נטשה ליון מתוך טריילר ל”פוקר פייס” (באדיבות Peacock)

פוקר פייס בבימויו של ריאן ג'ונסון (משודר צמוד לשידור בארה"ב) ובוגרת כזה 2 רק ב-yes

סדרת מתח קומית חדשה שיצר ריאן ג'ונסון ("רצח כתוב היטב") עבור שירות הסטרימינג Peacock. 

נטשה ליאון ("בובה רוסית") מככבת כצ'ארלי קייל, בחורה שיש לה כשרון מיוחד – לדעת מתי מישהו משקר. היא נוסעת ברחבי ארצות הברית ועוצרת בעיירות קטנות, פוגשת אנשים מוזרים יותר או פחות ומפענחת פשעים מוזרים יותר ויותר.

להרשמה לניוזלטר

כל פרק עומד בפני עצמו ויספר על תעלומה אחרת בהשתתפות גלריה מרשימה של כוכבי אורח בהם: אדריאן ברודי, בנג'מין בראט, קלואי סביני, אלן ברקין, ג'וזף גורדון לוויט, ג'ודית לייט, רון פרלמן, סימון הלברג ועוד.

4 הפרקים ראשונים של העונה יהיו זמינים לצפייה ב-VOD החל מה-27/01

בוגרת כזה 5 ב' (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-23/01 ב- yes VOD וב- STINGTV

הספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שאהידי המגלמת את זואי, חוזרת בעונה חדשה.

הקומדיה החכמה, המושחזת והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שאהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.

בחלק הראשון של העונה זואי חוזרת לאוניברסיטה לתמוך ביומו הראשון של ג'וניור בקמפוס, אך עד מהרה מבינה שייתכן שהיא למעשה מתגעגעת לימיה שם, יותר מכפי שהיא חשבה או תיארה לעצמה. ג'וניור מנגד מעוניין לברוח מחיי המעונות וקשה לו עם חייו החדשים.

כעת, זואי ואהרון מתמודדים עם קרע במערכת היחסים. ג'וניור מחפש מקור הכנסה נוסף ולורין מפסיקה לעסוק בשירה במטרה למצוא עבודה רצינית.

Comments

comments

מה חשבת?