת ב"ניו יורק טיימס" היללה את "האנרגיה הקומית הבלתי ניתנת לעצירה שמפנה מקום להתבוננות על הזמנים המוזרים בהם אנו חיים, גם כאשר האמנים מרימים את רוחנו". בביקורת של ה-Independent כינו את הסדרה "חדשנית" ושיבחו את הכימיה וההופעה של הכוכבים, בעוד ש- IndieWireכתבו שהסדרה היא "התוצר התרבותי שמנתבת באופן הטוב ביותר את התסכולים של השנה החולפת".

החל מיום שלישי ה-16.8

ב-HOT VOD וב-NEXT TV

חוזרת לחיים 1-2
Back To Life

"חוזרת לחיים" ("Back To Life") היא קומדיה שחורה בריטית חדשה של רשת ה-BBC. הסדרה נוצרה על-ידי לורה סולון ("שוות בקליבלנד") ודייזי הגארד, שמוכרת מתפקידים כשחקנית ("אפיזודס", "מראה שחורה") וזהו הפרויקט הראשון שלה כתסריטאית ויוצרת. הגארד גם מככבת בסדרה בתפקיד ראשי. את העונה הראשונה ביים כריס סוויני ("התייר") ואת העונה השנייה ביימה אלה ג'ונס ("בייבי"). שתי העונות מגיעות במלואן ל-HOT VOD ו-NEXT TV, והן ישודרו בחודש הבא ב-HOT3.

לצדה של הגארד מככבים בסדרה המועמדת לבאפט"א ג'רלדין ג'יימס ("אן עם הצמות"), ריצ'רד דרדן ("צ'רצ'יל"), אדיל אקטאר ("אוטופיה", "אנולה הולמס") וכריסטין בוטומלי.

מירי מטסון (הגארד) חוזרת לעיירת ילדותה הקלאוסטרופובית לאחר מאסר של 18 שנה. בעוד מירי מנסה לשקם את חייה ולחזור לעולם המבוגרים, היא רוקמת חברות עם בילי (אקטאר), הבחור שמטפל בשכנתה הישישה.

עוד משתתפים בסדרה: ג'ו מרטין ("הולבי סיטי", "דוקטור הו"), ג'ולייט קואןסואד פרס ("Casualty") ואייד אדמונדסון ("הולבי סיטי", "בנקרופט").

הסדרה תעלה ב7.8 ב-HOT3

תושב חוץ 2 – חלק ב'
Resident Alien

"תושב חוץ" ("Resident Alien") היא דרמת מד"ב קומית של רשת Syfy המבוססת על סדרת חוברות הקומיקס באותו השם. הסדרה נוצרה על ידי הכותב הקומי המועמד ל"אמי" כריס שרידן ("איש משפחה") והופקה על-ידי שרידן והמפיק זוכה ה"אמי" מייק ריצ'רדסון ("אקדמיית המטרייה").

את הסדרה מובילים אלן טודיק ("פיירפליי", "בית הבובות"), קורי ריינולדס ("המפענחת"), אליס ווטרלאנד ("עמק הסיליקון") ושרה טומקו ("עד עצם היום הזה").

לאחר שהתרסק על כדור הארץ, חייזר (טודיק) שנשלח כדי להשמיד את המין האנושי הורג רופא בשם הארי ונדרשפיגל וגונב את זהותו. בחצייה השני של עונה 2 הארי ואסטה צריכים להתמודד עם ההשלכות של הסיום הדרמטי של החלק הראשון. מסע החיפוש אחר החייזר התינוק יוביל את שניהם לתגליות גדולות ומפתיעות.

עוד משתתפים בסדרה ג'נה לאמיה ("אוז"), בן קוטוןדיאנה באנג ("הריאיון") ומנדל מוהאן.

החל מה-11.8, ימי חמישי ב-21:15

ב-HOT HBO וב-HOT VOD

סרטי קומדיה באוגוסט בהוט

תרגול בריגול – My Spy (ארה"ב, 2020 ) בכורה.


קומדיית פעולה לכל המשפחה. סופי, ילדה בת 9, תופסת על חם את ג'יי.ג'יי., סוכן CIA קשוח, במהלך משימת מעקב. בתמורה לשמירה על סודו, היא מאלצת אותו ללמד אותה איך להיות מרגלת, וג'יי.ג'יי. מגלה שזו ממש לא משימה קלה.
בימוי: פיטר סגל שחקנים: דייב בטיסטה, קלואי קולמן וקריסטין שאל.

13.08 שבת בשעה 18:00 HOT Cinema Family.

מהומה בהונג קונג – Kung Fu Yoga (סין, 2017 ) בכורה


קומדיית הרפתקאות לכל המשפחה. ארכיאולוג ידוע ואנשי צוותו יוצאים למסע חוצה גבולות במטרה לאתר אוצר הודי עתיק. בדרכם, הם צריכים להתמודד עם שכירי חרב שמנסים להשיג את האוצר לפניהם.
בימוי: סטנלי טונג שחקנים: ג'קי צ'אן, סונו סוד, דישה פטני.


20.08 שבת בשעה 22:00, HOT Cinema 3 .

Comments

comments

מה חשבת?