בחרו את הסרטונים הכי מצחיקים של 2018

מה היו הסרטונים הכי מצחיקים של 2018?  ועדת השיפוט של ילדי הקומדיה מציגה לפניכם את הסרטונים המצחיקים לשיפוטכם. הכללים שהנחנו אותנו זה לא היה בטלוויזה, לא אכפת לנו אם היה ויראלי ולא אהבנו ולא אכפת לנו אם לא היה ויראלי וכן אהבנו. אתם רשאים להוסיף.

 

נגה ד'אנג'לי ואביגיל בהפגנת השחיתות

את 2018 פתחנו וסיימנו בהפגנת השחיתות, אבל איכשהו השחיתות לא נגמרה. נגה ד'אנגלי מסבירה לבתה איך השחיתות במדינה דומה לכללים הקשוחים של תינוקות. קטע זה היה פתיח לעוד סרטונים עם אביגיל, פצצת הלייקים, אבל זה הכי מצא חן בעינינו כי סאטירה.

 

 

אחי אני הולך למקס סטוק – גמד פתיין

הבטחנו לא להזכיר דברים שהיו בטלוויזיה, אבל הפרק הזה לא היה בטלוויזיה. אחי אני הולך למקס סטוק אולי הסדרה היחידה שצמחה ברשת השנה והגיעה לטלוויזיה, לערוץ טדי, ובזכות, כי זה כל כך מפגר שזה לא יכול להיות לא מצחיק. עמית קלינג דורש מאורן ברזילי דברים מוזרים מהמקס סטוק ואורן מביא. בחרתי בפרק שהכי ריגש אותי, גמד פתיין, ובו עמית קלינג חושף רגשות.

מלך הפאצ'ה – מתן וייסמן

תייגו מישהו שהיה מלך במשהו שכבר יצא מהאופנה. זה הכיתוב של הסרטון של מתן וייסמן, שעולמו כמלך משחק הפאצ'ה מאחוריו. אז ראינו כבר הרבה סרטים דרמטיים על אנשים שהתהילה מאחוריהם, ראינו הרבה טריילרים וראינו הרבה סרטונים על גיבורי על. מתן וייסמן משלב את הכול וחוזר לפאצ'ה.

 

עירד ברזילי – איך לעבור ארוחות שישי מסטול

עירד ברזילי היה הרבה לפני שהטרנד של אדם מדבר למצלמה נהיה מאוס. הוא התחיל מסרטונים שלו מחקה את אבא שלו ועבר לסרטונים אישיים. הסרטון הכי מוצלח שלו השנה היה איך להסביר להורים שאתה לא מסטול כשאתה מסטול.

 

במקום להתאשפז – בויז (זה גול)

העמוד במקום להתאשפז,של כרמל צאייג, יצא בפרויקט הדסטארט השנה. עוד דבר שהיה השנה זה מונדיאל.העמוד הצליח לשלב את האלמנטים הללו ולהצחיק.

 

יותם בקר ודור כאהן – שלוש יחידות / להקת גינס

 

טלוויזיה אומנם לא, אבל רדיו כן. יותם בקר ודור כהאן שכותבים השנה לחותרים למגע של ערן זרחוביץ' ושרון טייכר, ואף נכנסנו לתוכנית המערכונים של רשת, טלוויזיה מהעתיד. הפעם הם חושפים אותנו לסודות המקצוע עם להקת גינס והשיר "שלוש יחידות".

שמעון ראיצ'יק, אייל בריג, משחקי הקססה – הסרטון עם התנין

אחד הדברים שיוצאים מיח"צ לאירועים זה סרטונים מצחיקים, והפעם שמעון ראיצ'יק ואייל בריג עם משחקי הקססה – סטנדאפ לסטלנים עבור סטלנים, שיצאו בסדרת מערכונים, והפעם הסרטון עם התנין, שזה הומור סוריאליסטי עם תירוץ, ההומור האהוב עלינו.

 

דניאל בוקס – פינת הטיפ היפה

נוסף להומור הסוריאליסטי האהוב עלינו, אנחנו גם אוהבים הומור אדיש ומינימליסטי ודניאל בוקס קלעה לטעמנו בסדרת מערכונים לא מתאמצים בשם "פינת הטיפ היפה". וזה הסרטון האהוב עלינו כי הוא מדבר על אהבה.

סהר חי – מיונזו

לבקשת הקהל הכנסנו את מינוזו של סהר חי

 

***

אנא השאירו בתגובות את הסרטון המועדף עליכם

Comments

comments

4 תגובות

  1. חסרונו של "מיונזו" ניכר

  2. אחי אני הולך למקסטוק עם הגמד היה הכי מצחיק (גם האחרים היו טובים, אבל הכי אוהב את זה)

  3. מתן וייסמן המלך כמובן !

  4. אביגיל בהפגנה השחיתות

מה חשבת?