הקומדיות הכי פופולריות בכאן: קומדיה, סאטירה, קומדיה שחורה, דרמה קומית

לידי ילדי הקומדיה הגיע מידע חסוי ובלעדי שהגיע רק לילדי הקומדיה, כי שאלנו, מה הקומדיות הפופולריות בכאן. בכאן חילקו את התשובה לסאטירה, קומדיה וקומדיה שחורה.

 

סאטירה

היהודים האים

 

סמליל התוכנית  

הסדרה שכמעט לא עלתה בגלל התערבות של פולטיקאים הצליחה להיות להיט ויראלי באמצעות מערכונים סאטיריים על התנ"ך, על הציונות והיסטוריית עם ישראל. הרבה בזכות הקאסט המצוין:  מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. וצוות היוצרים: אסף בייזר ונטלי מרכוס. לילדי הקומדיה אמרו: 

"ערוץ 1 לא ניסה למנוע מהתכנית שלנו לעלות, פוליטיקאים מהימין בהחלט כן. אז בסוף עלתה התכנית, ואפשר קצת לצחוק על כל הסיפור הזה, אבל בתכלס זה באמת סיפור מאוד מבאס. מבלי לראות את התכנית, מבלי לדעת עליה כלום, חברת כנסת מנעה את השידור שלה במשך למעלה משנה. למה? כי היא יכולה".

פעם בשבוע עם תם אהרון

תם אהרון  התחיל בהיחבא באינטרנט בסדרת רשת קצרת פרקים עם דור כאהן בשם "פרק שני לקט" וכן בעמוד הפייסבוק "תום מראיין אנשים שהוא לא מכיר", ואז הגיע לשיא של חייו, השתתפות בערבי הסטנדאפ של ילדי הקומדיה, לאחר מכן היה בליין הערב סטנדאפ הזה, הגיע לתוכנית של ליאור שליין ועתה זכה לתוכנית עצמאית שזוכה לפופולריות עצומה ברשת ובקרב אנשים שרואים חדשות.

עד כאן

לוגו עד כאן!.jpg

עד כאן היא תוכנית שהחליטה להעסיק סטנדאפיסטים וכוכבי רשת ולתת להם כסף.  בכל תוכנית שלושה פאנליסטים מימין ושלושה פאנליסטים משמאל רבים על פוליטיקה וזה כולל את כל מי שקיים, בהנחיית מיכאל הנגבי

שמאל: 
אבי אטינגר 
ירמי שיק בלום 
גיא אדלר 
שיר ראובן 
רות אלבז 
רשף שי 
דודי רוזנטל 
נגה ד'אנג'לי 
נועה מנור 
לילך ברנע-לשם 
חגי טוריסקי 
עידן ברקאי 
תומר שרון 
ליאור אמסטרדמסקי 
רבקה מיכאלי 
ימין: 
יאיר אורבך 
יותם זמרי 
אריאל פלקסין 
אמיר מויאל 
נועם פתחי 
אור רייכרט 
מתן צור 
מיכאל בוטיר 
רועי עידן
מוריה קור

 

סדרת קומדיה

קופה ראשית

קופה ראשית עשתה לסופרמרקט מה שהמשרד עשתה למשרד, מחלקת גנים ונוף לרשות המקומית ומשפחה מודרנית למוסד המשפחה. קומדיה יעני דוקומנטרית המבוססת על ניואנסים בכיכובם של קרן מור, דב נבון, יעקב בודו ועוד ובכתיבתם של רשף שי, חגי טוריסקי, ארנון ויייס ויוצר התוכנית נדב פרישמן.

קומדיה שחורה

סטוקהולם

Stockholm TV series.JPG

שטוקהולם היא מיני סדרת טלוויזיה ישראלית, שעלתה לשידור בערוץ כאן 11 ב-16 ביולי 2018,צפויה להיות משודרת בהמשך השנה גם בקשת 12. הסדרה מבוססת על ספרה של נעה ידלין, שגם כתבה את התסריט לסדרה.

בהשתפות:

דב גליקמן 
ששון גבאי 
תיקי דיין 
לאורה ריבלין 
גידי גוב

אבישי שר-שלום, פרופסור בעל שם עולמי העוסק בכלכלת כוח, תת-תחום בכלכלה שהוא ייסד ופיתח, הוא מועמד לפרס נובל, אשר נפטר כמה ימים לפני ההכרזה הרשמית על הזוכה, ככל הנראה לאחר שלקה בלבו.את גופתו מוצאים ארבעת חבריו הקרובים, אך כיוון שאנשים מתים לא יכולים לזכות בפרס נובל, הם מחליטים שלא להודיע על דבר מותו במשך חמישה ימים ולהחביא את גופתו עד אשר תפורסם ההכרזה הרשמית על זכייתו בפרס.

דרמה קומית

פסיכולוגית

פסיכולוגית היא סדרת דרמה קומית בת 12 פרקים, בכיכובה של קרן מור ושחקנים נוספים כגון טל פרידמן, גיא גורביץ' ועוד. הסדרה מבוססת על הסדרה האמריקאית "Web Therapy" (אנ') ("טיפול אונליין") בכיכובה של ליסה קודרו, שהיא גם היוצרת של הסדרה.

 

לערוץ כאן

Comments

comments

מה חשבת?