לבד בבית והיהודים באים בעונת חדשות

היהודים באים ולבד בבית מגיעות לעונות חדשת בכאן

הסדרה הקומית בכיכובו של שחר חסן תחזור לעונה רביעית, הסאטירה המצליחה על גיבורי האומה חוזרת לעונה שישית

שתי סדרות קומיות וסאטיריוות חוזרות לכאן לעונה חדשה. לבד בבית, סדרה זוכת פרס האקדמיה לילדים ונוער, שצברה למעלה מ – 100 מיליון צפיות בערוצי הדיגיטל של כאן ומשודרת גם ב- NETFLIX ישראל חוזרת בעונה רביעית. יככבו עדי אשכנזי, יוסי מרשק, שחר חסון, אבי דנגור, נטע רוט, קאי פקר, אופק בן מאיר, ירין אורון ורבים נוספים.

העונה החדשה תשודר החל מ-19 במאי, ראשון עד רביעי, בשעה 15:30 בכאן חינוכית וכאן BOX 


העונה החדשה של "לבד בבית" נפתחת בהכרזה של נתי על כך שכל המשפחה, כולל זעתר שנדחף, נוסעת לשלושה חודשים לאסטוניה. הילדים יוצאים מגדרם מרוב אושר, פלוטניק מתפוצץ משמחה, עד שמיקה מגלה שאסטוניה היא כנראה המקום המשעמם ביותר בעולם, ואפילו יש שם חוק נגד טיקטוק. ושבעצם נוסעים לאסוניה ולא לאסטוניה.
מרגע זה, הילדים עושים כל מה שהם יכולים כדי לא לטוס ולהישאר – לבד בבית. בעונה יתארחו אורחים מיוחדים וביניהם, אבי נוסבאום, אמירם טובים, גיא לרר, גיא פינס, אורי ששון, דניס טל ועוד י

יוצרי הסדרה: יניב זוהר ונדב פרישמן | במאית: שירילי דשא  | חברת ההפקה: סטודיו ענני
"לבד בבית" תשודר החל מ-19 במאי, ראשון עד רביעי, בשעה 15:30 ב- כאן חינוכית וכאן BOXהעונה תכלול 16 פרקים, משך כל פרק כ – 22 דקות
לצפיה בוידאו ︎

היהודים באים חוזרת לעונה שישית

הסדרה השנייה היא היהודים הבאים, שחוזרת לעונה חדשה, ותיפתח בפרק ספישל, שיתמקד כולו באירועים סביב הכרזת העצמאות של ישראל: ההחלטה הדרמטית של בן גוריון, הקושי למצוא גיבוי בעולם, הקונפליקטים במועצת העם ועד להקמת מדינה יהודית ודמוקרטית.
 
יככבו מוני מושונוב, יעל שרוני, יוסי מרשק, יניב ביטון , עידו מוסרי, שירה נאור, מעיין בלום
 
עונתה השישית של "היהודים באים", תשודר מידי מוצ"ש, אחרי החדשות ב-כאן 11 וכאן BOX
העונה נפתחת בפרק ספיישל עצמאות שישודר ב- 14 במאי, מיד אחרי ספיישל "קופה ראשית" ביום העצמאות!


"היהודים באים" מציגה את הסיפורים, המיתוסים היהודיים והפרות הקדושות שכולנו מכירים, מזווית חדשה, הומוריסטית וביקורתית. הסדרה מתמקדת בדמויות מפתח מהעבר כמו רפול, שרון, שמיר, גולדה, בגין, פרס, הנשיא הראשון, יעל אשת חבר הקיני, גולדי הון, הגאון מוילנה, בלפור, חנה ובודקת מה הם החומרים מהם עשוי העם היהודי. 
 
בעונה החדשה (השישית) ימשיכו לחשוף את האמת מאחורי הפרשיות הגדולות והקטנות שעיצבו את דמותו של העם היהודי. נגלה מי רצח את ארלוזרוב, איזה עונש קיבל ההומו הראשון בצה״ל, למה אף אחד לא בכה על מותו של הורדוס, מה גרם לאסון מירון הראשון, איך לא עלו על חיים צינוביץ ״השרוף״ ומה באמת עומד מאחורי הביטוי ״אנשים אחים אנחנו״.

 
כל סיפורי התנ"ך, השירים וההיסטוריה היהודית במקום אחד: בנוסף לעונה החדשה שתעלה, באפליקציית כאן BOX הוקם אזור חדש בשם קומדי BOX המוקדש לכל התכנים הקומיים בתאגיד, ובו אפשר למצוא את כל המערכונים של "היהודים באים" חתוכים לפי נושאים ועונות.
 
יוצרי הסדרה: נטלי מרכוס, אסף בייזר ויואב גרוס | במאי: קובי חביה | חברת הפקה: יואב גרוס הפקות
 
"היהודים באים" תשודר מידי מוצ"ש, אחריי החדשות ב-כאן 11 וכאן BOX
ספיישל יום העצמאות ישודר ב- 14 במאי, מיד אחרי ספיישל "קופה ראשית" ביום העצמאות!
העונה תכלול 13 פרקים, משך כל פרק כ – 25 דקות



לצפיה בוידאו 

Comments

comments

מה חשבת?