שחר חסון האחוזון העליון

עוד עבודה לשחר חסון: ינחה בכאן שעשועון ידע בשם "האחוזון האליון"

המשתתפים יישאלו סדרת שאלות שנבחנו במדגם מייצג של האוכלוסייה, מהקלה ביותר לקשה ביותר, כאשר השאלות נשאלות בדרגת קושי עולה. מהקלה ביותר – עליה ענו 90% מהאוכלוסייה ועד הקשה ביותר עליה ענה רק 1%.

"האחוזון העליון" – משחק טלוויזיה חדש בהנחייתו של שחר חסון. במשחק מחפשים  את האנשים באחוזון העליון של ישראל:  החכמים, המבריקים, חדי המחשבה והמקוריים ביותר, שיוכלו לזכות בסוף כל משחק בעד מאה אלף שקלים.

את השעשועון מנחה שחר חסון. בקרב המשתתפים יתארחו בכל פרק אורחים מפתיעים הקשורים לנושאי השאלות, זוכי אולימפיאדות מתמטיקה, מומחים לחידות היגיון ועוד.

הרשמה לניוזלטר:

קושי השאלות נמדד לפי תשובות במדגם

בכל פרק כל אחד מהמשתתפים יקבל אלף שקלים כדי לשחק. הם יישאלו סדרת שאלות שנבחנו במדגם מייצג של האוכלוסייה, מהקלה ביותר לקשה ביותר, כאשר השאלות נשאלות בדרגת קושי עולה. מהקלה ביותר – עליה ענו 90% מהאוכלוסייה ועד הקשה ביותר עליה ענה רק 1%. מי שיענה נכונה – ימשיך לשחק. מי שיטעה – יודח וכספו ייכנס לקופת הפרס.  

האחרונים שיישארו ינסו לענות על שאלת האחוזון העליון, ולזכות בסכום של עד 100 אלף שקלים ובתואר חבר באחוזון העליון.

שאלה לדוגמא: (עליה ענו נכונה 50% מהאוכלוסייה)

לפניכם סדרת מילים:  נבל, יוקר, בוצה, תומך, חורש.

איזו מילה מבין הבאות יכולה להמשיך את הסדרה הזאת? ארוך, מוח, לפתן, ניירת.

השעשועון מבית ה BBC משודר באנגליה בערוץ ITV, ו"כאן" הוא גוף הטלוויזיה השני בעולם שרכש את זכויות הפורמט. בנוסף להיותו משחק טלוויזיה מדובר גם בתוכנית בידור המתאימה לכל המשפחה, המשלבת תחרות, יוקרה – והמון צחוק. חברת ההפקה היא ארמוזה פורמטס שהינה חלק מקבוצת ITV העולמית.

השעשועון החדש ישודר ב-כאן 11 החל מיום שני, 24 באוקטובר, בשעה 21:15.

עורכים : אורי דרור, רונן הוברמן  |  מפיקה: ענבל מרום שור   | הפקה: ארמוזה הפקות, מביתITV  הבריטית

Comments

comments

מה חשבת?